Koekoek mode

Al jaren zelfde energie leverancier dus geen negatieve ervaringen

Nou net als elk energiebedrijf: te duur

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Helaas is energie vandaag de dag een stuk duurder dan een aantal jaren geleden. Wij hopen net als jij dat dit in de toekomst weer omlaag gaat.
Ik wens...

Jaap

Heel goed

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en dienstverlening!

g muthing

Netjes uitleg en behulpzaam alleen jammer dat ik zelf moest vragen om een vast contract

weer langere contracten ipv 1 jarig

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent, ik ga je tips intern doorzetten. Fijn dat je met ons mee wil denken!
Pauline...
Pauline - ENGIE Webcare

Altijd even vriendelijk en goed behandeld

geen tips

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over ons :-).

E. Wennink

Betaalbaar en overzichtelijk

Nee

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening!

Jonkman

Voor uitleg en hulp altijd vriendelijk aan de telefoon

Geen idee

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening!

Jaap hermanns

Een goed bedrijf met uitstekende service aan de telefoon.

N.t.v

Goedemorgen Jaap,
Dank je wel dat je deze mooie review met ons deelt! Wat fijn om te lezen dat je onze service uitstekend vindt. Dit vinden wij natuurlijk ook erg belangrijk.
Ik wens je...
Goedemorgen Jaap,
Ik wens je een fijn weekend!

Van Heusden

Fijn ik ben tevreden

Niet direct nodig

Goedemorgen,
Wat een mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je dit met ons deelt :)
Ik wens je een fijn weekend!

Hans

Let op de jaarafrekening! Mijn zonnepanelen leverde afgelopen jaar ca 15% van het jaar daarvoor!
En ik moest flink gaan bijbetalen.
Dat vond ik vreemd. We besparen op gas en elektra maar...
En ik moest flink gaan bijbetalen.
Dat vond ik vreemd. We besparen op gas en elektra maar zien dat totaal niet terug in de jaarafrekening. Nu blijkt na bellen met Engie dat de slimme meter soms geen standen doorgeeft door storing. Dit komt best vaak voor lees ik op internet.
Nu maar afwachten wat er voor actie van Engie komt. Voorlopig betaal ik teveel. Vanmorgen weer gebeld en het wordt volgens zeggen snel opgelost. Ik wacht af.
De meters zijn weer van Liander. Engie zal hun informeren. Kortom even opletten dus!

Grote afwijkingen van de meterstanden controleren door Engie. Nog beter: jaarlijkse check van de meters in de meterkast.

Garenfeld-herps

Ben heel tevreden.

voor mij geen verbeterpunten.

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review! We worden er ontzettend blij van dat je zo tevreden bent, fijn dat je dit met ons deelt :)
Ik wens je een mooie dag!
Lisa -...
Goedemorgen,
Ik wens je een mooie dag!