Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Hamel

Helemaal conform afspraak. Allemaal uitstekend geregeld.

Er komen geen lijken uit de kast. Allemaal conform verwachting. Ook scherp geprijst. Alom tevredenheid.

Het op voorraad hebben van 15 dakpannen is een beetje overdreven.

Kazemir

Goed contact.

Duidelijke, goede en open communicate en duidelijke afspreken. Er zijn korte lijntjes, dat vind ik erg prettig.

Nee, heb het als heel positief ervaren.

Goed, geen probleem.

Alles is okay. Ben tevreden over het werk.

Kan niks bedenken.

Baartscheer

Prima!

Duidelijk, informeel en vriendelijk.

In de meterkast was een kapje afgebroken. Iets duidelijkere informatie over de monitoring.

Goed!

De communicatie is uitstekend. Alles wordt keurig op de achtergrond geregeld, was compleet zorgeloos.

Het accepteren van de offerte online ging iets minder soepel.

Jaap

De contacten met enie zijn prima geweest

Er wordt flexibel omgegaan met de planning. Er werd op korte termijnen gereageerd.

De panelen worden eerder geleverd dat de installatie staat gepland. Of er helemaal volgens de arbo wet gewerkt wordt weet ik niet.

Gewoon goed.

Je wordt goed geinformeerd. Alles gaat heel vlot en heel makkelijk.

Zou zo even niets weten.

Heel positief!

Ik kon live meekijken, de manier waarop dit allemaal geregeld is erg modern en heel fijn.

Het offerte tekenen online ging wat lastig, maar dit was snel opgelost.

Alexandra

Wat een slechte ervaring hebben wij met dit bedrijf. Echt alles wat mis kon gaan, is misgegaan. In eerste instantie werd de offerte maar niet verstuurd. Vervolgens is de afspraak gewijzigd voor het... Wat een slechte ervaring hebben wij met dit bedrijf. Echt alles wat mis kon gaan, is misgegaan. In eerste instantie werd de offerte maar niet verstuurd. Vervolgens is de afspraak gewijzigd voor het leggen van de panelen naar een dag wat niet met ons gecommuniceerd was. Vervolgens was het leggen erg ingewikkeld omdat er alleen een digitale schouw was geweest, was niet bekend hoe ingewikkeld het zou zijn. In plaats van 3-4 uur zijn ze zes uur bezig geweest. Ook konden niet het aantal panelen worden gelegd die waren afgesproken. Tot slot krijg ik elke keer de verkeerde factuur opgestuurd en herinneringen terwijl ik aangeef dat ik graag de juiste factuur wil ontvangen. En als je dan denkt dat hiervoor excuses komen of actief wordt nagevraagd hoe ze service zouden kunnen verlenen, dan vergis je je. We hebben niets vernomen.

We hebben zonnepanelen op het dak liggen

Geen digitale schouw maar een face to face schouw, actief zijn in het benaderen van klanten en reageren als mensen ontevreden zijn of vragen hebben

Johan

Vriendelijk