Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
7.8/10
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

Theo de Vries

Zal wel een goed bedrijf, maar 1,5 maand terug een mail gestuurd over schade en nog steeds geen antwoord ondanks dat ik ook nog 2 keer gebeld heb.

niet ondervonden

communicatie

Reactie Enie.nl:

Hi Theo, bedankt voor je review. Helaas is er iets mis gegaan waardoor er niet op tijd geschakeld kon worden. Ik ben blij dat je de schade uiteindelijk zelf hebt kunnen oplossen! Ik wens je nog een... Hi Theo, bedankt voor je review. Helaas is er iets mis gegaan waardoor er niet op tijd geschakeld kon worden. Ik ben blij dat je de schade uiteindelijk zelf hebt kunnen oplossen! Ik wens je nog een hele fijne dag!

Leon Geerlink

Uiteindelijk lijkt het snel opgelost, monteur komt vandaag om de boel te repareren. Contact gehad met de klantenservice en die hebben snel geschakeld.

Advies

Aftersales

Reactie Enie.nl:

Hi Leon, bedankt voor je review! Ik ben blij dat alles snel opgelost is en er snel is weten te schakelen. Onze monteur komt vandaag bij je langs om het probleem op te lossen. Daarna kun je zonder... Hi Leon, bedankt voor je review! Ik ben blij dat alles snel opgelost is en er snel is weten te schakelen. Onze monteur komt vandaag bij je langs om het probleem op te lossen. Daarna kun je zonder zorgen gaan genieten van de zonne-installatie en deze mooie dag!

T vd Linden

Nooit mee in zee gaan. Rampzalig gebrek aan service en communicatie

Offerte is er snel

Communicatie, betrouwbaarheid, efficiëntie en alles wat nog meer ontbreekt

Reactie Enie.nl:

Hi Ton, wat vervelend om te lezen dat het zo slecht loopt. Ik lees ook terug dat het erg vervelend gelopen is, en dat er momenteel nog geen zicht op een oplossing is. Helaas kampen wij met... Hi Ton, wat vervelend om te lezen dat het zo slecht loopt. Ik lees ook terug dat het erg vervelend gelopen is, en dat er momenteel nog geen zicht op een oplossing is. Helaas kampen wij met onderbezetting op de afdeling planning, waardoor het langer kan duren voordat we een service afspraak kunnen inplannen. We hebben je serviceverzoek wel op de wachtlijst staan, maar ik kan je niet beloven wanneer wij je kunnen contacteren. Verder begrijp ik dat het enorm vervelend is dat je niet op de hoogte bent gesteld van de afspraken die niet doorgingen, en dat dit besproken moet worden nadat de installatie weer werkend is. Ik wens je voor nu een mooie dag.

Marco K .

Informatie in 1 minuut blijkt onmogelijk. 1 omdat de site niet bereikbaar was. 2 eindelijk online kon hij het dak niet beoordelen (andere aanbieders konden dat wel. Ze gaven wel aan dat er maar 4 op... Informatie in 1 minuut blijkt onmogelijk. 1 omdat de site niet bereikbaar was. 2 eindelijk online kon hij het dak niet beoordelen (andere aanbieders konden dat wel. Ze gaven wel aan dat er maar 4 op zouden kunnen. (Buren met hetzelfde dak kunnen er 16 kwijt.) Vervolgens willen ze al je gegevens. Voelt niet goed.

Geen idee

Zie mijn ervaring.

Reactie Enie.nl:

Hi Marco, bedankt voor het schrijven van een review. Vervelend om te lezen dat je niet snel op onze website kwam, en het voorstel van de configurator niet specifiek genoeg was. Helaas hebben wij een... Hi Marco, bedankt voor het schrijven van een review. Vervelend om te lezen dat je niet snel op onze website kwam, en het voorstel van de configurator niet specifiek genoeg was. Helaas hebben wij een tijdelijke storing gehad op onze website, omdat er veel gebruikers tegelijk de configurator gebruiken. Dit is inmiddels verholpen. Verder vragen wij de informatie van je, om contact met je op te nemen en het legplan te beoordelen. Zoals je zelf aangeeft passen bij je buren veel meer panelen op het dak, dan onze configurator aangeeft. Dit is dan ook te bespreken met een van onze adviseurs. In ieder geval bedankt om de moeite te nemen om deze feedback te delen en ik wens je een mooie dag!

Peter

Very good

No problems, everything as planed

Ability to install it sooner

FAM. Christophersen

Helder, duidelijk in verkoop, en zeer vakbekwame en met zeer goed functioneren veiligheidsvoorziening vakmensen in de buitendienst.

Sterk over de gehele linie, van verkoop tot plaatsing

Misschien handig om bij de wat oudere meterkasten, de klant de keuze te laten maken, of hij deze zou willen vervangen. Misschien had ik hier achteraf wel gebruik van willen maken. Nu kwam de... Misschien handig om bij de wat oudere meterkasten, de klant de keuze te laten maken, of hij deze zou willen vervangen. Misschien had ik hier achteraf wel gebruik van willen maken. Nu kwam de electricien met de vraag, dat dit op dat moment wel handig had geweest.

