Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Hans dijkwel

Na wat problemen met de communicatie van de diverse afdelingen, super goed oplossingen van de manager klanten contact Gwendy Richard. Ik geef ze een 10

De afhandeling van Gwendy Richard, helemaal top

Afspraken nakomen.

Reactie Enie.nl:

Bedankt voor deze mooie woorden, Hans! Die steek ik in mijn broekzak ;)
Ik wens je een zonnige dag!
Gwendy Richard
Manager Klantenservice

mts.Rozema

Hamming

Een snelle afwikkeling

Montage ging snel

klant op de hoogte houden van voortgang.

R. van Leeuwen

Vorig jaar ging er veel mis met de BTW teruggave via de Belastingdienst (betaalde service Enie) en het contact destijds om dat recht te krijgen was zeer teleustellend. Uiteindelijk is het nu, meer... Vorig jaar ging er veel mis met de BTW teruggave via de Belastingdienst (betaalde service Enie) en het contact destijds om dat recht te krijgen was zeer teleustellend. Uiteindelijk is het nu, meer dan een jaar na dato, wel opgelost en afgerond.

Kwalitatief goede panelen en kundige en snelle montage.

Communicatie en informatie voorziening.

Reactie Enie.nl:

Fijn dat we hier gisteren telefonisch contact over hebben gehad. Zoals met je man besproken, kan ik de tijd niet terugdraaien, maar ik ben blij dat we tot een oplossing zijn gekomen. Bedankt voor je... Fijn dat we hier gisteren telefonisch contact over hebben gehad. Zoals met je man besproken, kan ik de tijd niet terugdraaien, maar ik ben blij dat we tot een oplossing zijn gekomen. Bedankt voor je beoordeling, Renee.
Gwendy Richard
Manager Klantenservice

Rene Wijsman

Uiteindelijk een slechte ervaring. ik word als klant niet serieus genomen. Ik heb herhaaldelijk aangegeven niet tevreden te zijn met de binnen afwerking, men weigert hier echter verder op in te... Uiteindelijk een slechte ervaring. ik word als klant niet serieus genomen. Ik heb herhaaldelijk aangegeven niet tevreden te zijn met de binnen afwerking, men weigert hier echter verder op in te gaan. Uiterst teleurstellend daar ik nu zelf de binnen afwerking in orde moet maken. Uiteindelijk heb ik toch met de klantenservice een goed en prettig gesprek gehad omtrent mijn klachten. Ik voel mij in ieder geval serieus genomen. Afgesproken is dat Enie de binnen afwerking toch netjes komt afwerken.

De plaatsing van de panelen buiten op mijn dak.

Van tevoren bij de klant komen kijken om afspraken te maken

W. de Boer

Communicatie moeilijk, en deskundigheid achteraf onvoldoende

Verkoop en plaatsen in begin goed.

Nazorg bij kapot onderdeel niet best.

Beste meneer de Boer,
Beste meneer de Boer,
Bedankt voor je review. Allereerst vind ik het vervelend voor je om te lezen dat je de communicatie en deskundigheid als onvoldoende hebt ervaren. Graag zou ik je hier over willen terugbellen, zodat we waar mogelijk een oplossing kunnen vinden.

Martijn Huysmans

Geen positieve ervaring met BTW teruggave (zonnepanelen werken wel prima). 130 euro betaald voor ontzorgen teruggave BTW via Vereniging Eigen Huis. Communicatie was een half jaar lang traag,... Geen positieve ervaring met BTW teruggave (zonnepanelen werken wel prima). 130 euro betaald voor ontzorgen teruggave BTW via Vereniging Eigen Huis. Communicatie was een half jaar lang traag, onduidelijk, incorrect. Meer zorgen dan ontzorgen! Update: uiteindelijk toch via de klantendienst schot in de zaak; BTW zou dan na circa een jaar op mijn rekening moeten staan en kost BTW-service wordt deels gecompenseerd.

Zonnepanelen goed

BTW teruggave service is een nachtmerrie

Korhorn

Na wat problemen gehad te hebben met de btw teruggave wordt daar nu actie op ondernomen en ik verwacht nu dat het goed komt.

Harberts

Prima offerte deskundige adviezen ,

Prima offerte deskundig meedenken

NVT

ME

Slecht

na installatie puin niet opgeruimd op dan, panelen verkeerd gemonteerd. Na telefonisch contact maanden geleden zou dit hersteld worden, niks meer gehoord. Bij nabellen is er niks geregeld. Slechte... na installatie puin niet opgeruimd op dan, panelen verkeerd gemonteerd. Na telefonisch contact maanden geleden zou dit hersteld worden, niks meer gehoord. Bij nabellen is er niks geregeld. Slechte service.

Beste meneer Ezzahti,
Beste meneer Ezzahti,
Bedankt voor de review. Wij zien ruimte voor verbetering en daarom hebben wij telefonisch met elkaar gesproken. Gelukkig kwamen we tot de conclusie dat het puin na de installatie al door ons opgeruimd was. Voor morgen hebben we een afspraak ingepland staan zodat de panelen er straks weer goed bij liggen.
Ik vertrouw erop dat we op deze manier alsnog de gewenste service hebben verleend. Uiteraard staan we ook in de toekomst voor je klaar.
Met zonnige groet,
enie.nl