Frans van Rijn

Goede ervaring inz de levering en inzicht van elektriciteit en gas aan huishouden. De ENGIE app is een mooie tool die goed inzicht geeft in je gebruik en de kosten van de energie.

Omdat het gas vooral dus is, denk ik dat betere ondersteuning van ENGIE mogelijk is in de advisering wat de beste manier is om op goede en betaalbare manier van het gas af te komen voor bestaande... Omdat het gas vooral dus is, denk ik dat betere ondersteuning van ENGIE mogelijk is in de advisering wat de beste manier is om op goede en betaalbare manier van het gas af te komen voor bestaande woningen.

Goedemorgen Frans,
Goedemorgen Frans,
Wat een uitgebreide review! Wat fijn dat je dit met ons wil delen. Goed om te lezen dat je een goede ervaring met onze levering hebt en dat je onze app gebruikt om inzicht te krijgen in jouw verbruik en kosten.
Wanneer je advies van ons wil over het verminderen van je gasverbruik, of hoe je van het gas af kunt gaan, dan kunnen wij je daarbij helpen! Neem gerust contact op met ons energieadvies team of neem een kijkje op onze website. Het energieadvies team is telefonisch bereikbaar via 088 - 444 6630.

H A van Weersch

Gunstig aanbod wat betreft verlenging kontrakt.
Administratief korrekt afgehandeld

Goed is goed. Hoeft niet betet

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review. Wat fijn dat je tevreden was over jouw verlengaanbod! Fijn dat je nog langer klant bij ons blijft. Ook goed om te lezen dat alles administratief gezien goed geregeld is voor je.

Tukker

Netjes wat ze beloven doen ze,dat stel ik zeer op prijs.

De prijs mag voor mij altijd zakken.

Goedemorgen!
Bedankt voor het delen van jouw review. Wat fijn om te lezen dat je vindt dat wij onze beloftes nakomen. Dat vinden wij inderdaad zelf ook erg belangrijk!
Hopelijk kunnen we...
Goedemorgen!
Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer een prijs aanbieden die meer naar jouw wens is :)

Teus

Heldere app en duidelijk inzicht in dagelijks verbruik, plus makkelijk maandelijkse voorschot aan te passen.

Bij verhuizing is het nodig om tijdelijk het energiecontract te hebben op het oude adres en nieuwe adres, tot het huis verkocht is. Na verkopen zou het makkelijker zijn om het energiecontract op het... Bij verhuizing is het nodig om tijdelijk het energiecontract te hebben op het oude adres en nieuwe adres, tot het huis verkocht is. Na verkopen zou het makkelijker zijn om het energiecontract op het oude adres "online" op te kunnen zeggen. Nu is het nog nodig de klantenservice te bellen daarvoor.

Goedemorgen Teus,
Bedankt voor het delen van deze mooie uitgebreide review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze app en dat je hier je zaken online kunt regelen :)
Wat betreft je...
Goedemorgen Teus,
Wat betreft je feedback, ik begrijp dat je dat makkelijker had gevonden als je online kon opzeggen. Echter hebben we deze optie bewust niet mogelijk gemaakt in de app of MijnENGIE. Dit om te voorkomen dat mensen zo maar zelf hun energiecontract kunnen opzeggen wanneer ze willen en dan zonder energieleverancier komen te zitten. Je loopt dan namelijk het risico om afgesloten te worden. Dus omdat te voorkomen kun je alleen via de klantenservice je energiecontract opzeggen.
Ik wens je een fijne dag! En veel geluk in je nieuwe woning :)

Gilles van der Meer

Prima app. Goed inzicht in tariefopbouw. Financieel sterk internationaal bedrijf. Genereert eigen energie. Zal niet omvallen.

Hoge vastrecht voor zonnepaneelklanten sluipt erin bij contractverlenging zonder nadere duiding

Goedemiddag Gilles,
Goedemiddag Gilles,
Bedankt voor het delen van deze mooie en uitgebreide review! Wat mooi om te lezen dat je tevreden bent over onze app en dat je ons een sterk bedrijf noemt! Fijn dat dit vertrouwen geeft.
Wat betreft de hogere vaste leveringskosten voor klanten met zonnepanelen, hierover is wel communicatie geweest wanneer iemand een variabele overeenkomst heeft. Als je een contract verlengt of een nieuw contract afsluit dan wordt hierover niet apart gecommuniceerd.

Yvonne

Je kan er altijd terecht voor vragen

Niks

Goedemiddag Yvonne,
Wat een mooie review! Dankjewel dat je dit met ons deelt. Mooi dat je weet dat je altijd bij ons terecht kunt met je vragen, dat is ook wat wij belangrijk vinden.
Ik...
Goedemiddag Yvonne,

Kuiper

Daar kan ik nog weinig over zeggen. Ben nog maar een half jaar klant van dit bedrijf.

Ik dacht dat ik afgelopen augustus een contract voor een jaar afsloot, en nu krijg ik een nieuw jaarcontract 'opgedrongen', waarbij mij niet verteld wordt welke prijs ik nu betaal, enkel wat ik ga... Ik dacht dat ik afgelopen augustus een contract voor een jaar afsloot, en nu krijg ik een nieuw jaarcontract 'opgedrongen', waarbij mij niet verteld wordt welke prijs ik nu betaal, enkel wat ik ga betalen. U begrijpt dat dit voor verbetering en meer uitleg vatbaar is.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van jouw review! Hopelijk kun je over een tijdje aangeven wat je ervan vindt om klant te zijn bij ENGIE :)
Mocht je vragen hebben over een eventueel...
Goedemiddag,
Mocht je vragen hebben over een eventueel nieuw aanbod, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via onze livechat.

Bogers

Betrouwbaar,vriendelijke klantenservice, gebruiksvriendelijke app.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! We worden erg blij van het lezen van jouw mooie woorden. Fijn dat je tevreden bent over onze klantenservice en app en dat je ons een betrouwbare leverancier noemt :)

A. Krijt

Heeft een duidelijke app, die gemakkelijk te bedienen is. Engie is niet de goedkoopste maar scoort wel hoog in de reviews.

Een meer concurrerend aanbod bij verlenging. Hogere waardering van blijvende klanten.

Goedemiddag,
Wat een mooie review! Fijn dat je dit met ons deelt.
Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze app en dat je hebt gekeken naar onze score bij de online reviews :)
Ik...
Goedemiddag,
Wat een mooie review! Fijn dat je dit met ons deelt.

Bijster La.mers

Duidelijke afspraken goed inzicht over gebruik. Geen ongewenste verrassingen

Goedemiddag,
Wat een mooie review! Fijn dat je dit met ons wil delen. Goed dat alles duidelijk is voor je :)