Enie.nl

Communicatie
7.5/10

Glenn Kofman

Zie onderstaand.

Vlotte afhandeling. Verkooppraatje was goed. Aanbieding was goed. Installatiemedewerkers communiceerden goed en hebben goed werk afgeleverd.

Doordat de installatie wat langer in beslag nam, zijn we een aantal keren opgebeld door de klantenservice met als vraag of de installatie gereed was.

Dit werd als erg storend/hinderlijk ervaren. Te meer omdat ons het gevoel bekroop dat dit werd gedaan om de zaak die dag af te ronden en de factuur te kunnen sturen. Maandag zouden we worden opgebeld en alsnog de vraag worden gesteld of alles naar behoren was geinstalleerd, maar blijkbaar kon daar niet op worden gewacht en moest die avond nog de factuur de deur uit waarin werd verzocht binnen 3 dagen te betalen.
Nu snap ik dat jullie zsm betaald willen krijgen, maar deze agressieve vorm van werken, werkt weerstand op en gaf een bittere nasmaak aan de hele zaak.

Uitstekend. Goede voorlichting, goed overleg, duidelijk offerte, prima levering.

Communicatie is vriendelijk en adequaat

Nee hoor, geen enkele opmerking

Van begin contact tot en met het moment dat ik heb aangegeven dat ik niet meer Enie door wilde gaan waren de contacten van een zeer slecht nivo. De dag voordat de panelen definitief geplaatst werden...

Heb ik niet terug kunnen vinden

Neem deskundig personeel aan en zorg dat wat je offreert ook kunt plaatsen.

Ruud Teunter

Door part-time werk / vakantie van mijn contact (bleek achteraf) werd veel tijd verloren. Vervolgens werd de [lanning van maart niet gehaald en twee maanden naar achteren geschoven. Ook in die...

Wilhelmus Mulders

Tussen aanmelden om te plaatsen en het aanbrengen zat een lange tijd.
Op mijn telefoontje kon onmiddellijk een afspraak gemaakt worden, maar het moment van plaatsen lag ver in de toekomst.

De medewerkers waren correct, snel in de afhandeling en het oplossen van de ogenschijnlijke problemen.

Het tijdstip voor dit onderzoek ligt heer dicht bij de plaatsing, over sommige dingen is in dit stadium geen oordeel over te vellen oordeel voor wat betreft resultaat en nazorg

Josef Sennekool

Ik ben tevreden over het gehele proces.

volgens mij werkt Enie efficiënt

Zorg dat de app die bij de omvormer hoort ook met wifi 5 Ghz werkt

Henk van Leeuwen

De kennismaking in Berlicum was goed. Een duidelijke uiteenzetting. Zie verder hieronder.

Gunstige offerte.
De montage-ploeg van van Loon heeft zeer goed gewerkt! Fijne mensen, werken vlot en keurig.

Ik begrijp, dat Enie z.s.m. betaald wil worden voor de geleverde producten, maar een betalingstermijn van 3 dagen is zeer
kort en uniek. Dat vind je nergens anders.
Om 7 uur in de ochtend werden wij wakker gebeld. Het materiaal werd toen gebracht. Het zou fijn geweest zijn als we daarvan op de hoogte waren gesteld. Dus betere communicatie.

a.j westmaas

Nederlandse vertaling van het boekje, wat bij de installatie geleverd wordt.

Boetselaers

Zie onderstaande review

goede kwaliteit, lage prijs
vriendelijk en net installatie team

- afspraak is 6! keer verzet.
- bevestiging van afspraken in telefoongesprek zouden in e-mail bevestigd worden, deze e-mail is nooit gestuurd
- inlog gegevens app zijn nog steeds niet toegezonden
- legplan was incorrect en hebben we uiteindelijk zelf getekend.