Enie.nl

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

De totstandkoming van het legplan en de daadwerkelijke afspraak tot realisering zijn netjes tot standgekomen. Ook toen er een klein uitstel moet plaats hebben vanwege sneeuwval is dit adequaat...

Klantgericht. De medewerkers van de schouw op afstand was in staat heel duidelijk en correct uitleg te geven over het te voeren beleid en de uitvoer er van in de praktijk.
Electricien heeft heel goed meegedacht hoe het systeem qua extra groep en bedrading in ons huis aan kon worden gelegd .
Zonnepanelenteam was ook erg klantvriendelijk en professioneel in de uitleg van het systeem na plaatsing.

Het legplan is met ons niet meer doorgenomen op de dag van installatie. Dit waarschijnlijk omdat het legteam een extra uitvoer had van een "serviceklus" elders in de buurt. Dit had mogelijk ter afstemming nog even kunnen gebeuren, net zoals in de voorlichtingsfilm wordt getoond

Fam Tang

Alles prima geregeld tot nu toe.

duidelijk en ben zeer tevreden over het resultaat. Ik had wat klachten gezien, maar die gingen allemaal over het verschuiven van de plaatsingdatum, mensen hebben er blijkbaar geen begrip voor dat met ijs of sneeuw of zeer hoge temperaturen het niet verstandig is om op het dak te gaan. Bij ons is de datum 1x verschoven en dat was maar goed ook want er lag die dag een pak sneeuw. Het verschuiven is netjes een week van tevoren al aangegeven.

eigenlijk geen. Ben uiterst tevreden

Ruud van Eijk

Organisatorisch in een goed systeem gewikkeld.

Doorslaggevend op korte termijn

over monitoring via de app shinephone en wifibereik meer aandacht tov de klant.

S G Boldendal

De jongens waren onaangekondigd mooi op tijd, en zijn netjes te werk gegaan, hebben netjes afgewerkt, de elektricien heeft het netjes afgewerkt en schoon achtergelaten.
Nu nog wachten op de...

De sterke punt van enige is dat ze goede advies geven.

Dat je iets klaar moet leggen van wat op de lijst staat, maar niet is meegeleverd, zoals de Wi-Fi wachtwoord klaarleggen, is het niet meegeleverd.

Was erg prettig.

Deskundigheid en helderheid.

Wij hadden een foto gemaakt van het huis, maar die was niet naar de monteurs doorgestuurd. Toen zij bij ons aankwamen, bleek dat ze een lift nodig hadden om het materiaal (zoals panelen) naar het dak op de 2e verdieping te verplaatsen. Die moesten ze ophalen in hun loods. Voor ons was dit geen enkel probleem (alles was ook ruim op tijd gemonteerd), maar het had de monteurs een extra ritje naar hun loods kunnen besparen.

D A Bosscher

Uitstekend

De mannen die de installatie hebben uitgevoerd.

De communicatie kan misschien iets verbeterd worden. De afspraak is gemaakt in november 2018. De afspraak gold voor 6 februari 2019. Omdat we helemaal geen bericht meer ontvingen gingen we twijfelen. Dit bleek ten onrechte want precies op de afgesproken tijd 06-02-2019 13.00 uur kwamen de monteurs. Maar misschien kan er in de week voor de levering nog even een afspraakbevestiging worden gezonden.

janet

Advies was goed. Echter strookte het legplan op basis van Google Maps niet met de werkelijkheid.
Heb zelf contact gezocht of er al een datum voor plaatsing was ingepland.
Kreeg het...

Prima site. Samenwerking met vereniging Eigen Huis wekt vertrouwen.
Bereikbaarheid van de organisatie.
Voortraject en videogesprek prima.
Monteurs kwamen deskundig over.

Ik had een fysieke schouw ,mn met betrekking tot plaatsing van de omvormer prettig gevonden. Tijdsinvestering Enie 1/2 uurtje denk ik. Had de monteurs veel tijd bespaard en de ingeplande klant na mij, veel ergernis.
Krijg de indruk dat ik als verpleegkundige technisch beter ben onderlegd dan de telefonische medewerkers.

Harmsen

Prima. Erg prettige en nette monteurs.

Alles digitaal en men komt afspraken na. Monteurs erg vriendelijk en netjes. Alle bewondering voor hen.

Op dag afspraak kwam men veel later. I.p.v. 8.30 uur kwam men om 14.00 uur. Kreeg daarover van monteur om 10.30 uur eenm telefoontje. Graag had ik dat eerder vernomen vanuit enie.nl.

Het voortraject was prima. Goed meedenken en snel antwoord op mijn vragen.
Echter de installatie zelf was ronduit slecht. Ik moest zelf ontdekken dat de pannelen verkeerd op het dak gelegd...

De nazorg is ronduit onacceptabel. Ik zal dit ook aan VEH laten weten, mits u dit binnen twee dagen oplost.

De monteurs monteren conform offerte. Voldoende tijd om uitleg te geven.