Enie.nl

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Goed behandelt, monteurs waren uitstekend

100% tevreden over beide partijen (enie.nl en installateurs)

Contact was duidelijk, en snelle reactie

Kort, bondig en duidelijk

Jan

Slechte ervaringen; Eerst te lang wachten op het adviesgesprek0. De online advisering is twijfelachtig. Lang wachten op de installatie ; we hebben geen installateur. Daarna hebben ze niet de...

Niet kunnen vinden, mogelijk de prijs.

Ja veel : Interne organisatie verbeteren , beter plannen, offerte traject verbeteren , terugbellen als afgesproken , reageren op e-mails. Beter informeren van klanten. Beter wijzen op rechten.

Reactie Enie.nl:

Beste Jan,

Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het vervelend dat u geen goede ervaring met ons hebt gehad. U mag van ons beter verwachten.

Ik zie dat u mee heeft gedaan aan het collectief van Vereniging Eigen Huis. In verband met de grootte van het collectief is de uitvoering inderdaad langer dan normaal. Hier tegenover staat wel weer een flinke korting natuurlijk. We betreuren het dat u de communicatie niet goed heeft ervaren.

We hopen dat u via een andere weg alsnog de overstap maakt naar eigen zonne-energie!

Zonnige groet,

Team enie.nl

Smid

Ik wist waar ik aan toe was

Hermans

Snelle reactie op de mail van de medewerkers van enie.nl

Helder en duidelijk

Vlotte communicatie

Adviseur nam de tijd, duidelijke offerte en de jongens zijn prima te werk gegaan

van Laarhoven

Prima verlopen