Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

G

Fijne Mensen!

- Heel tevreden over begin en het eind van het proces.

-x

Beste G.
Super om te zien dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de maximale score. We wensen je een zonnige zomer.

BV

Goed!

Veel klanten contact met snelle service.

Beste B.V.
Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen je veel plezier van de zonnepanelen!

ME

Goed gedaan!

- Duidelijke gecommuniceerd.

- 1 afspraak was verkeerd gecommuniceerd.

Beste M.E.
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen we het voor.
Veel plezier van je zonnepanelen.

G.M

Uitermate tevreden!

- prima verlopen!

X

Beste G.M.
Met zo'n review zijn wij ook erg tevreden! Bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je veel zonuren toe.

M

Via Vereniging Eigen huis de offerte geaccepteerd. Duidelijke uitleg gehad vd adviseur. Volgens adviseur konden er 10 op t dak, maar dat bleek in de praktijk toch anders. Schouwen gebeurt via Google... Via Vereniging Eigen huis de offerte geaccepteerd. Duidelijke uitleg gehad vd adviseur. Volgens adviseur konden er 10 op t dak, maar dat bleek in de praktijk toch anders. Schouwen gebeurt via Google Earth. Duurde paar weken ipv paar dagen dat de afspraak gemaakt werd voor t plaatsen. Buren hadden ook interesse, dus ik bel voor ze. Nóóit terug gebeld hierover. Man neemt vrij op de plaatsingsdag. Panelen worden netjes geleverd die ochtend. Maar om 10 uur nog geen monteurs. Bellen met Enie: hele team is ziek geworden, gaven ze aan! (Bleek uiteindelijk foute planning), zonder telefoontje waren we hier niet achter gekomen. Op ons verzoek werden de panelen opgehaald 's avonds (rond 23.00 uur, door het team dat ook hier had moeten installeren). Excuses en een bloemetje volgden. Nieuwe afspraak gemaakt met Enie. Deze kwamen ze wel na. Ze waren alleen wat later dan gepland, maar het team (ingehuurde ZZP-ers) belden wel om dit te melden. Half 4 kwamen ze. Rond half 11 stopten ze en waren de volgende ochtend om 7 uur om t af te maken. Monteurs hebben goed werk geleverd en met ons meegedacht. De panelen waren geplaatst en de factuur volgt. Of we die EVEN binnen 3 dagen willen betalen! Pardon? Ik moet weken wachten op de panelen en jullie willen direct jullie geld? Staat blijkbaar in de kleine lettertjes. Na 2 of 3 dagen krijg je gelijk herinnering en aanmaning volgt ook al snel (met dreiging de vordering uit handen te geven) Voelt bijna agressief zo. Daar houd ik niet van. Ik betaal (tot nu toe) altijd mijn rekeningen op tijd, maar Enie kent geen genade.

Installatieteam

Communicatie, planning, betaling binnen 3 dagen is écht te snel

Beste M.
Bedankt voor de review.
Beste M.
Bedankt voor de review.
Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken over de situatie. Hierdoor heb ik een beter beeld gekregen van je ervaring. Eén van de monteurs was helaas ziek en met een monteur minder kon de installatie niet op een veilige manier doorgaan. Dit is overmacht, maar natuurlijk vinden we het rot en had de communicatie beter gekund. Daar leren we weer van!
Ik ben in ieder geval blij dat de installatie uiteindelijk naar tevredenheid is uitgevoerd. We vertrouwen erop dat ons telefoongesprek, het bosje bloemen en de compensatie op de factuur je een positiever gevoel geeft.
Ik wens je veel plezier van de zonnepanelen.

Bert

Zeker een aanrader.

Plaatsing, met name snelheid en kwaliteit.

Beetje gehannes met de goedkeuring offerte.

Beste Bert,
Goed om te lezen dat je enie.nl zou aanraden! Daar doen we het voor. We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

Gerard Bos

Goede communicatie met Jeffrey Knol gehad, goed product geleverd

Goede installateur, Gemonteerd zoals afgesproken.

Wel de goede tijdafspraak nakomen, communicatie met installateur

Beste Gerard,
Bedankt voor de mooie feedback! Ik geef het compliment door aan Jeffrey. We wensen je een zomer met veel zon.

F

Top!

- Goed geluisterd naar mij wensen!

- Geen

Beste F.
Wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

AW

Top!

- Snelle, netjes en keurig opgeleverd
- Nette mensen!

- de qr code was aan de binnenkant weg geplakt waardoor er daarna flink geklommen moest worden om deze nog te kunnen scannen. in het vervolg hier even een foto van maken, scheelt een hoop geklim

Beste A.W.
Goed om te lezen dat je het zo goed hebt ervaren! Daar doen we het voor. We wensen je veel zon toe

Hans

Plezierig, geen commerciële prietpraat, adequaat.

Een bedrijf zonder poespas, duidelijke afspraken die worden nagekomen, professionele kwaliteit, prettig en deskundig personeel, goede service.

Misschien iets meer tijd nemen voor de uitleg over werking in combinatie met slimme meter en mobiel.

Beste Hans,
Zo'n review waarderen we! Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. We wensen je veel zonuren toe.