Wessel

Goed product, snelle levering

Levering en prijs

Galerie Foto-Objectief

Goede ervaring, snelle en zorgvuldige levering.

Goede verpakking

service bedrijf Jan Castelein

Heel goed

duidelijke website

Historische Vereniging Raalte en Omstreken

Vlot geleverd, redelijke prijs.

snel geleverd

Heiligers

Goed product, klantvriendelijke bestelling en vlot afgewerkt/geleverd

on-line klantvriendelijk en snelle levering

Mulder

Ik heb slechte ervaring met de EnvelopShop.nl. Hele verkeerde kleur geleverd en dan moet je ook nog retourkosten betalen.

Wel snelle levering

Reactie EnvelopShop.nl:

We vinden het erg jammer dat de kleur niet aan de wensen voldoet. Bij iedere gekleurde envelop staat op de website vermeld dat de kleur van de foto kan afwijken van de werkelijkheid en er gratis een... We vinden het erg jammer dat de kleur niet aan de wensen voldoet. Bij iedere gekleurde envelop staat op de website vermeld dat de kleur van de foto kan afwijken van de werkelijkheid en er gratis een voorbeeld met een kleurenwaaier kan worden aangevraagd.
Deze klant heeft zonder voorbeeld aan te vragen besteld, waardoor wij haar verzoek om de retourkosten te betalen hebben afgewezen.

Selena

Snelle verzending + goede en fijne communicatie!

Communicatie

Nvt

Mooi in orde!

Er werd even gecheckt bij mij of het correct was dat ik een spoedlevering had aangevraagd. Netjes!

Marigold van Wijk

Als je zoals ik papier zoekt voor puur een hobby dan gaat er een wereld voor je open. Ik kreeg een kleurenwaaier papier met bijpassende envelop opgestuurd zodat ik een juiste keuze kon maken.... Als je zoals ik papier zoekt voor puur een hobby dan gaat er een wereld voor je open. Ik kreeg een kleurenwaaier papier met bijpassende envelop opgestuurd zodat ik een juiste keuze kon maken. Prachtig papier! Voor de hobby klanten zou het super fijn zijn als je een combinatie kon maken . Hiermee bedoel ik dat je dan b.v. 25 vel van een kleur en 25 van een andere kleur kan bestellen. Wie weet kan dat, ik heb het niet gevraagd dus kan daar geen eerlijk antwoord over geven.

Een meer dan keurig bedrijf ! Vriendelijk aan de telefoon en perfect verzonden papier!

M

Heel erg tevreden over de Envelopshop. Allereerst een gratis sample aangevraagd, deze was er binnen 2 dagen. Vervolgens een bestelling met enveloppen die ook snel werd bezorgd. Heel netjes verpakt!!

Snelle verzending, netjes verpakt.