Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

erwin verkuil

zonnepanelen smering op het dak achtergelaten

Beste Erwin,
Heel erg bedankt voor de review! We wensen je veel plezier van je zonnepanelen.
Zonnige groet,

J Roeleveld

Komen afspraken totaal niet na.
Komen afspraken totaal niet na.
In totaal twee keer een dag vrij genomen zodat ze instalatie zou worden afgemaakt netjes een mailtje voor de afspraak bevestiging maar komen gewoon niet opdagen zonder enige vorm van communicatie.
Heb nog nooit zaken gedaan met zoon slecht ... bedrijf

Verkoop praatjes

Alles

Beste J. Roeleveld,
Beste J. Roeleveld,
Inmiddels hebben we elkaar gesproken over de situatie. Bedankt hiervoor. Voor de niet nagekomen afspraken hebben we je destijds een compensatie gegeven. Met deze compensatie ben je akkoord gegaan en we hebben geen signalen ontvangen dat je hier niet blij mee was. Nu, een paar maanden later, blijkt dit helaas het geval. Dit hadden we graag eerder geweten. Desondanks zijn wij van mening dat we een passende compensatie hebben gegeven. De tijd kunnen we helaas niet terugdraaien, maar ik wens je alsnog veel plezier van de zonnepanelen.
Laten we hopen op een zonnige zomer!

Lennaert van Veen

Murat en zijn kompaan Pawel vond ik zeer professioneel. HULDE! Ook mooi dat de panelen relatief snel geplaatst konden worden.

Goede communicatie, duidelijke uitleg zowel telefonisch als op de dag van plaatsing.

Niet

Beste Lennaert,
Bedankt voor de review. Goed om te lezen dat je het zo positief ervaren hebt.
We wensen je veel zon toe.

Niels Durenkamp

Erg fijn en kundig bedrijf. Het offerte gesprek was heel duidelijk en men nam zijn tijd om alles goed uit te leggen. Ook de communicatie was erg prettig, we werden goed op de hoogte gehouden van... Erg fijn en kundig bedrijf. Het offerte gesprek was heel duidelijk en men nam zijn tijd om alles goed uit te leggen. Ook de communicatie was erg prettig, we werden goed op de hoogte gehouden van alles. De mannen die de panelen hebben geïnstalleerd waren erg snel en werkten ook heel netjes. Met 1 woord: TOP!

Snel, kundig, goede communicatie

Beste Niels,
Bedankt voor de mooie en uitgebreide review! Van zo'n review worden wij blij. We wensen je veel zon toe en veel plezier van de panelen.

Roelof

Punctueel, helder, prettig mee te werken

Afspraken worden punctueel nagekomen

De bijgeleverde app is gebruiksonvriendelijk en nergens te achterhalen hoe deze precies werkt. En wat gebeurt er allemaal met de gegevens aangezien dit van chinese makelij is?

Beste Roelof,
Bedankt voor de mooie review! We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

F. van de Ven

Duidelijke communicatie, komen afspraken na of stellen je tijdig op de hoogte. Werken veilig en snel.

Beste Frank,
Bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat je het zo positief hebt ervaren. We wensen je veel zon toe.

H. Bonte

Telefonische contacten zijn prima

Nazorg, er werd diverse keren gebeld om te vragen naar de voortgang, afwerking en afhandeling van de installatie.

Er wordt gesproken over een portaal, waarbij men dan gauw denkt aan een internetsite van mijn.enie maar die is voor particulieren dus niet aanwezig.

Beste H. Bonte,
Bedankt voor de positieve review! Van zo'n review worden wij blij. We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

A. W

Top!

- Duidelijke en overzichtelijk
- Er word snel gereageerd

- Wat miscommunicatie met de installatie mail.

Beste Arjan,
Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je het zo positief ervaren hebt!
We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

E.Kunst

Goed. Had meer in kunnen zitten

Communicatie monteurs

Meer optie bekijken voor het legplan

Beste E. Kunst,
Bedankt voor de review! We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

Berg

Duidelijke communicatie vanuit enie

Goed op de hoogte gehouden van de status tijdens de voorbereidingen en plaatsing

Beste Marleen,
Bedankt voor de review! Veel plezier van je zonnepanelen.