Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

M Kuiper

Professioneel, zeer snel geleverd na aanvraag, vriendelijk contact.

Snel en nauwkeurig

Reactie Enie.nl:

Beste M Kuiper, bedankt voor je mooie review en fijn om te horen dat je over het hele proces zo tevreden bent. Heel veel plezier van je zonnepanelen en alvast fijne feestdagen en een zonnig 2021!

Dianaort

Zeer slecht niet op tijd en een aansluiting die een leek nog niet zou doen

Neem geen derden in dienst

Reactie Enie.nl:

Dag Diana, wat jammer om te lezen dat de installatie blijkbaar niet helemaal goed is verlopen. We komen graag met je in contact om de situatie te bespreken en netjes af te handelen. We kunnen je... Dag Diana, wat jammer om te lezen dat de installatie blijkbaar niet helemaal goed is verlopen. We komen graag met je in contact om de situatie te bespreken en netjes af te handelen. We kunnen je gegevens niet terugvinden in ons systeem. Zou je contact op willen nemen met klantenservice@enie.nl of ons willen bellen op 085 401 7000? Dan staan mijn collega's van de klantenservice je graag te woord.
Hartelijke groet,
enie.nl

Gerard

Vanaf het eerste moment de persoonlijke en laagdrempelige communicatie als zeer prettig ervaren. Als in een (best wel lang) gesprek ook nog een hoge mate van deskundigheid blijkt, welke terugkomt in... Vanaf het eerste moment de persoonlijke en laagdrempelige communicatie als zeer prettig ervaren. Als in een (best wel lang) gesprek ook nog een hoge mate van deskundigheid blijkt, welke terugkomt in een professionele offerte, dan voelt dat van begin tot einde zeer goed. Enie geeft je duidelijk een gevoel van vertrouwen in een markt met vele aanbieders.

Communicatie, ruim de tijd nemen, volledig zijn in gesprek en offerte

Had ik eerlijk gezegd niet

Reactie Enie.nl:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hele ervaring en het prettige contact met mijn collega's. Wie investeert in zonnepanelen wil dit inderdaad met een vertrouwd gevoel... Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hele ervaring en het prettige contact met mijn collega's. Wie investeert in zonnepanelen wil dit inderdaad met een vertrouwd gevoel doen. Ik ben blij dat we je dit hebben gegeven en wens je heel veel plezier van je zonnepanelen!

A. van Leeuwen

Goede communicatie en afwikkeling van de offerte. Inmiddels 2 maanden in gebruik. Enie.nl is zeker een goede partij. De negatieve reacties, die ik ook gelezen heb, heb ik zeer zeker nier ervaren. Goede communicatie en afwikkeling van de offerte. Inmiddels 2 maanden in gebruik. Enie.nl is zeker een goede partij. De negatieve reacties, die ik ook gelezen heb, heb ik zeer zeker nier ervaren.
Al met al erg tevreden.

Al met al erg tevreden.

nvt

Reactie Enie.nl:

Wat mooi om te lezen, daar zijn we blij mee! Dankjewel voor review en ik wens je nog heel veel plezier van je zonnepanelen de komende jaren.
Zonnige groet, enie.nl

J van Houten

Wat een bedrijf, dat ze nog bestaan is mij een raadsel. Na HEEL VEEL ERGENISSEN zonnepanelen geplaats en 3 maanden zonne energie misgelopen (3jr geleden) nu werkt de rotzooi alweer niet. Krijg... Wat een bedrijf, dat ze nog bestaan is mij een raadsel. Na HEEL VEEL ERGENISSEN zonnepanelen geplaats en 3 maanden zonne energie misgelopen (3jr geleden) nu werkt de rotzooi alweer niet. Krijg hierover bericht via de fabriek van de omvormer. Gelijk de bedragen erbij van de kosten. Dit houdt in, dat deze geleverde zonnepanelen meer kosten dan opleveren..als ik alles had geweten was ik niet met Enie in zee gegaan. Pfff wat een frustratie levert dit op ipv energie.

Niet

alles

Beste heer van Houten,
Beste heer van Houten,
Ik begrijp dat deze opstapeling van problemen de nodige ergernis oplevert. Dat je drie maanden moet wachten tot de zonnepanelen energie opwekken is natuurlijk zonde en erg vervelend. Wel waren we van mening dat we het toen op een goede manier hadden opgelost. Eind november meldde onze serviceafdeling je dat het systeem een storing had, vermoedelijk door water en/of condens in een van de connectoren. Deze storing valt niet meer binnen de installatiegarantie van 18 maanden en is inderdaad voor je eigen kosten. Wel mag je hier natuurlijk een derde partij voor inschakelen zonder de fabrieksgarantie te verliezen. We hopen dat we er alsnog samen op een positieve manier uitkomen en dat je, ondanks de valse start en bovengenoemd probleem, straks nog tientallen jaren plezier hebt van je zonnepanelen.
Met een vriendelijke groet,
enie.nl

Van Nieuwkoop Schoonmaakmiddelen & systemen

Adviseurs denken met de klant mee! Zij weten waar ze over praten!

Vakkundig, klantvriendelijk, overzichtelijke offerte. Wij zijn uiterst tevreden over de adviseurs en monteurs!

nvt

F.G.H.van Kralingen

Enie is een bedrijf wat zich totaal niet houdt aan zijn afspraken.

Plaatsing zonnepanelen keurig

Houden aan afspraken en beloftes

Petra

Niet tevreden! Slechte communicatie en monitoring van de zonnepanelen werkt naar 2 maanden nog niet! Geven geen gehoor!

Niet ontdekt

Verschillende afdelingen werken geheel langs elkaar heen. Geen rechtstreeks contact.

Wietze van der Schaaf

W.B.v.d. Schaaf

Aanbodfase (niet de realisatie en communicatie)

communicatie en stiptheid van werken: bereikbaarheid (telefonisch: matig; mail: geen enkele behandeling, ondanks 3 mails in 4 weken); afspraken nakomen: er is altijd 'drukte' of andere vormen van... communicatie en stiptheid van werken: bereikbaarheid (telefonisch: matig; mail: geen enkele behandeling, ondanks 3 mails in 4 weken); afspraken nakomen: er is altijd 'drukte' of andere vormen van excuses; installatie op laatste moment uitstellen vanwege niet besteld hebben van montagemateriaal.

henk en ilona burema

8 zonnepanelen van 380 watt laten leggen en btw terugvraag laten doen door enie, snel en netjes alleen de btw terug vragen wordt ik niet van op de hoogte gehouden en weet dus ook geen status,... 8 zonnepanelen van 380 watt laten leggen en btw terugvraag laten doen door enie, snel en netjes alleen de btw terug vragen wordt ik niet van op de hoogte gehouden en weet dus ook geen status, verder keurig

snel netjes en duidelijk

op de hoogte houden status btw teruggave, nieuwe tekeningen met monteurs meegeven