Enie.nl

Nazorg
7.6/10
Communicatie
7.7/10

Correct gehandeld, kreeg snelle bevestiging.

Er wordt gedaan wat er beloofd wordt, er wordt snel gereageerd.

Han Wijlens

Enie is een fijn bedrijf met fijne medewerkers die weten wat ze doen. Dat geldt voor de offerte begeleiding, dat geldt voor de planning en dat geldt voor de plaatsing. Zeer professioneel. Het... Enie is een fijn bedrijf met fijne medewerkers die weten wat ze doen. Dat geldt voor de offerte begeleiding, dat geldt voor de planning en dat geldt voor de plaatsing. Zeer professioneel. Het bedrijf komt betrouwbaar en kundig over.

Alles wat ik heb meegemaakt

Geen. Blijft het doen zoals jullie het doen.

van Lieshout

Goed. Goede informatieverstrekking.

Goede en snelle communicatie, vakkundige monteurs.

Omvormer is op een andere plek gehangen.

De Groot

Alle info duidelijk en transparant, geen verrassingen. De panelen zijn keurig netjes op het dak geplaatst en aangesloten op het netwerk.

Het fijnste is de helderheid van de communicatie geweest, open en eerlijk. Prima!

Arjan Eerhart

Nu onderhand al anderhalf jaar klant van Enie. Helaas ging mijn omvormer kapot. Gelijk gebeld met Enie, aangezien ik hier 12 jaar garantie op heb. Medewerker gaf aan gelijk een nieuwe te versturen.... Nu onderhand al anderhalf jaar klant van Enie. Helaas ging mijn omvormer kapot. Gelijk gebeld met Enie, aangezien ik hier 12 jaar garantie op heb. Medewerker gaf aan gelijk een nieuwe te versturen. Door fouten vanuit Enie kon de nieuwe omvormer een maand later pas weer geplaatst worden, wat betekent dat ik veel zonuren heb gemist. In het begin al aangegeven dat ik wel compensatie verwacht. De medewerker gaf aan dit na de installatie met mij te bespreken. Nadat alles was geïnstalleerd en ik weer begon over de compensatie, gaf de medewerker aan mij dit niet te geven, terwijl ik 12 jaar garantie op het product heb. Aangegeven dat ik zijn manager wou spreken, echter wacht ik nog steeds totdat hij mij terug belt.

Algemene conclusie. Met mooie praatjes halen ze je binnen, maar als je eenmaal klant bent later ze je keihard vallen.

algehele diensverlening

Soepel, geen problemen.

Snelle handeling, had binnen 3 weken al de panelen op m'n dak.

Eildert H. Delger

Januari 2019 8 zonnepanelen geplaatst. uitstekende voorlichting, plaatsing en afwerking. voorspelling over te verwachten opbrengst 2019 was zeer voorspoedig en ruim boven taxatie.

afspraken zijn zeer nagekomen.

geen verbeterpunten

A. Westdijk

Duidelijk verhaal.

Er wordt gedaan wat er gezegd wordt. Zowel de voorbereiding als het werk geeft een goed gevoel.

De klantenservice van Enie zelf is meer dan prima, maar de aannemer die was ingeschakeld door Enie was niets meer dan louche.

Een goed aanbod voor een goed product. Na de klacht over de slechte aannemer is er heel goed en sterk gehandeld door de klantenservice.

Betere controle van de derde partijen met wie ze samenwerken. De offerte is niet heel transparant (vb. enkel de totaalprijs wordt benoemd). Het duurt erg lang voordat ik iets hoor over de BTW teruggave.

Top.

Nette en snelle service. Erg netjes gewerkt.