Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

J.J.

Snelle en goede communicatie en voor je het weet liggen ze op het dak.

- Korte Communicatie lijnen.
- Snel en duidelijk advies
- De eenvoud van het proces en het ont zorgen van de klant in het hele traject.

Beste J.J.
Bedankt voor je de mooie review! Goed om te zien dat je zo tevreden.
Veel plezier van je zonnepanelen.

F.R.

Hastikke goed! Alles geregeld tot in de puntjes!

- Goede service!
- Goede installatie!

Niet van toepassing!

Beste F.R.
Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van je zonnepanelen.

J.A.J.

Top!

- De deskundige installatie binnen en buiten het huis.
- Het voortraject is erg prettig voorlopen, de adviseurs luisteren goed en maken deskundige specifieke offertes.

Er was wat miscommunicatie met de energie leverancier geweest.

Beste J.A.J,
Van zo'n review worden wij blij! Bedankt en veel plezier van je zonnepanelen.

J.D.

Een goede en professionele ervaring gehad met Enie.

- Hele vriendelijke installateurs en deskundig.
- Fijn traject met Enie en duidelijke communicatie.
- Fijne manier van werken via het adviesgesprek.

- Het kabelwerk iets beter voorbereiden vanuit het advies gesprek voor de installateurs.

Beste Johan,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier van je zonnepanelen en dat de zon maar veel gaat schijnen!

J

Top Ervaring!

- Deskundige installateurs en adviseurs.
- Duidelijke en goede offerte.
- Fijn en deskundige advies gesprek.
- Het was een advies en niet alleen maar verkoop praatjes.

- installatie belletje duurde langer dan was toegezegd

Beste Jos,
Goed om te lezen dat je het zo positief hebt ervaren! Daar doen we het voor.
Bedankt en veel plezier van je zonnepanelen.

Nienke

Buiten het feit dat er -bewust- in asbest is geboord, is er ook schade aan het dak ontstaan (lekkage). We zoeken al maanden naar een oplossing, maar komen steeds in een traject van wachten op... Buiten het feit dat er -bewust- in asbest is geboord, is er ook schade aan het dak ontstaan (lekkage). We zoeken al maanden naar een oplossing, maar komen steeds in een traject van wachten op reacties van personen die er zeggenschap over hebben. Hierbij worden de gestelde termijnen geregeld niet nagekomen. Dan dienen wij opnieuw contact op te nemen en het termijn af te wachten.
We kunnen echter niemand direct bereiken en op het moment dat we bellen lijken wij het verhaal en bewijsmaterialen geregeld opnieuw te dienen aanleveren.

Vooraf een mooi voorstel en scherpe aanbiedingen

Nazorg bij ontstane schade: slecht contact te krijgen met een aanspreekpunt. Hierdoor zijn wij al bijna een jaar bezig met een oplossing zoeken, waarbij wij telkens opnieuw alles dienen uit te... Nazorg bij ontstane schade: slecht contact te krijgen met een aanspreekpunt. Hierdoor zijn wij al bijna een jaar bezig met een oplossing zoeken, waarbij wij telkens opnieuw alles dienen uit te leggen en moeten wachten op reacties. Hierbij worden de beloofde reacties niet binnen de gestelde termijnen nagekomen.

Beste Nienke,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Inmiddels is e.e.a. duidelijk geworden. Ik schets hier graag een samenvatting.
Naar aanleiding van je beoordeling hebben wij uitgebreid...
Beste Nienke,
Naar aanleiding van je beoordeling hebben wij uitgebreid telefonisch contact gehad. Vanaf dat moment is er veelvuldig contact geweest. De conclusie is dat wij een jaar geleden bij jullie zonnepanelen hebben geïnstalleerd. In september en april zijn we bij jullie geweest uit service oogpunt en hebben we de case afgehandeld. Helaas hebben jullie opnieuw een lekkage ontdekt.
Gisteren stond de afspraak om samen met jullie schade-expert van de verzekering te kijken naar de oorzaak van de lekkage. De zonne-installatie blijkt hier niet de oorzaak van. Fijn dat het nu duidelijk is wat jullie aan de lekkage kunnen doen.
Met zonnige groet,

W

Positieve ervaring !

Snel en klantvriendelijk

x

Beste W,
Goed om te zien dat je zo positief over ons bent! Heel erg bedankt voor je review en veel plezier van je zonnepanelen.

W

Super er ervaring met Enie! Fris bedrijf met fijne mensen!

- Goede installateurs met deskundige blik.
- Goed Advies van Enie.nl!

x

Beste W,
Goed om te lezen dat je zo´n positieve ervaring hebt! Bedankt voor je review en veel plezier van je zonnepanelen.
met vriendelijke groet,

Gerben

Blij met onze zonnepanelen!

Heldere communicatie, komen afspraken goed na, alles goed geïnstalleerd, meegedacht en netjes achtergelaten

Beste Gerben,
Bedankt voor je review en goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij worden ook erg blij van jouw review!

EV

Hele prettige ervaring met Enie.nl

- Snelle en directe offerte via de computer, werkt erg prettig
- Passende oplossing voor elke klant.
- Goede installatie met vriendelijke en proactieve houding van de installateurs.

Beste E.V,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo´n positieve ervaring hebt!