9.5/10
7.8/10

Mooie enveloppen, weinig tot geen info over levering en bij telefonische navraag werd verkeerde leverdatum afgegeven.

Opzetten van een leverdienst of communicatieplatform ter informering van leverstatussen

Een set enveloppen besteld die vlot geleverd werden, maar verder weinig feedback, behalve bij telefonische contactname.

Opvolging na bestelling: enkel bevestigingsmail maar geen info over wanneer de bestelling verzonden wordt ed.
Geen reactie op mails.
Telefonisch wel direct geholpen
Hoge verzendkosten voor kleine bestelling.

Top en supersnel!

Sneller levering, zelfs meer enveloppen gekregen dan besteld, top!

je kan per stuk bestellen, vele betaal mogelijkheden

doe zo verder!

L.C.

Goed aanbod, snelle service

Aanbod

Enveloppen besteld via jullie site voor ons zelf ontworpen geboortekaartje. De prijzen op jullie site waren aantrekkelijker dan deze bij onze drukker. Ook zochten we enveloppen met maat 12,5 x 14...

Wij bestelden de enveloppen op donderdagavond en op zaterdag werden deze al geleverd bij ons thuis. Wij hadden zelf gedacht dat deze maar pas na het weekend zouden toekomen.
We hebben ook eerst op voorhand een monster aangevraagd om de enveloppen eerst in 'real life' te kunnen zien. Dit vonden wij zeer positief dat deze mogelijkheid bestond. Een kleur op een computerscherm is toch nog heel anders dan in het echt.

Kevin

Al meermaals besteld, altijd correct. Nog nooit problemen gehad. aantallen kloppen altijd.

Goede prijs, kwaliteit, super snelle levering!

Alles is duidelijk omschreven en correct, ik zie geen verbeterpunten of tips die zou kunnen nodig zijn.

Liesbeth Vervloet

Snelle en vlotte levering van de enveloppen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Leonie Kaijser

Wij hadden een positieve ervaring met jullie bedrijf

Snelle afhandeling van de bestelling. We hebben de bestelling snel thuis ontvangen.

Joop de Beer

Enveloppen correct en op tijd afgeleverd

Snelle aflevering