Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Pel

Wel positief!

Ben tevreden.

Er wordt van je verwacht dat je 15 dakpannen op voorraad te hebben. Er wordt veel nagebeld.

Peter Olivier

Alles was binnen twee weken geregeld en helemaal naar tevredenheid

ze werken met zeer vakkundige monteurs

mogelijkheid voor adhoc afstemming tussen monteurs en adviseur wanneer de monteurs een andere indeling van de panelen op het dak voorstellen

Klaas boverhof

Een uitermate goede ervaring was het plaatsen van de zonnepanelen
Een uitermate goede ervaring was het plaatsen van de zonnepanelen
De heren we keurig optijd en bereid om te overleggen hoe ik de zonnepanelen eigenlijk wilde hebben op mijn dak. Op mijn verzoek hebben we besloten de zonnepanelen met de korte kant naar beneden te plaatsen. Dit vond ik mooier.
De functionaliteit zou er zeker niet mender op worden. Ook waren ze binnen en boven zo klaar ze moesten een paar gaten boren en verder liep alles op rolletjes Binnen 2 uur klaar

Goede communicatie

Er is mij niets verteld dat ik de zonnepanelen moet aanmelden mij energieleveren.nl

P.Schepel

Alles is van het begin tot het einde tot in de puntjes geregeld. De mail met instructies komt men ook na. Uitvoering plaatsing omvormer in overleg met ons, anders dan gepland, geen probleem ! Wij... Alles is van het begin tot het einde tot in de puntjes geregeld. De mail met instructies komt men ook na. Uitvoering plaatsing omvormer in overleg met ons, anders dan gepland, geen probleem ! Wij zijn dan ook tevreden. Genieten nu van onze eigen opgewekte stroom, wat een goed gevoel geeft. Zo doe je iets terug voor onze aarde.

Enie doet wat het beloofd. Mensen helpen bij teruggave btw

Tijdelijk ondernemerschap voor teruggave btw. kan misschien iets duidelijker naar voren komen aan het begin van het proces.
Wat dit inhoud voor de mensen.

Klantcontact is okay.

Geen ervaring met anderen.

Communicatie tussen enie en montuers niet goed. Je hoort de mensen io de achtergrond.

Heel lekker vlot, zijn zeer tevreden.

De service, en vooral de snelheid was voortreffend.

Niet wat ons betreft.

Jager JC

In de beginfase warrig,zelfs een medewerker(in de avonduren )die meende dat ik niet mee kon doen zonder ïnternetbankieren"
Het versturen van de rekening via dit middel geeft aan dat u er van...
Het versturen van de rekening via dit middel geeft aan dat u er van uit gaat dat alle klanten iedere dag naar hun mail kijken .Ik kan u verzekeren dat een hoop oudere deelnemers dat niet doen en dus helemaal niet weten dat er een rekening verstuurd is,laat staan dat ze kunnen voldoen aan uw verzoek om binnen een bepaald aantal dagen te betalen .

heb geen vergelijkingsgegevens dus geen oordeel

ik weet niet aan hoeveel teams u de installatie uitbesteed maar een controle door uw eigen personeel lijkt me wenselijk omdat ik als leek niet weet of de installatie conform de geldende normen is... ik weet niet aan hoeveel teams u de installatie uitbesteed maar een controle door uw eigen personeel lijkt me wenselijk omdat ik als leek niet weet of de installatie conform de geldende normen is uitgevoerd .

Rijlaarsdam

Goed!

Sterke communicatie.

Ik ben helemaal tevreden, zo doorgaan.

Ging allemaal voorspoedig

Ben gewoon tevreden. Wij vonden het heel prettig.

Zou het niet weten.

Ben erg positief! We zijn tevreden.

Heel goed overleg! Aardige mannen. Heel leuk contact.

Wat ons betreft niet.