g.boeijenk

Heel goed ga zo door.

ik zou niet weten wat er moet veranderen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! Wat fijn om te lezen dat je vindt dat we zo door moeten gaan.
Lisa - ENGIE Webc

Zuidinga

De afgelopen 3 jaar prima. Helaas bij verlengaanbod, geen vast contract te krijgen dit komt door meer teruglevering door de aangeschafte zonnepanelen dan verbruik elektra. Kortom eindoordeel negatief.

Zorgen dat je vaste klanten behoudt. Dus een normaal verlengvoorstel zodat we geen appels met peren hoeven te vergelijken. Ook al zou het maandbedrag hoger zijn geweest bij een vast contract was ik... Zorgen dat je vaste klanten behoudt. Dus een normaal verlengvoorstel zodat we geen appels met peren hoeven te vergelijken. Ook al zou het maandbedrag hoger zijn geweest bij een vast contract was ik waarschijnlijk klant gebleven nu dus maar gauw opzoek naar een andere aanbieder.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review. Wij hebben inderdaad helaas de keuze moeten maken om geen vast contract aan te bieden wanneer je een bepaald aantal kWh netto teruglevering hebt per jaar. Mocht je hier een toelichting over willen dan mag je ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com en dan leggen we dit graag aan je uit.
Ik had begrepen dat we je nog wel de mogelijkheid gaven om het gascontract wel vast te zetten maar dat je hier helaas geen gebruik van wilde maken.
Onze excuses dat het aanbod niet was waar je op had gehoopt. Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer een keer een passend aanbod doen.

Agnes Adam

Wij ervaren Engie als een betrouwbaar energie bedrijf!
Via de app kun je gemakkelijk je verbruik per dag bekijken.
Je je maandbedrag naar boven of naar beneden kunt aanpassen .
Geen...
Wij ervaren Engie als een betrouwbaar energie bedrijf!
Via de app kun je gemakkelijk je verbruik per dag bekijken.
Je je maandbedrag naar boven of naar beneden kunt aanpassen .
Geen problemen ondervonden.

Wij zijn tevreden met hoe het gaat !

Goedemorgen Agnes,
Wauw wat een mooie review! Wat fijn dat je dit met ons deelt. Leuk om te lezen dat je ons betrouwbaar vindt en dat je graag gebruik maakt van onze app :)
Ik wens je een...
Goedemorgen Agnes,

Willemse

Correct, duidelijk, zeer vriendelijke medewerking

blijf zo door gaan

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Mooi om te lezen dat alles duidelijk was voor jou en dat je ons vriendelijk vindt.
Lisa - ENGIE...

Piet smit

Geen tips

A. Hermans

Best negatief

Onvolledig en info via overstappen.nl

J.Ruben

Snel en vakkundig

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! We worden erg blij van het lezen van jouw complimenten.

K F J Eldering

geen voor zover ik nu kan overzien.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review!

Rietveld van der Minnen

Als ik ergens voor Bel krijg je altijd verzonderlijk antwoord We zijn altijd erg vriendelijk en ze kijken altijd wat ze voor je kunnen doen

Ik heb geen verbeteringspunten alles is goed

Goedemorgen!
Bedankt voor het delen van deze mooie review. We worden erg blij van je mooie woorden over onze klantenservice. Fijn dat je vindt dat je altijd vriendelijk te woord gestaan wordt!...
Goedemorgen!

Bergerhof

Duidelijk en correct

Energieverbruik sneller beschikbaar stellen

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles duidelijk was voor jou. Mocht je vragen hebben over je energieverbruik naar aanleiding van je verbeterpunt, neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via onze live chat of door ons te bellen.