A. Hermans

Best negatief

Onvolledig en info via overstappen.nl

J.Ruben

Snel en vakkundig

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! We worden erg blij van het lezen van jouw complimenten.

K F J Eldering

geen voor zover ik nu kan overzien.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review!

Rietveld van der Minnen

Als ik ergens voor Bel krijg je altijd verzonderlijk antwoord We zijn altijd erg vriendelijk en ze kijken altijd wat ze voor je kunnen doen

Ik heb geen verbeteringspunten alles is goed

Goedemorgen!
Bedankt voor het delen van deze mooie review. We worden erg blij van je mooie woorden over onze klantenservice. Fijn dat je vindt dat je altijd vriendelijk te woord gestaan wordt!...
Goedemorgen!

Bergerhof

Duidelijk en correct

Energieverbruik sneller beschikbaar stellen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles duidelijk was voor jou. Mocht je vragen hebben over je energieverbruik naar aanleiding van je verbeterpunt, neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via onze live chat of door ons te bellen.

dhr schinkel

Goed en vriendelijk

vooral doorgaan

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! Fijn om te lezen dat je alles goed vindt en dat je onze klantenservice vriendelijk vindt.
Lisa - ENGIE...

J Top Scholten

Ik ben tevreden vooral omdat ik kon verlengen en niet veel meer hoef te betalen

Dat weet ik niet

Goedemorgen,
Wat een mooie review en wat fijn dat je dit met ons deelt. Dankjewel dat je weer bij ons hebt verlengd! We waarderen je vertrouwen in ENGIE.
Ik wens je een mooie dag.
Lisa...
Goedemorgen,
Ik wens je een mooie dag.

R

Goedemorgen,
Dankjewel voor het delen van jouw review! Hier worden wij natuurlijk erg blij van.

de Witte

Goede duidelijke communicatie.

Neen

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline - ENGIE Webcare

A.C.M. Beerepoot-Huijberts

Verlenging contract

Geen opmerkingen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. We worden erg bij van deze mooie beoordeling! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Maar als je hiermee wil zeggen dat je weer bij ons hebt verlengd dan wil ik je bedanken voor het vertrouwen in ENGIE.