Trudy Kempees

Lagere energie en gas prijzen

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Helaas zijn de prijzen momenteel nog flink hoog. Wij hopen net zo hard als jij dat deze in de toekomst weer zullen gaan dalen.
Ik wens je nog een fijne...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline - ENGIE Webcare

Scheers

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je bij ons blijf en alles goed bevallen is!
Ik wens je nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

AASCHOLTEN

Word netjes geholpen als vragen hebt.
Ze houden je goed op de hoogte.
En geven tips waar je op zou kunnen sparen.

Meer keuze geven in contracten 1 of 2 of 3 jaar vast zetten.

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je je goed geholpen voelt door ons en dat we je op de hoogte houden van alles. Dat vinden we ook erg belangrijk :) Mooi dat je onze tips gebruikt om te besparen op je energieverbruik!
Hopelijk kunnen we in de toekomst ook weer meerjarige contracten aanbieden zoals je aangeeft als verbeterpunt.

Gradie Nederlof

Duidelijke app, goede prijs

?

Goedemorgen Gradie,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Wat fijn om te lezen dat je onze app duidelijk vindt en dat je tevreden bent met onze prijzen.
Ik wens je een fijne dag!...
Goedemorgen Gradie,

Chris

Engie bedankt me voor de aanmelding dus dacht ik dat het is geregeld. Vervolgens geen overeenkomst ontvangen en moet ik me maar opnieuw aanmelden tegen hogere tarieven.
Ik zou een verkeerd...
Ik zou een verkeerd rekeningnummer of telefoonnummer hebben ingevuld aldus de klantenservice maar daar had ik eerder helemaal niets over gehoord. Engie annuleert zonder te informeren en klantenservice zegt niets te kunnen doen behalve het vervelend voor me vinden vinden.

Communicatie

Goedemorgen Chris,
Goedemorgen Chris,
Dank je wel voor het delen van jouw review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Dat is natuurlijk niet hoe wij je willen verwelkomen. Graag had ik je hierover gebeld om te kijken of ik je wellicht nog ergens mee kon helpen maar ik kon geen gegevens vinden op basis van je e-mailadres.
Mocht je nog vragen hebben aan ons, neem dan gerust contact met ons op. Je mag je review + gegevens per mail sturen naar: socialmedia.nl@engie.com
Onze excuses voor het ongemak omtrent de aanmelding.
Ik wens je een prettige dag

Andre

Eenvoudige aanmelding van een nieuw contract ook al was dit op zeer korte termijn van het ingaan van het contract. Netjes via mail op de hoogte gehouden.

Bij het afsluiten van het contract deze eerder laten verschijnen in het aangemaakte account

Goedemorgen Andre,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat de aanmelding eenvoudig was en wij je goed op de hoogte hielden.
Wat betreft het laten zien van je nieuwe...
Goedemorgen Andre,
Wat betreft het laten zien van je nieuwe contract in MijnENGIE, daar waren wat problemen mee helaas. We zijn er hard mee bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak.

Marko

Heb nog geen ervaring met jullie gehad

Nee

Goedemorgen Marko,
Goedemorgen Marko,
Nogmaals bedankt voor het telefoongesprek van gisteren! Fijn om te lezen dat je de review iets hebt bijgesteld. We hopen dat je tevreden kunt zijn over ons als jouw leverancier.
Ik wens je een fijne dag.

De kok

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Ik wens je een fijne dag :)

M. Massar

Prima en betrouwbaar bedrijf

Goedemorgen,
Bedankt voor jouw mooie woorden! Wat fijn dat je ons betrouwbaar noemt, dat vinden we ook erg belangrijk om te zijn voor onze klanten.
Lisa -...

D.Hekkert-Siegers

Duidelijk geholpen

Ook in een eerste aanbod een vast contract aanbieden

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je goed door ons geholpen bent :)