Bakker

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je ervaring met ENGIE goed is.

Rang

Na 27 minuten in de wacht heeft een medewerkster ons uitstekend en geholpen met het wijzigen van ons variabel contract in een vast contract

meer bezetting op de telefoonlijn

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Allereerst excuses voor de lange wachttijd momenteel. We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te woord te staan.
Wel fijn om te lezen dat je uiteindelijk goed geholpen bent en dat je weer een aanbod voor een vast contract hebt ontvangen. :)

D.de Beer

Tot nu toe goed. Duidelijke app, snel contract toegestuurd

Wachttijden aan de telefoon

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Wat fijn dat je tot nu toe tevreden bent met ons en dat je onze app ook gebruikt. Hopelijk kunnen we dit ook zo houden :)...
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Excuses voor de drukte in de lijn momenteel. We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te woord te staan.

KK IJsselsteijn

Ik heb geen problemen ervaren met Engie.
Eerst een 3-jarig contract gehad en nu ingegaan op het nieuwe aanbod.

X

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je bij ons blijft en tevreden bent met de service en dienstverlening.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!

Albert

Na 17 minuten wachten werd de verbinding verbroken, zeer frustrerend.
Na 17 minuten wachten werd de verbinding verbroken, zeer frustrerend.
De reden van bellen was dat ik nog steeds op DUBBEL tarief sta terwijl ik me via Gaslicht.com voor ENKEL tarief aanmeldde.
Op 25 oktober zou dit na contact met de klantenservice weer ENKEL moeten zijn maar ik zie vandaag dat ik nog steeds op DUBBEL tarief sta. Ik ga nu maar een mail sturen, de bereikbaarheid is zeer slecht!

Betere bereikbaarheid en als ik dan kies om wel lang te wachten de verbinding niet verbreken!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik zie dat je tarief na het eerste contact is gecorrigeerd. Dit wil zeggen dat je per de start van je overeenkomst wordt afgerekend op enkel tarief. Indien jij ergens ziet staan dat het dubbel is wil ik je vragen hier een screenshot van te maken en te sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Voor wat betreft het verbreken van de verbinding heb ik direct een melding uitgezet. Excuses voor het verloop en de communicatie.

E. Martijn

Een vraag gesteld aan Engie; duidelijk en vriendelijk behandeld.

nee

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening!

Jenot Rossell

Nergens persoonlijk contact

Gebruik geen chat bots

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Zojuist heb ik geprobeerd je te bereiken, helaas kreeg ik je niet te pakken. De virtuele assistent zorgt ervoor dat je naar de juiste plek wordt gestuurd. Voor sommige vragen kunnen/mogen wij je namelijk niet via de chat helpen. Dit voorkomt irritant heen en weer contact voor jou als klant. Indien je de vragen van de virtuele assistent hebt doorlopen krijg je of het advies om te bellen of wordt je doorverbonden met een collega.
Mocht je hier nog vragen over hebben neem gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op 088-4446666.

Woudstra

Slechte bereikbaarheid wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag over de eindnota. Krijg alleen maar antwoord dat de mail binnen 8 werkdagen wordt beantwoord. Een fout in de eindafrekening gemaakt... Slechte bereikbaarheid wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag over de eindnota. Krijg alleen maar antwoord dat de mail binnen 8 werkdagen wordt beantwoord. Een fout in de eindafrekening gemaakt ten nadele van de klant, zal daarom wel niet worden opgepakt.
Na het invullen van deze review werd er binnen 1 dag gebeld.

Mails beantwoorden

Goedemorgen,
Allereerst de beste wensen! Dank je wel voor het delen van deze review. Wat vervelend om te lezen dat je ons slecht kon bereiken. Helaas hebben we het momenteel erg druk waardoor we dus minder snel kunnen reageren op e-mails. Onze excuses voor het ongemak. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Gelukkig zie ik dat de eindafrekening inmiddels is gecorrigeerd. Hier heb je dan ook bericht over gehad van ons. Fijn om te zien dat dit nu is opgelost.

Aalpol

Goeie service en fijne app

Korting voor bestaande klanten geven

Goedemorgen,
Allereerst de beste wensen. Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en onze ENGIE-app.
Lisa -...

c.van Houselt

niet

Goedemorgen,
Dank je wel voor deze review! We worden erg blij van deze mooie beoordeling.
Een fijne dag gewenst!