Enie.nl

Medewerkers
Nazorg
7.9/10
Communicatie

Goede kwaliteit, en netjes geĆÆnstalleerd.

Goede geinstalleerd, verder gewoon prima.

Er werd wat traag op mijn vragen gereageerd.

Heel goed!

Snelle en duidelijke communicatie. Goed gesprek met via videobellen.

Nee niet echt.

P Nijhof

Slechte meeting, goede installatie, slechte aftersales.

de mannen die de panelen hebben gelegd waren behulpzaam, netjes en vriendelijk.

het dak was verkeerd gemeten door Enie, hierdoor paste er minder panelen op het dak dan berekend. De panelen werden incompleet aangeleverd hierdoor duurde het meerder dagen. de teruggave van... het dak was verkeerd gemeten door Enie, hierdoor paste er minder panelen op het dak dan berekend. De panelen werden incompleet aangeleverd hierdoor duurde het meerder dagen. de teruggave van belasting waarvoor je betaald is slecht geregeld. Hier moet je continu achteraan gaan. Zonde van de kosten zie ze er voor rekenen.

Zeer prettig.

Alles is goed gegaan.

Geen negatieve dingen.

G.Visser-Heeringa

Duidelijke antwoorden bij gestelde vragen, prettige samenwerking.

Die heb ik al aangegeven in de vragen.

Nee die heb ik niet.

Olga Loppies

Prima verlopen, en snel ook!

Simpel, snel en goede communicatie.

In de offerte was eerst geen traplift opgenomen. Dit kwam er later bij, en moest zelf bellen om de kosten van de traplift er weer af te halen op de eindfactuur. Er is geen traplift gebruikt. In de offerte was eerst geen traplift opgenomen. Dit kwam er later bij, en moest zelf bellen om de kosten van de traplift er weer af te halen op de eindfactuur. Er is geen traplift gebruikt.
Maar ook dit weer snel geregeld.

M. Doosje-Blankenstein

Ik ben goed behandeld door ENIE, maar vond het heel moeilijk dat vrijwel alles online geregeld moest worden.

Deskundigheid en ervaring.

Het zou wenselijk zijn wanneer er van tevoren toch iemand ter plaatse de situatie zou bekijken, zodat de werknemers niet voor verrassingen komen te staan, met name bij de aanleg in oudere huizen.

Douwe Spoelstra

zorgvuldig, netjes, correct

neen

Xxx

Geen mening

Geen mening

Patrick Erkelens

Mijn ervaring met Enie is gematigd en dat komt door een geschil dat ik heb over de garantie op de panelen en de communicatie daarover. Ik heb meerdere malen hierover gecommuniceerd, maar werd... Mijn ervaring met Enie is gematigd en dat komt door een geschil dat ik heb over de garantie op de panelen en de communicatie daarover. Ik heb meerdere malen hierover gecommuniceerd, maar werd steevast genegeerd. Dit loopt nu via eigenhuis. Het adviesteam vooraf aan de installatie ben ik wel positief over. Ze hebben mij er goed over geinformeerd en het is ook netjes afgehandeld. De facturatie liep wel even mis doordat er tot 2 keer toe verkeerde zonnepanelen benoemd waren op de factuur.

Adviesteam

Communicatie over geschillen en facturatieteam die beter op moet letten welke panelen er geleverd worden.