ENGIE

S. van der Wal

Waardeloos. Bij overstap nu al het 4e contract gekregen. Fout na fout wordt er gemaakt. Klantenservice slecht bereikbaar. Fouten toegeven zijn ze slecht in, ligt nooit aan hun eigen kunnen.

Klant serieus nemen en bij gemaakte fouten de klant hierin compenseren ipv te zeggen "u mag nu kosteloos overstappen"

Michelle

Waardeloos bedrijf. Je komt nooit terecht bij de klantenservice als je belt. En ze laten je fikse bedragen betalen en dan nog een eindafrekening te sturen. Ze liegen en bedriegen je

Bedrijf sluiten

C

Na 19 minuten in de wacht te hebben gestaan, de verbinding verbroken. Zonde van mijn tijd en geld om zo belachelijk lang te moeten wachten zeg.
Ik belde omdat ik als klant binnen gehaald ben...

Kortere wachttijden aan de telefoon want na 19 minuten nog niemand gesproken te hebben is wel schandalig.
Open en transparant zijn naar klanten over wat ze moeten gaan betalen. Niet eerst een vette worst voor houden om ze als klant binnen te halen.

A J

HEEL SLECHT,na te zijn ingelocht en eindelijk het telefoon nummer heb ,dan nog weer voor kies nummers en nu al 20 min in de wacht. dat noemen ze klanten service .maand geleden ook gebeld precies het...

Wanneer je eindelijk iemand aan de lijn krijgt ,en afspraken maakt moeten deze ook na gekomen worden

remon

Waardeloos

site is 1 grote drama inloggen als je al ingelogd bent. terugbelverzoek word opgehangen.
bellen met ze ! na 22 minuten heb ik de hoop opgegeven

Nidheesh Manu

I finally waited and reached customer care after a long wait, then I asked asked,"Hi do you speak English?".

The Executive said "No I don't speak english"and put the phone down.

Well for starters you can teach your customer care execs not to be rude.

Mervin livingstone

Leve Electrabel.
engie heeft alle trouwe klanten van Electrabel overgenomen, maar zij hebben niet de bekwaamheid gehanteerd, dat ik gewend was van Electrabel
Ik krijg ze niet aan de...

De hele bedrijf sluiten

WAMM van den Heuvel

Eerst goed maar nu niet meer.
Gebeld met klantenservice: moest 579 bij betalen op mijn jaarafrekening. Vond dit veel dus even de overzichten geraadpleegd. Stroom in okt. nov. 2017 was veel...

Goed vastleggen tijdens gesprek waar iemand over en wie er belt. Ik werkte zelf bij een klantenservice en deed dit al tijdens het gesprek. Wordt het gesprek verbroken per ongeluk laat die medewerker dan terugbellen. Zij heeft mijn nummer gecontroleerd.
En scheep de klant niet af met een stom antwoord zoals beschreven. Zoek voor beide een oplossing. Dit sloeg nergens op.
Zo heb je het gevoel dat de slimme meter heilig is. Wat daar op staat klopt en jullie hebben het laatste woord.
En het advies altijd bellen werkt niet. Dan kun je ook niet zien wat er gebeurt is de afgelopen maand. Je voelt je niet serieus genomen.
Gelukkig zijn er andere leveranciers genoeg want zo lang het goed gaat prima maar bij klachten afschepen. Nee dank je.

MJW van den Einden

Waardeloos. Vragen die je stelt worden compleet genegeerd en blijven volledig onbeantwoord. En dat met een contractverlenging voor de deur. Je moet maar durven!

Helpdesk volledig op de schop nemen.

C. Barské

Goed en service gericht bedrijf.