Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Peter Clarijs

Via Eigen Huis Zonnepanelen collectief kwam ik in contact met Enie.nl. Dat blijkt een heel goed keuze te zijn geweest. De offerte werd snel gemaakt en na een persoonlijk gesprek, waarin wat... Via Eigen Huis Zonnepanelen collectief kwam ik in contact met Enie.nl. Dat blijkt een heel goed keuze te zijn geweest. De offerte werd snel gemaakt en na een persoonlijk gesprek, waarin wat aanpassingen werden doorgenomen, kwam er de offerte uit waarmee aan de slag werd gegaan. Het plaatsen van de zonnepanelen was uitbesteed aan een extern bedrijf waarvan de twee mensen zeer vakkundig te werk gingen. Al mijn vragen werden duidelijk beantwoord en het plaatsen van zowel de panelen als de omvormer gaf geen enkel probleem. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en ook met de nazorg door Enie.nl .

De communicatie met Enie.nl vond ik zeer goed en prettig. Ik kreeg snel en goed antwoord op al mijn vragen.

Eigenlijk niet.

Beste Peter,
Heel erg bedankt voor je uitgebreide review! Goed om te lezen dat je over het hele proces zo positief bent! We wensen je veel plezier van je zonnepanelen.
Met vriendelijke...
Beste Peter,

B Wolters

Zeer tevreden komen alle afspraken netjes na

kwaliteit installateurs

Beste Ben,
Heel erg bedankt voor je review! Ik ben blij om te lezen dat je zo positief bent. Ik wens je veel plezier van de zonnepanelen!

B

Hele fijne ervaring Enie.nl

- Prijs technische erg goed verlopen.
- Duidelijke en snelle communicatie.

Beste Bart,
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor!
Bedankt voor je review en veel plezier met je zonnepanelen.

N.G

Hele positieve ervaring!

- Vriendelijke benadering
- Deskundige advies
- Proactief meedenken en goede prijs

x

Beste N.G.
Goed om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt met ons, daar doen we het voor!
Bedankt voor je review en veel plezier van je zonnepanelen.
Met vriendelijke...
Beste N.G.
Bedankt voor je review en veel plezier van je zonnepanelen.

Ronald de Vos

Gewoon goed
Doen gewoon wat ze zeggen
een partij goede garantie

snelle levering en prima installatie

nee

Beste Ronald,
Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt. Heel erg bedankt voor het schrijven van de review. Veel plezier van je zonnepanelen!

A.F.M

Hele Fijne Ervaring met Enie.nl ! Zeker aan te raden!

- Snelle reactie en duidelijke communicatie!
- Duidelijke offerte en mooi systeem!

Nieuwe installatie datum ivm leverancier niet geheel geleverd.

Beste A.f.M.
Goed om te lezen dat je ons zou aanraden! Heel erg bedankt voor je review en ik wens je veel plezier van je zonnepanelen.

Rob

Tot nu toe alles naar wens verlopen

snelle en goede montage

nee

Reactie Enie.nl:

Dat is fijn om te lezen, Rob! Wanneer je vragen hebt in de toekomst mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via chat, mail en telefonisch :)

Jan

Zeer slecht, na ruim 3 jaar aansluitingen pas goed bevestigd. Bovendien moest ik hiervoor weer betalen..

Niet

Alles, vriendelijker zijn, goed product leveren, beter afwerken, LUISTEREN NAAR DE KLANT. Niet alleen aan geld denken.

Beste Jan,
Beste Jan,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Helaas heb ik je telefonisch niet kunnen bereiken om je review te bespreken. Ik heb je voicemail ingesproken met het verzoek mij terug te bellen, omdat ik benieuwd ben naar je verhaal.
Ik hoop je gauw te spreken en wens je voor nu een zonnige dag.

Bart van Bokhoven

Heel verschrikkelijk, na ondertekening van de offerte waarin ze heel snel zijn en willen pushen, is het stil...heeeeeel stil. Je moet zelf continue aan de bel trekken, wordt niet terug gebeld en als... Heel verschrikkelijk, na ondertekening van de offerte waarin ze heel snel zijn en willen pushen, is het stil...heeeeeel stil. Je moet zelf continue aan de bel trekken, wordt niet terug gebeld en als ze, na 50 keer bellen een keer komen, weet de installatie club helemaal niet wat ze moeten doen. Een totale afrader deze club. Hierop stuur je een mail met een klacht en zelfs daar hebben ze niet het fatsoen voor om op te reageren

Geen enkele, ik zou de prijs kunnen noemen maar dat is niet echt iets heel specials

Communicatie, communicatie en communicatie

Reactie Enie.nl:

Bedankt voor je beoordeling, Bart. Gezien het aantal sterren dat je geeft, kunnen we leren van je feedback. We hebben telefonisch contact gehad en je hebt je ervaring en feedback uitgebreid met mij... Bedankt voor je beoordeling, Bart. Gezien het aantal sterren dat je geeft, kunnen we leren van je feedback. We hebben telefonisch contact gehad en je hebt je ervaring en feedback uitgebreid met mij gedeeld. Dat doe ik vervolgens intern.
Zoals besproken, kan ik de tijd niet terugdraaien. Ik heb mijn best gedaan om te onderzoeken hoe je een positiever gevoel kunt overhouden aan de ervaring bij ons. Dat blijkt moeilijk te zijn. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat de zonne-installatie naar behoren werkt en rendeert.
Gwendy Richard
Manager Klantenservice enie.nl

Hans dijkwel

Na wat problemen met de communicatie van de diverse afdelingen, super goed oplossingen van de manager klanten contact Gwendy Richard. Ik geef ze een 10

De afhandeling van Gwendy Richard, helemaal top

Afspraken nakomen.

Reactie Enie.nl:

Bedankt voor deze mooie woorden, Hans! Die steek ik in mijn broekzak ;)
Ik wens je een zonnige dag!
Gwendy Richard
Manager Klantenservice