Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Jannick

Na maanden wachten zijn de zonnepanelen dan eindelijk gerepareerd ik vind jullie klantenservice echt slecht.

snel verkopen

service!

Beste Jannick,
Beste Jannick,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Ten eerste onze excuses dat je het zo hebt ervaren. Ik zou graag met je in contact komen om de situatie te bespreken. Vorige week heb ik een mail gestuurd met de vraag of je hier voor open staat. Mocht je voor het gesprek openstaan wil je dan op mijn mail reageren?

Jurrit Vlag

Telefonisch zeer respectloos behandeld, het lijkt erop alsof Enie helemaal niet zit te wachten op nieuwe klanten. Wat een arrogantie!

Klantenservice

Beste Jurrit,
Beste Jurrit,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Ten eerste onze excuses dat je het gesprek zo hebt ervaren, dat is zeker niet de bedoeling. Ik zou graag met je in contact komen, zodat we kunnen kijken wat er gebeurd is tijdens het telefoongesprek. Vorige week heb ik een mail gestuurd met de vraag of je hier voor open staat. Mocht je voor het gesprek openstaan wil je dan op mijn mail reageren?

Noord

De zon schijnt niet alle dagen

Verkoop is prima maar service en communicatie niet. Wacht al maanden op herstel. beloven van alles maar bellen niet weer terug. Komen afspraken niet na.
Gelukkig door deze review het een en...
Gelukkig door deze review het een en ander goed door gesproken en ik wacht nu het eindresultaat af en hopelijk kan deze review dan verwijderd worden

De kwaliteit en service van vandaag is de reclame voor morgen!!!

JDM

Klant vriendelijk!

- Heel tevreden over de benadering en heel klant vriendelijk!

Geen.

Beste J.D.M.
Zo´n review kunnen wij maar in onze zak steken. Bedankt voor het delen van je ervaring.
We wensen je een zonnige zomer!

Nijdam

Positief

Oplossend denken

Beste Nijdam,
Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring! Van zo'n review worden wij blij.
We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

Richard Hans

Verkoop is dik in orde maar daarna.........

Verkoop apparaat is dik in orde

Alles wat na de verkoop komt is aan verbetering onderhevig

Beste Richard,
Bedankt voor de review.
Beste Richard,
Bedankt voor de review.
Inmiddels hebben we elkaar telefonisch kort gesproken. Helaas stond je op tijd, maar ik ben blij dat je me hebt uitgelegd waar je niet tevreden over bent. Dit nemen wij uiteraard mee als feedback.
Vorige week is er een monteur langs geweest om de monitoring werkend te maken zodat je nu ook de opbrengst in de app kan zien. Dit heeft helaas wat langer geduurd omdat het probleem in de app leek te zitten. Ik ben blij dat de monitoring nu werkt en wens je veel plezier van de zonnepanelen.
We wensen je veel zonuren toe!

IN

Een Fijne Ervaring.

-Goede service.
- Beleefdheid installateurs.

X

Beste I.N.
Bedankt voor de positieve review! We zijn blij als we zo'n review in onze zak mogen steken.
We wensen je veel plezier van de zonnepanelen.

Prive

Informatie

Niks

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor de mooie review. We wensen je veel plezier van de zonnepanelen en laten we hopen op een zonnige zomer.

H.N

Vlot

- Ging erg georganiseerd, punctueel.

Beste H.N.
Wauw, van zo'n review worden wij blij! Bedankt voor het delen van je ervaring.
We wensen je een zonnige zomer.

G. M

Goed gedaan

Goed gedaan.

x

Beste G.M.
Super om te lezen dat je zo tevreden bent!
We wensen je veel zonuren toe.