Info verloop order

I. Jiva J

Slecht. Versturen doodleuk een verkeerd artikel, telefonische afhandeling ruim onvoldoende en totaal niet betrokken bij de klant.

Reactie Enveloppengigant:

Beste Monica,
Beste Monica,
Bedankt voor uw review. In de magazijn is er een fout gemaakt, Wij hebben de verkeerde enveloppen opgestuurd. Excuses voor het ongemak. We kunnen nieuwe sturen of geld terug doen. U heeft gekozen voor geld retour. De retour is in werking gezet. U ontvangt uw geld.

Theo Tielman

Correcte en juiste afhandeling van kleine order

Lia Boot

Super blij net jullie. Snelle en keurige levering en zal jullie zeker aanbevelen.

Suzanne Grob

Snelle service en levering van een aparte maat enveloppen. Top!

Marga Dekker

Besteld , geleverd. Allemaal snel en naar wens

Monique

Snelle, goede en mooie enveloppen geleverd.

Wilfred Manning

De verzending was slecht, de enveloppen zaten los in een te grote doos waardoor ze bij het sorteren in het postcentrum allemaal zijn gebogen, alle hoeken waren beschadigd en er zaten vouwen in de... De verzending was slecht, de enveloppen zaten los in een te grote doos waardoor ze bij het sorteren in het postcentrum allemaal zijn gebogen, alle hoeken waren beschadigd en er zaten vouwen in de enveloppen. Na meerdere mails geen concreet voorstel voor een oplossing! Ik zal daarom nooit meer bestellen bij Enveloppengigant.nl!

Wim Beernink

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Damon Teunissen

Overzichtelijk en snel