Enie.nl

Nazorg
7.4/10
Communicatie
7.5/10

Verliep niet echt voorspoedig.
De afspraak werd 2x verzet. Waar van er een keer 1dag van te voren, via de mail is afgezegd.
Hiervoor zijn we gecompenseerd.
Uit eindelijk hebben...

Communicatie zorg dat je de afspraken na komt

Rien Graaf

Over het algemeen goed, snelle reactie en goed bereikbaar. Jammer dat de afspraken met de werknemers (meestal zzp-ers] niet altijd nagekomen worden.

Deskundig en flexibel

Meer grip op de werknemers (zzp-ers) om de gemaakte afspraken ook daadwerkelijk door te laten gaan.

H. de Groot

Positieve ervaring. Goed contact, duidelijk antwoord op alle vragen, zowel technisch als administratief. Installatie kon snel plaatsvinden (binnen een maand na de aanmelding) en is keurig...

Duidelijk, deskundig en snel. Goede informatie, zowel telefonisch als per mail

Aanmelden bij SolarEdge tbv systeemmonitoring duurde wat langer dan ik had gedacht (in de loop van de volgende dag). Goed om dit vooraf duidelijkte maken.

De Prins Kris

Ervaring is goed. Alleen bleek de grondkabel tussen de schuur en huis niet nodig (€50,-). Dit zijn lastige zaken om via een telefoon gesprek en zonder bezoek ter plaatse goed in te schatten....

Snelle plaatsing.
Infoavond was goed.

Zie boven.

R. Kiewiet

Slordig onnodig tijdverlies,
Mensen van de werkvloer zouden een vergadering moeten hebben met de kantoor mensen
Logistiek ging er het een en ander mis.
De mensen die bij mij de...

De medewerkers die bij mij alles geïnstalleerd hebben waren er goed en hebben netjes gewerkt alle lof.

Ten eerste , het KPN gedoe ik heb diverse malen een email gestuurd dat ik bij de KPN van het kastje naar de muur gestuurd werd, slapeloze nachten van komt dit goed.
En wat blijkt het loopt gewoon vanzelf. Jammer van de stress.
Hieruit kun je opmaken dat de mensen die het werk uitvoeren weten wat ze doen.
Betreffende de panelen waarom blauw of zwart volgens de medewerker via de telefoon is zwart beter dan blauw.
Volgens de uitvoerende is blauw beter en dan met een zilverkleurige rand.
Misschien is het zinvol een bijeenkomst te organiseren waar de mensen die het werk uitvoeren de kantoor mensen bijpraten.
En wat de logistiek betreft zou je die ook na moeten lopen want het is toch zonde dat de benodigde spullen ergens anders geleverd worden dan op de plaats waar het hoort.
Wachttijd minimaal 2 uur voor de benodigde spullen er zijn.
Ik hoop dat U iets doet met het geen ik geschreven heb.
Met vriendelijke groet R. Kiewiet

Aart Pater

We zagen eerst wel een beetje op tegen alle rompslomp die het plaatsen van zonnepanelen met zich mee kan brengen, maar op zich viel ons dat 100% mee.

Alles is duidelijk via de mail aan ons gecommuniceerd.
De online dakschouw was ook zeer prettig
Alles ging in goed overleg met de klant
Het after sales telefoontje van Enie of alles naar wens was verlopen

Van Dijk

11 zonnepanelen besteld en laten monteren. Tijdens de montage is er een (speciale)hoekpan kapot gegaan, ondanks herhaaldelijk aangeven dat ze niet aan deze hoekpannen moesten komen. Deze afwikkeling...

De verkoop ging uitstekend

Nazorg kan beter.

Rene Heutinck

Het contact was prettig. Wat ik gemist heb is een schouw op locatie.

Nakomen van afspraken, deskundigheid, klantvriendelijkheid.

Bespreek of een klant een schouw op locatie wil.

Smits

Snel gehandeld en geïnstalleerd door enie.nl; installatie zelf ging goed maar niet perfect.

Snel gehandeld en geïnstalleerd.

Betere communicatie tussen enie.nl en de installateur. De installateur wist niet dat ze een PV-verdeler moesten meenemen; dit moest ik ze 's ochtends vertellen... en toen was het te laat.

Wim Voets

Goed, deskundig en net personeel, goede communicatie.

Communicatie

Bij het maken van het legplan meer overleg met de uitvoerders