Enie.nl

7.8/10
Communicatie
7.8/10

Timo ten Klooster

Zeer soepel proces. Goede informatievoorziening en kundige medewerkers

Goede communicatie, goede nazorg, vakkundig montageteam

Prima.
ShinePhone werkt in eerste instantie niet door te zwak Wifi-signaal. Na installatie van een ander Wifi-kanaal en de adviezen van de helpdesk werkt het inmiddels.
Opbrengst panelen...

J. de Vries

Ervaring is goed. Ondanks dat alles "op afstand" is verlopen, werd alles keurig geregeld. Zeer tevreden.

De kosten.

Het hele proces verliep op afstand. Prima gegaan. Maar ik geef toch aan (een keer) een persoonlijk contact de voorkeur.
En de factuur betalen binnen 3 dgn vind ik wel heel kort. Een iets langere termijn lijkt mij klantvriendelijker.

Marc Hovenga

Met een buurtinitiatief meegaan waar na uitgebreid onderzoek Enie.nl als beste leverancier naar voren kwam. Dit was ondermeer gebaseerd op hun aandacht voor arbeidsomstandighedenen en de CO2...

Ervaringen zijn goed. In het begin wat onhandige communicatie. Had blijkbaar te maken met het vertrek van de betreffende contactpersoon. Ik heb de vragen vooraf dan ook 3 maal moeten beantwoorden!...

Ik ben zeer goed te woord gestaan en heb mijn twijffels uit kunnen spreken, waar opnieuw goed op in gegaan werd

Op dit moment niet.
Ik ga er van uit dat ik pech gehad heb in aanvang met de 1e contactpersoon.

Call me @

Vrijwel alles is verlopen zoals we besproken en graag wilden.. Als er ruimte moet zijn voor een kanttekening dan is het dat de panelen zelf, onaangekondigd, rond 08.00 uur werden bezorgd. Daar was...

Ik ben vlot&vriendelijk het zonnepad opgeholpen. Zonder het echte verkopers gedram van mannen-in-pakken waar de autobranche om bekend staat. Gewoon noordelijke nuchterheid, doen wat je vraagt en zeggen wat je mag verwachten.

Ja: melden hoe laat de panelen komen.
En vragen zoals "Resultaat" en "Nazorg" pas later stellen. Nu is er feitelijk nog geen resultaat, anders dan dat de panelen de hele nacht keurig op het dak zijn blijven liggen. En Nazorg is ook nog niet aan de orde geweest

Prettig om mee samen te werken.

Deskundigheid en snelle reactie bij vragen

Otto Hooghiemstra

Prettige contacten gehad en alles volgens afspraak gedaan.

telefonishe communicatie met klan

betere communicatie op de dag van plaatsing, tussen de verschillende teams die langs komen, wisten niet alles van elkaar wie wat gedaan had.

Rob

To the point. Geen fantasieverhalen. Duidelijke offerte. Afspraken worden nagekomen. Gedreven personeel.

Zie boven

N.v.t.