Enie.nl

Nazorg
Communicatie

H. Hofman

Goed en snel advies

Tijdens montage was er iets verkeerd geleverd dit is door de monteurs persoonlijk opgehaald.

Op de offerte klopte het type optimizers niet. Nieuwe offerte gekregen alles ok. Echter bij de eindfactuur was het voorschot wat ik betaald had niet verrekend. Dit kan beter want het kost weer tijd... Op de offerte klopte het type optimizers niet. Nieuwe offerte gekregen alles ok. Echter bij de eindfactuur was het voorschot wat ik betaald had niet verrekend. Dit kan beter want het kost weer tijd om dit te herstellen.
Maar was binnen half uur aangepast dus top.

Rob Spoek

Het WiFi wachtwoord zou geen speciale tekens mogen bevatten Dit betekent dat je alle slimme apparaten en telefoons en computers etc moet aanpassen De overheid stimuleert juist het gebruik van sterke... Het WiFi wachtwoord zou geen speciale tekens mogen bevatten Dit betekent dat je alle slimme apparaten en telefoons en computers etc moet aanpassen De overheid stimuleert juist het gebruik van sterke wachtwoorden

De prijs van de panelen en de snelle levering/installatie

Communicatie is zeer slecht Ik heb 3x een mail gestuurd en hierop is geen enkele keer gereageerd

Freek

Snelle levering via collectieve inkoop

Ondanks deelname aan een collectieve inkoop snelle levering

H. Reiniers

Vlotte en snelle afhandeling van de hele actie. Wel is de termijn voor de betaling van de rekening mijns inziens aan de korte kant. Ik dact dat 14 dagen de norm was.

De voorlichting via de telefoon

De planning. Bij de schouw werd een datum geprikt. De volgende dag werd de datum geprikt omdat de werkzaamheden langer zouden duren en dat men dus vroeger op de dag kwam. Dat bleek niet juist te... De planning. Bij de schouw werd een datum geprikt. De volgende dag werd de datum geprikt omdat de werkzaamheden langer zouden duren en dat men dus vroeger op de dag kwam. Dat bleek niet juist te zijn: de panelen zijn in een dagdeel geplaatst conform de eerste afspraak.

W.Kentie

Na dat de datum van de levering 2 x verschoven was ( elektriciteitkast daar door 2 maanden een puinhoop) is de communicatie verder ok.

Geen idee wat betreft nazorg.

Ben van overtuigd dat van af de zolder naar beneden naar de elektriciteitkast er een vrije leiding was. Echter de electriciteit man werkte alleen met een buitenkabel. Doorsnede is dan te groot om... Ben van overtuigd dat van af de zolder naar beneden naar de elektriciteitkast er een vrije leiding was. Echter de electriciteit man werkte alleen met een buitenkabel. Doorsnede is dan te groot om door een elektriciteitbuis heen te gaan. Zit nu met een 2 meter afschuwelijk lelijke grijze elektriciteit leiding langs de muur.

A.M. Leigers

De informatie over offerte en contact met hoofdkantoor waren prettig. De installatie ging minder goed. Ivm corona moest de eerste afspraak voor plaatsing verzet worden. De heren van de plaatsing... De informatie over offerte en contact met hoofdkantoor waren prettig. De installatie ging minder goed. Ivm corona moest de eerste afspraak voor plaatsing verzet worden. De heren van de plaatsing kwamen niet op tijd, vervelend. Ik moest met het kantoor bellen. Het werk werd netjes uitgevoerd.

Vriendelijk, duidelijke afspraken

Meer aandacht na plaatsing panelen, betere uitleg BTW teruggave en uitleg welkomst premie, minder digitaal contact, graag persoonlijke afspraak.

Petra Meijer

Duidelijke communicatie en behulpzaam

Beter voordat de installatie plaatsvindt door een bezoekje van een medewerker beoordelen waar de transformer kan worden opgehangen en hoe de kabels kunnen lopen. Alleen dmv foto’s blijkt dit lastig... Beter voordat de installatie plaatsvindt door een bezoekje van een medewerker beoordelen waar de transformer kan worden opgehangen en hoe de kabels kunnen lopen. Alleen dmv foto’s blijkt dit lastig te zien. Het bleek dat de meterkast toch niet goed bereikbaar was voor de kabels. Het resultaat is nu een opzichtige transformer en extra stoppenkastje boven mijn vriezer in de bijkeuken.

Steffan

Netjes afgehandeld en vakkundig

Zoals je mag verwachten uitgevoerd. Goed, netjes en snel afgehandeld

De panelen pasten niet zoals initieel de bedoeling was, het inmeten met oude foto's van mijn dak kon wel beter. Kan de medewerker niets aan doen maar betere beelden wel of een thuisbezoek om toch... De panelen pasten niet zoals initieel de bedoeling was, het inmeten met oude foto's van mijn dak kon wel beter. Kan de medewerker niets aan doen maar betere beelden wel of een thuisbezoek om toch even te kijken

Marnix

Helemaal top!

Ongeveer een uur na plaatsing al een telefoontje van Enie of alles naar wens is verlopen en of er nog vragen waren. Heel netjes!

Iets meer technische uitleg bij de offerte zou goed zijn. Ook iets meer wetenswaardigheden over wel/niet terug kunnen vragen van BTW (bijvoorbeeld: kan niet als dit een tweede set zonnepanelen is,... Iets meer technische uitleg bij de offerte zou goed zijn. Ook iets meer wetenswaardigheden over wel/niet terug kunnen vragen van BTW (bijvoorbeeld: kan niet als dit een tweede set zonnepanelen is, zoals bij mij). Dat scheelt toch een fors bedrag...

Prettig contact,goede informatie

Duidelijke informatie