Reactie Enie.nl:

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces. Je feedback met betrekking tot de meterkast nemen we intern mee. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst... Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces. Je feedback met betrekking tot de meterkast nemen we intern mee. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst verbeteren!

De Boer

Betaalbare kwaliteit. Goede uitleg van de aankoop. Ervaren monteurs

Prijs kwaliteit , goede verhouding.

Rekening houden met de afgesproken datum van plaatsen. Een week vooraf wijzigen is voor veel mensen geen optie. Is uiteindelijk ook gewoon op de afgesproken dag geplaatst.

Reactie Enie.nl:

Hi Maup, bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met de service die wij bieden en het resultaat. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het aanbevelen en ik wens je een... Hi Maup, bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met de service die wij bieden en het resultaat. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het aanbevelen en ik wens je een mooie dag!

Ruben

Reactie Enie.nl:

Bedankt voor de maximale beoordeling, Ruben! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces. Bij vragen of opmerkingen weet je ons te vinden. Ik wens je een mooie dag!

Nebo beheer bv

Mijn eerste installatie geen probleem
Mijn eerste installatie geen probleem
De 2 de is van dag 1 problemen ze boren op 16 plaatsen door mijn plat dak De omvormer werkt na 4 maa den nog niet De monteur moet na 12 afspraken nog steeds komen
Zelf heb ik het dak .oeten herstellen
Heb net weer gebeld .oet over een week nog maar eens proberen zeggen ze
Zelf een ander bedrijf bellen mag niet
Vervalt garantie ha ha welke???

Eerst prive installatie was goed
Geen problemen

Zit 4 maanden te wachten op service

Reactie Enie.nl:

Hi, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over enie. Helaas is de eerste installatie niet goed gegaan, waardoor wij nog een keer langs zijn gekomen om alles te herstellen. Helaas is deze... Hi, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over enie. Helaas is de eerste installatie niet goed gegaan, waardoor wij nog een keer langs zijn gekomen om alles te herstellen. Helaas is deze poging niet succesvol geweest en werkt je installatie momenteel niet. In ieder geval fijn dat we hier telefonisch contact over hebben gehad en hebben kunnen bespreken waar het is misgegaan. Op 2 mei komen we je zonne-installatie herstellen, zodat je kan profiteren van de zonne-energie. Ik wens je voor nu een fijne dag.

Vincent

Eerlijk communiceren dat jullie met diverse inleners werken. Kwamen hier een paar gasten met een gehuurde steiger zonder reclame op de bus , dat gaf al niet echt een fijn gevoel en was ook niet de... Eerlijk communiceren dat jullie met diverse inleners werken. Kwamen hier een paar gasten met een gehuurde steiger zonder reclame op de bus , dat gaf al niet echt een fijn gevoel en was ook niet de afspraak want had hier specifiek naar gevraagd en er werd gezegd door de adviseur dat ze zo natuurlijk niet meer werken ivm het krijgen van een slechte naam.
Onder andere heb ik de volgende klachten : Panelen liggen scheef
onderling hoogteverschil tussen de panelen
Paar panelen zijn beschadigd
mijn oprit is beschadigd
dakgoot is krom
kabel van de omvormer ligt strak tussen houten balk.
De lijst met klachten is ellenlang. Ben al meer dan een maand bezig om het opgelost te krijgen . Afspraak gemaakt dat ze langs zouden komen , eerder gestopt met werken en komt er niemand opdagen ?!! Ik heb hier achteraan gebeld en zou terug worden gebeld. Er werd niet teruggebeld door enie. Uiteindelijk enie.nl in gebreke gesteld en een afspraak gemaakt voor over 10 dagen. Toch sturen ze nog herinneringen en dreigen ze met een incassobureau terwijl ik aan heb gegeven dat ik direct zou betalen als de zaken opgelost zouden zijn. Een medewerker had mij dit zelfs geadviseerd om pas te betalen als alles van hun kant opgelost zou zijn. Ik zou iedereen aanraden om met een bedrijf zaken te doen die wel eerlijk is en zijn afspraken nakomt. Ik heb er verschrikkelijk veel spijt van dat ik met enie.nl in zee ben gegaan.

Rekeningen snel sturen

Eerlijk communiceren dat jullie met diverse inleners werken. Kwamen hier een paar gasten met een gehuurde steiger zonder reclame op de bus. Terwijl was aangegeven door de adviseur dat ze niet meer... Eerlijk communiceren dat jullie met diverse inleners werken. Kwamen hier een paar gasten met een gehuurde steiger zonder reclame op de bus. Terwijl was aangegeven door de adviseur dat ze niet meer met inleners werken.

Kundige monteurs aannemen

Klachtenafhandeling serieus nemen ( heb 7 verschillende mensen gesproken in totaal).

Klachten sneller oplossen

Niet dreigen met incasso terwijl hun eigen zaken niet op orde zijn.