Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Brandsma

Het voorstel wat wij hebben mogen ontvangen bleek ondeskundig te zijn opgesteld. Een schouw ter plaatse was niet nodig, een installatieafspraak was snel gemaakt.
Bij nader inzien bleek...
Bij nader inzien bleek installatie niet mogelijk, ook weer geen schouw te plaatse, en eenvoudig werd de opdracht geannuleerd.
Op de dag van de geannuleerde installatie stond het installatieteam niets vermoedend voor de deur: de annulering was niet verwerkt.

Een opdracht verantwoord aannemen bleek niet mogelijk en zelfs annuleren te veel moeite (?).

de verkoop: ondeskundig advies daardoor door Enie zelf geannuleerd

Een schouw ter plaatse

ANONIEM

Inmiddels genieten we al 2 weken van onze zonne-panelen.

Persoonlijk advies

nvt

Richard K

Offerte wordt na ondertekening gewijzigd en communicatie daarna is uitermate slecht. Klant moet steeds het initiatief nemen en terugbellen gebeurd niet.

goed meegedacht over de indeling van het dak

communicatie, een getekende offerte zou definitief moeten zijn

Terra

De offerte en plaatsing verliepen goed. De btw teruggave is een drama. Eerst niet verwerkt en nu gaat de aangifte fout. Of ik maar 68 euro wil voorschieten voor de boete wegens het niet doen van... De offerte en plaatsing verliepen goed. De btw teruggave is een drama. Eerst niet verwerkt en nu gaat de aangifte fout. Of ik maar 68 euro wil voorschieten voor de boete wegens het niet doen van aangifte, en teruggave is met nog een maand vertraagd. Dat gaat nu bijna een jaar duren!

btw teruggave regelen kun je beter zelf doen

Haas

NIETS MEE AFSPREKEN. DIRECTIE EN MEDEWERKERS MOETEN NOG OP CURSUS!
NIETS MEE AFSPREKEN. DIRECTIE EN MEDEWERKERS MOETEN NOG OP CURSUS!
Energiecontract afgeproken met dit bedrijf. Dit ging al niet héé'l erg soepel. Er kwam geen enkele reactie. Dus zelf maar eens contact opgenomen. Interne zoektocht naar mijn aanmelding leverde niets op. Onder andere Mark van Urk beloofde terug te bellen. Vorige week was het Carla en zou ik binnen vijf werkdagen worden teruggebeld.... Niet dus. Telefonisch is Enie vanochtend ook onbereikbaar: ik hoor 20 minuten dat de eerstvolgende lijn voor mij is gereserveerd. Wat een bedrijf!

Teveel on op te noemen

J. vd Poel

Voorbereiding en plaatsing van zonnepanelen verliep prima. De Afhandeling van BTW-teruggave en de communicatie is dramatisch. Zeer moeilijk om contact te krijgen met de juiste personen en onjuiste... Voorbereiding en plaatsing van zonnepanelen verliep prima. De Afhandeling van BTW-teruggave en de communicatie is dramatisch. Zeer moeilijk om contact te krijgen met de juiste personen en onjuiste voorlichting. Bijna een jaar na plaatsing van de panelen zit ik nog steeds opgescheept met een aanmaning van de belastingdienst.

goede offerte, snelle plaatsing

btw-afhandeling! Communicatie bij vragen.

Aanlegging heel prettig

Monteurs zeiden dat je dezelfde dag als de installatie ook de app geinstalleerd kreeg, dit was echter 4 dagen later

A. de Graaf

Hele goede ervaring!

Erg tevreden!

Susan Spijkerman

Heel goed!

Duidelijkheid en snel handelen

Het ging heel vlot!

Het ging heel vlot

Offerte met technische fouten afhandeling ging prima