Enie.nl

Nazorg
7.8/10
Communicatie

van de Weerd

Leugenachtige bende,zeggen dat ze gebeld hebben terwijl wij het huis niet uitkomen,kunnen hun legplan niet waarmaken maar een nieuwe offerte komt er niet.

Geen enkele.

Waarmaken wat je verteld.

Kris

Tot je betaling gaat alles soepel, maar na installatie leveren ze geen service meer.

Telefonisch contact voor opmaak offerte

Reageren op email

A. Koot

Verkoop snel, installatie snel, factuur nog sneller alvoordat de installateurs weg zijn in de mail. Binnen 3 dagen betalen,na 4 dagen aanmaning. Echter er is iets fout gegaan en ik heb elke... Verkoop snel, installatie snel, factuur nog sneller alvoordat de installateurs weg zijn in de mail. Binnen 3 dagen betalen,na 4 dagen aanmaning. Echter er is iets fout gegaan en ik heb elke nacht storing en steeds stroomuival.
Heb het gemeld, bellen is 15 minuten in de wacht als eerst volgende en dan wordt de verbinding verbroken. Email, klantenservice, service formulier.... Doodse stilte. Echt waardeloze service. En zeeeer langzaam bereidheid om probleem op te lossen

Goede aardige en nette instalateurs. Alles netjes opgeruimd en achtergelaten

Bereikbaarheid bij ernstige storingen en snellere reactie op klachten bij storing en niet zo snel factuur en aanmaning

Ruud Bosma

Waardeloos. Installatie niet goed gegaan, waardoor de helft van de panelen niet aangesloten was. Afspraak gemaakt om te herstellen. Installateur kwam vervolgens niet opdagen. Nieuwe afspraak... Waardeloos. Installatie niet goed gegaan, waardoor de helft van de panelen niet aangesloten was. Afspraak gemaakt om te herstellen. Installateur kwam vervolgens niet opdagen. Nieuwe afspraak gemaakt, toen verholpen. Nieuwe installateurs gaven aan dat de 1e installatie zeer slordig was uitgevoerd (omvormer hing los, kabels onbeschermd) en dat ik een nieuwe afspraak moest maken om dit te verhelpen. Ik heb vervolgens 5x moeten bellen. Iedere keer werd mij beloofd dat ik teruggebeld werd, dit gebeurde echter nooit. Ze zijn altijd heel vriendelijk aan de telefoon, maar komen hun afspraken zelden na.

Plaatsing snel ingepland

Zie bovenstaande

Swits

Geen servive

Verkoop technieken

Communicatie is dramatisch

Brandsma

Het voorstel wat wij hebben mogen ontvangen bleek ondeskundig te zijn opgesteld. Een schouw ter plaatse was niet nodig, een installatieafspraak was snel gemaakt.
Bij nader inzien bleek...
Bij nader inzien bleek installatie niet mogelijk, ook weer geen schouw te plaatse, en eenvoudig werd de opdracht geannuleerd.
Op de dag van de geannuleerde installatie stond het installatieteam niets vermoedend voor de deur: de annulering was niet verwerkt.

Een opdracht verantwoord aannemen bleek niet mogelijk en zelfs annuleren te veel moeite (?).

de verkoop: ondeskundig advies daardoor door Enie zelf geannuleerd

Een schouw ter plaatse

ANONIEM

Inmiddels genieten we al 2 weken van onze zonne-panelen.

Persoonlijk advies

nvt

Richard K

Offerte wordt na ondertekening gewijzigd en communicatie daarna is uitermate slecht. Klant moet steeds het initiatief nemen en terugbellen gebeurd niet.

goed meegedacht over de indeling van het dak

communicatie, een getekende offerte zou definitief moeten zijn

Terra

De offerte en plaatsing verliepen goed. De btw teruggave is een drama. Eerst niet verwerkt en nu gaat de aangifte fout. Of ik maar 68 euro wil voorschieten voor de boete wegens het niet doen van... De offerte en plaatsing verliepen goed. De btw teruggave is een drama. Eerst niet verwerkt en nu gaat de aangifte fout. Of ik maar 68 euro wil voorschieten voor de boete wegens het niet doen van aangifte, en teruggave is met nog een maand vertraagd. Dat gaat nu bijna een jaar duren!

btw teruggave regelen kun je beter zelf doen

Haas

NIETS MEE AFSPREKEN. DIRECTIE EN MEDEWERKERS MOETEN NOG OP CURSUS!
NIETS MEE AFSPREKEN. DIRECTIE EN MEDEWERKERS MOETEN NOG OP CURSUS!
Energiecontract afgeproken met dit bedrijf. Dit ging al niet héé'l erg soepel. Er kwam geen enkele reactie. Dus zelf maar eens contact opgenomen. Interne zoektocht naar mijn aanmelding leverde niets op. Onder andere Mark van Urk beloofde terug te bellen. Vorige week was het Carla en zou ik binnen vijf werkdagen worden teruggebeld.... Niet dus. Telefonisch is Enie vanochtend ook onbereikbaar: ik hoor 20 minuten dat de eerstvolgende lijn voor mij is gereserveerd. Wat een bedrijf!

Teveel on op te noemen