8.3/10
8.3/10

Goede ervaring. Enveloppen besteld, nadat ik samples had ontvangen dus ik wist dat ze van goede kwaliteit waren. Zeer snelle levering

Zeer veel keuze
Goede beschrijving op de website
Zeer snelle levering
Gratis samples

De Reus Totaal Impresariaat

Zeer goed. Een aanrader!

Snelle communicatie en levering. Goede verpakking.

Keurig netjes verpakt. Enveloppe zijn
prachtig van kleur. Enveloppe zijn voor
dankbetuigingen na overlijden, dus wij
zijn blij dat ze schitterend zijn.

Eenvoudig te bestellen, en zeer netjes
afgeleverd.

Misschien ook voor de verkoop
enveloppe met een randje voor
rouwkaarten of dankbetuigingen.

Zeer goede service. We waren in de bestelling vergeten de kleur op te geven en we werden netjes nog even gebeld om dit te verifiëren. Heel fijn. Ook email werd meteen beantwoord. Levertijd was wel...

Service is prima!

Een idee zou zijn om het gewicht van enveloppen erbij te vermelden. Sinds kort is het maximale gewicht van brievenbuspost weer verder omlaag gegaan naar 20g voor een postzegel. Met een dubbele kaart is het lastig inschatten of je nog onder het gewicht blijft.

Roel Verberk

De kleur die we ontvingen strookte TOTAAL niet met de kleur die we hebben besteld.

Alles leek heel goed te werken qua click-functionaliteit

betere kleurenbeschrijving per smartphone/tablet oid. Niet alleen 'kan er anders uitzien;

Helder, duidelijk, snel en correct

overzichtelijk

nvt

Nadia

Goede en snelle communicatie en levering.

Geen verbeterpunten

Zondagavond besteld, het is nu vrijdag en nog niet ontvangen. Ik heb geen track & trace ontvangen dus weet niet waar het is! Telefonisch en per mail zijn ze niet te bereiken! Ik heb meerdere mails verstuurd en dagelijks proberen te bellen zonder resultaat!

Duidelijke website en ruime sortering

A. Krijtenberg

Klote.
Zaterdag 10 augustus bestelling geplaatst en betaald en nu (15 augustus) nog niets ontvangen.
Meerdere malen contact via mail maar geen reactie terug.

Zie klacht.