Enie.nl

7.4/10
Communicatie
7.5/10

Goed, snelle communicatie

Snel geregeerd en snel gewerkt

Veenstra

Goed adviesgesprek, er werd tijd genomen voor mijn vragen, vriendelijke installateurs, goed werk geleverd!

Er wordt tijd voor je genomen en ze geven duidelijke uitleg.

Monitoring is voor mensen die niet zoveel met smartphones werken een beetje ingewikkeld, helaas moeten we met de tijd mee!

Cees Hees

In eerste instantie tot en met de contractering verliep het goed. Daarna brokkelt het vertrouwen in (naam medewerker) langzamerhand af, zie bijvoorbeeld hun ellenlange voorwaarden. Dat is jammer...

Advies en deskundigheid.

Medewerkers: Wat je beloofd moet je ook uitvoeren, (naam medewerker)
Uitvoering: Op zich zelf goed maar ook letten op elk gat geboord moet gekit worden ivm vochttransport en iso-lekkage!
Tevens geleend materiaal opruimen, omdat ze niet goed voorbereid waren voor deze klus.
De Btw teruggave is niet goed geregeld bij dit bedrijf, slordig!

Reactie Enie.nl:

Beste Cees,

Allereerst dank voor de moeite om een review achter te laten! De feedback die u op bepaalde punten geeft is erg waardevol. Hetgeen wat u schrijft is wel aanleiding voor ons om nog wat meer te weten te komen over uw ervaring. Op basis van uw gegevens kan ik u helaas niet identificeren. Zou u wellicht in een mail uw gegevens kunnen sturen? Dan duiken we er gelijk in!

Zonnige groet,

Team enie.nl

J. Zinkstok

Vlotte communicatie. Voldoende advies en snelle afhandeling.
Wel is volkomen onduidelijk gebleven hoe het met de actie van Buurtkracht is gegaan.

De deskundige en vlotte afhandeling

Volkomen onduidelijk is gebleven hoe het met de actie van Buurtkracht is gegaan en of we nog een korting van € 300,00 krijgen.

Bart

Zeer tevreden. Snelle levering na goedkeuring offerte. Goede geautomatiseerde processen.

Goede service, er wordt netjes gewerkt en naar de klant geluisterd.

2 installaties op een dag wordt krap als de eerste installatie een Arbo controle krijgt. Binnen 3 dagen betalen is behoorlijk snel, ben dit niet gewend.

Ada van Schaik

Deskunig en prettig bedrijf. Goed bereikbaar. Snelle afhandeling.

Deskundigheid en snelheid. Hoeft zelf niets meer uit te zoeken.

Nazorg: zou fijn zijn als over 2-3 maanden nogmaals gebeld wordt om te vragen of alles naar verwachting is. Direct na plaatsing panelen valt hier nog weinig over te zeggen.

H.Hoving

Plezierig contact, vooral met buitendienst medewerkers.

Vooral het zeer plezierige contact met de mannen die de panelen kwamen plaatsen

1. Verwacht niet van een ieder dat hij alles met de computer kan.
2. Communiceer eerder dat er reserve dakpannen moeten zijn. Oudere types zijn soms moeilijk te krijgen.

Wijnand Van Den Broek

Prima van begin tot eind

Snel werken

Prettig. Duidelijke en snelle communicatie.

Snelheid in communicatie en uitvoer

Meer informatie over stroomopwekken, terug leveren, vereffenen kosten gebruik in relatie tot opwekken en eindafrekening.
Hoe en wat doorgeven aan energie maatschappij.

W.C. Muller-van Doorn

Van begin tot nu toe: installatie geslaagd en rekeningen betaald, een goede ervaring.
Ook over een vraag over het technische deel van het boekhouden: de inhouding van BTW op N.B. een...

Zie eerdere opmerkingen: maar ook m.n. Thomas Haupt in overleg

Jazeker: Boekhouding:
Op de offerte die goed is opgemaakt en uitgelegd door Thomas Haupt, en die ik dan via het internet teken, is het verschil tussen de kostprijs en de BTW duidelijk. 'Uw aanbetaling gaat dan af van de totaalprijs...
Dan komt er de uiteindelijke rekening een uur na de installatie, die ik wel direct betaal op dezelfde dag van de installatie omdat het eindbedrag hetzelfde is, maar dan staat daar die post van " Reeds betaald voorschot (exclusief BTW)",
Dat bevreemd. 'k Wilde het eerst laten zitten, maar vanwege de verdere uitstekende werking van uw bedrijf neem ik de moeite e.e.a. te noteren. Inmiddels wel uitleg gehad enz., maar als bedrijf zou ik zo'n onnodig misverstand uit de weg gaan. Nu moest ik al bij aanbeveling van Eni, na het waarom van het voorschot, erbij uitleggen ...enz.

met een hartelijke groet, W.C. Muller-van Doorn