Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

F.G.H.van Kralingen

Enie is een bedrijf wat zich totaal niet houdt aan zijn afspraken.

Plaatsing zonnepanelen keurig

Houden aan afspraken en beloftes

Petra

Niet tevreden! Slechte communicatie en monitoring van de zonnepanelen werkt naar 2 maanden nog niet! Geven geen gehoor!

Niet ontdekt

Verschillende afdelingen werken geheel langs elkaar heen. Geen rechtstreeks contact.

Wietze van der Schaaf

W.B.v.d. Schaaf

Aanbodfase (niet de realisatie en communicatie)

communicatie en stiptheid van werken: bereikbaarheid (telefonisch: matig; mail: geen enkele behandeling, ondanks 3 mails in 4 weken); afspraken nakomen: er is altijd 'drukte' of andere vormen van... communicatie en stiptheid van werken: bereikbaarheid (telefonisch: matig; mail: geen enkele behandeling, ondanks 3 mails in 4 weken); afspraken nakomen: er is altijd 'drukte' of andere vormen van excuses; installatie op laatste moment uitstellen vanwege niet besteld hebben van montagemateriaal.

henk en ilona burema

8 zonnepanelen van 380 watt laten leggen en btw terugvraag laten doen door enie, snel en netjes alleen de btw terug vragen wordt ik niet van op de hoogte gehouden en weet dus ook geen status,... 8 zonnepanelen van 380 watt laten leggen en btw terugvraag laten doen door enie, snel en netjes alleen de btw terug vragen wordt ik niet van op de hoogte gehouden en weet dus ook geen status, verder keurig

snel netjes en duidelijk

op de hoogte houden status btw teruggave, nieuwe tekeningen met monteurs meegeven

Oosterhuis

Ergernis ten top!

Klanten negeren

Fatsoenlijk en voldoende klantenservice personeel

van de Weerd

Leugenachtige bende,zeggen dat ze gebeld hebben terwijl wij het huis niet uitkomen,kunnen hun legplan niet waarmaken maar een nieuwe offerte komt er niet.

Geen enkele.

Waarmaken wat je verteld.

Kris

Tot je betaling gaat alles soepel, maar na installatie leveren ze geen service meer.

Telefonisch contact voor opmaak offerte

Reageren op email

A. Koot

Verkoop snel, installatie snel, factuur nog sneller alvoordat de installateurs weg zijn in de mail. Binnen 3 dagen betalen,na 4 dagen aanmaning. Echter er is iets fout gegaan en ik heb elke... Verkoop snel, installatie snel, factuur nog sneller alvoordat de installateurs weg zijn in de mail. Binnen 3 dagen betalen,na 4 dagen aanmaning. Echter er is iets fout gegaan en ik heb elke nacht storing en steeds stroomuival.
Heb het gemeld, bellen is 15 minuten in de wacht als eerst volgende en dan wordt de verbinding verbroken. Email, klantenservice, service formulier.... Doodse stilte. Echt waardeloze service. En zeeeer langzaam bereidheid om probleem op te lossen

Goede aardige en nette instalateurs. Alles netjes opgeruimd en achtergelaten

Bereikbaarheid bij ernstige storingen en snellere reactie op klachten bij storing en niet zo snel factuur en aanmaning

Ruud Bosma

Waardeloos. Installatie niet goed gegaan, waardoor de helft van de panelen niet aangesloten was. Afspraak gemaakt om te herstellen. Installateur kwam vervolgens niet opdagen. Nieuwe afspraak... Waardeloos. Installatie niet goed gegaan, waardoor de helft van de panelen niet aangesloten was. Afspraak gemaakt om te herstellen. Installateur kwam vervolgens niet opdagen. Nieuwe afspraak gemaakt, toen verholpen. Nieuwe installateurs gaven aan dat de 1e installatie zeer slordig was uitgevoerd (omvormer hing los, kabels onbeschermd) en dat ik een nieuwe afspraak moest maken om dit te verhelpen. Ik heb vervolgens 5x moeten bellen. Iedere keer werd mij beloofd dat ik teruggebeld werd, dit gebeurde echter nooit. Ze zijn altijd heel vriendelijk aan de telefoon, maar komen hun afspraken zelden na.

Plaatsing snel ingepland

Zie bovenstaande