Enie.nl

7.4/10
Communicatie
7.5/10

Prima.

Duidelijk, snel, vakkundige installatie!

Installatie na overleg met ons goed en deskundig verlopen.

netheid van werken

De app werkt niet goed. Ik zou toch het tarief moeten kunnen invullen om direct de inkomsten per dag te kunnen zien. Ik zie wel de opbrengst in Kwh. De GPS-coƶrdinaten blijven rood-omrand, als gevolg waarvan ik de melding krijg dat de locatiegegevens onvolledig/onjuist zijn. Dat kan verder niet erg relevant zijn, maar geeft kennelijk wel aan dat er nog wel wat valt te verbeteren aan deze app.
Overigens geen uitleg gekregen hoe ik de info op mijn laptop kan krijgen. Het adres server.growatt.nl heb ik niet meegekregen. Na enig zoekwerk heb ik dat gevonden.

Eerste contact liep moeizaam, daarna alles op rolletjes.

Snelheid. Vakmensen ingehuurd voor werkzaamheden

Eerste contact stroef.

Louk

Alles liep snel, duidelijk em vlekkeloos.

Snelheid van reageren en handelen; vriendelijkheid van zowel monteurs als anderen in Groningen

1) Er gaat in het voortraject veel digitaal en telefonisch. Situatie ter plekke kan desondanks verrassend zijn. Misschien een database "lastige klussen" aanleggen waaruit monteurs kunnen putten in geval van nood?
2) Persoonlijk heb ik er wel behoefte om eens terug te kijken naar de instel- en toepassingsmogelijkheden van de app. Ik krijg het gevoel dat er meer info is dan ik er nu uitkrijg.

We hadden een heel goed team die installeerden en zeer flexibel om problemen te omzeilen

Arni

Vanaf het begin had ik al een goed gevoel bij Enie. Vb een van de oprichters was bij de bijeenkomst van VEH. Dat gevoel is gewoon uitgekomen. Het gehele proces t/m/ de plaatsing ging vlekkeloos.

Snelle reactie op e-mail berichten en het op de hoogte houden van de verdere stappen. Ook een leuk team dat de plaatsing deed.

Nee ga zo door en ik heb nog wel wat vragen maar dat komt nog . Ben net terug van vakantie.

F jansen

Langdurende binnen garantie storingsafhandeling door Enie Groningen:
5 mei 2019: Complete installatie uitgevallen. Storing via Enie Apeldoorn gemeld aan Enie Groningen. Na vele keren gebeld...

Je klant centraal stellen en goed informeren.
Garanties vlot afhandelen ook al wordt er niet wat aan verdient.

Ik wacht al meer dan 2 jaar op compensatie minderopbrengst dan over een gekomen met Enie. Herhaaldelijk reclameren leidt tot een reactie van we maken er werk van. Helaaas volgt daarop dan geen...

Doen wat je beloofd!

Uitstekend!

snel en correct

Eniemoe

Tot de ondertekening van de offerte gaat alles vlot, daarna schort het enorm in de communicatie. Na in juni 2018 overeenkomst te hebben gesloten werd tot twee keer toe plaatsing van de zonnepanelen...

De geleverde panelen lijken hun werk goed te doen.

De totale communicatie en nazorg.