8.3/10
8.5/10
8.3/10

Studio Lolo

Goede en snelle levering. Ruim assortiment. Goede kwaliteit van enveloppen

HEEL slechte klantenservice via mail!

Snelle service, ruim aanbod

Klantenservice via mail is extreem klantonvriendelijk. Korte, botte antwoorden en er wordt niet probleemoplossend gedacht.

Alle verzendingen zijn tot nu toe goed verlopen, behalve 1 die niet is aangekomen. Order is verzonden naar facturatieadres en niet naar het gevraagde afleveradres. Volgens jullie is deze order afgeleverd en afgetekend door mij (een geplaatste handtekening met LN geschreven...niet eens een handtekening), terwijl zowel ik als mijn gezin in het buitenland zat. Tijdens het mailen over deze misgelopen order, wordt er heel kort en bot gereageerd en wordt de laatse mail met terechte misgelopen punten gewoon genegeerd

amanda

Snelle levering, duidelijk overzicht soorten enveloppen

Bloemen Kicken VOF

Goede ervaring

Snelle levering!

N.V.T.

Duidelijke informatie, gemakkelijk bestellen, snelle levering en mooie kwaliteit enveloppen.

Ik vind de verzendkosten enorm hoog. En voor de prijs had ik net wat kwalitatief hogere enveloppen verwacht. De enveloppen zijn wel heel leuk. Jammer dat de maat die ik graag wilde niet op voorraad was.

Heel erg blij met de enveloppen die ik heb besteld, nog een mooiere kleur dan op de computer.

Rein v Nieuwenhuizen

Super snelle levering

goede service snelle levering

De enveloppenwinkel is een geweldig bedrijf!
# telefonisch werd ik uitermate vriendelijk en coöperatief te woord gestaan.
# mijn vragen die ik per mail stelden weren naar tevredenheid...

Het bedrijf biedt de mogelijkheid om vooraf een kleurmonster van het product te sturen. Dit vind ik geweldig! Het is fijn om het product vooraf te kunnen zien voordat je een grote bestelling doet.

Valentijn

Keurig verpakt en verzonden, incl. reserve enveloppen

Wandana de Vries

Snelle levering van goede producten. Zeer tevreden.