Enie.nl

7.9/10
Communicatie

Goed!

De korte lijntjes.

Heb ik niet, we zijn wel tevreden!

Prima!

Goede communicatie en duidelijk in de afspraken, die worden ook nagekomen.

De adviseur had iets sneller kunnen reageren.

Prima, geen klagen!

Goede prijs via Vereniging Eigen Huis. Alles is heel duidelijk gecommuniceerd. BTW teruggave wordt ook door enie gedaan.

Monteurs spraken alleen engels. Verder alles prima!

Prima.

Gewoon prima verlopen.

Tijdstip van installatie was niet goed gecommuniceerd. Rekening moet binnen 3 dagen betaald worden.

A. van der Hel

Waardeloos bedrijf

snelle verkoop

eerst eens voorbereiden op een klus voordat je mensen stuurt

Gabriëlle

Niet wezen schouwen, alleen per satelliet. Tot 2x toe een team langs geweest met te weinig, geen of niet de juiste middelen. Derde team, wel met de juiste middelen zagen er uiteindelijk toch vanaf... Niet wezen schouwen, alleen per satelliet. Tot 2x toe een team langs geweest met te weinig, geen of niet de juiste middelen. Derde team, wel met de juiste middelen zagen er uiteindelijk toch vanaf i.v.m. de veiligheid. Na wekenlang uitkijkend naar onze zonnepanelen, nu een leeg dak en gaten in onze muur van het nieuwe huis......echt teleurgesteld!

De verkoop verliep soepel, met duidelijke documenten. Prettig start gesprek.

Echt komen schouwen en meten, voor er mooie beloftes worden gedaan!

Frits

Communicatief sterk, goede service

Ik werd met al mijn vragen snel geholpen

Ga zo door!

Teeninga

Tot nu toe goed.

Volgens planning

nee

Psychotherapiepraktijk T. Bloedjes

Het voorwerk voor plaatsen van zonnepanelen verliep rommelig. 2x foto’s aan moete leveren.
Met verschillende ppn/mannen aan de telefoon overleggen.
Geen laagdrempelige bereikbaarheid....
Met verschillende ppn/mannen aan de telefoon overleggen.
Geen laagdrempelige bereikbaarheid.

Aardig was dat er de hoogwerker achterwege werd gelaten. Dat scheelt 200€.
Nadeel ervan was dat 4 mannen door mijn huis stuiven zonder beschermingsmiddelen.
Geen mondkapjes noch handschoenen. De stress liep daardoor op. Merkte dat ze onder druk moesten werken. 1pp moest zaken voor de volgende dag regelen. 1 pp moest 1.5 u reizen naar huis. 1pp vertrok na de regelaar. Stress bij de reizer.
De pp uit A’dam werkte hard en wachtte net zo lang tot alles werkte. Daarna tot nu is afwachten tot duidelijk wordt hoe het draait en wat het oplevert .

Snelheid van organiseren/aanleg terplekke.

Coronomaatregelen volgen

Prima, ook de contacten die ik heb gehad.

Heb geen vergelijkings materiaal, maar de wijze van elektronische communicatie was perfect.

De offerte van vereniging eigen huis was anders dan die van enie, door bijkomende producten. Het aantal panelen dat mij wordt aangeboden bij de schouw op afstand was 1 hoger dan ik werkelijkheid.