Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

H. Scheper

Proces is prima verlopen en het eindresultaat stemt me zeer tevreden. Alleen de zon kunnen ze niet regelen.

Conmunicatie

Planning

Riny Broerse

Prima service, tijd tussen eerste contact en het opleveren van de installatie was kort.

Goede informatie, snelle reactie. Goede communicatie bij veranderingen.

Tom van Hell

Na een aangenaam gesprek en een goed geleverde installatie, komen ze hun afspraak niet na dat ze de btw teruggave zouden regelen. Dat zat bij de prijs in. Nu moet ik 130 euro betalen voor het... Na een aangenaam gesprek en een goed geleverde installatie, komen ze hun afspraak niet na dat ze de btw teruggave zouden regelen. Dat zat bij de prijs in. Nu moet ik 130 euro betalen voor het ontzorgen
Wat een bedriegers zeg

Installatie

Betere communicatie.

Hi Tom,
Naar aanleiding van het telefonische contact hebben we een oplossing kunnen bieden voor je situatie. Helaas is het je niet gelukt om de tekst in de review aan te passen....
Hi Tom,
Desalniettemin vinden we het fijn dat we er samen uit zijn gekomen! Ik hoop dat er veel zonnige dagen volgen.

W. Everts

Een zeer prettig proces voor de aanschaf en installatie van zonnepanelen op onze woning. Vanaf het eerste contact met de adviseur via tussentijdse afstemmingsmomenten tot en met de zeer vakkundige... Een zeer prettig proces voor de aanschaf en installatie van zonnepanelen op onze woning. Vanaf het eerste contact met de adviseur via tussentijdse afstemmingsmomenten tot en met de zeer vakkundige plaatsing. Geen enkele wanklank. Vooraf meerdere offertes met elkaar vergeleken, maar uiteindelijk een goede keuze gemaakt. Belangrijkste punten: snelheid van plaatsing, prijs en communicatie.

communicatie, deskundigheid, installatie

Reactie Enie.nl:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het proces en het eindresultaat. Daar doen we het voor. Geniet van je duurzame energie en de opbrengst van je zonne-installatie!

Tineke Wiebrants-Stolte

Geen seconde spijt. Goed advies, prettige samenwerking monteurs, goede nazorg, kortom mijn complimenten en een dikke aanrader.

Goede vriendelijke communicatie.
Down to earth benadering .
Super tevreden.

Geen verbeterpunten, tips?
Een groot enie netwerk opzetten om iedereen de deze ervaring te gunnen.

Reactie Enie.nl:

Wat fijn dat je de tijd neemt om een review te schrijven, Tineke! En wat een lovende woorden :) Geniet van je duurzame energie en de opbrengst van je zonne-installatie!

HC Schrijver

goed geregeld

J.Broerse

Plezierig

Correct

X

Reactie Enie.nl:

Bedankt voor het schrijven van een review, Jan! Wij vinden het prettig om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Hopelijk volgen veel zonnige dagen!

A.vander Lei

Prettig contact.

Duidelijke communicatie

Reactie Enie.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en bedankt voor de positieve review! Hopelijk volgen er veel zonnige dagen :)

Willem de Blaauw

Uiteindelijk alles goed verlopen

Eindresultaat

Iedere klant een eigen portefeuille medewerker.

Reactie Enie.nl:

Hi Willem, bedankt voor de mooie review. Hopelijk volgen veel zonnige dagen!

Marcel

Betrouwbare leverancier

Beloftes worden waar gemaakt

Planning montage was niet goed gecommuniceerd

Reactie Enie.nl:

Hi Marcel, bedankt dat je de tijd hebt genomen voor een review. Ik zie inderdaad staan dat de planning van de montage niet goed was afgestemd. Hiervan kunnen wij alleen maar leren. Hopelijk volgen... Hi Marcel, bedankt dat je de tijd hebt genomen voor een review. Ik zie inderdaad staan dat de planning van de montage niet goed was afgestemd. Hiervan kunnen wij alleen maar leren. Hopelijk volgen veel zonnige dagen!