A giessen

Fijn elke dag inzien in je verbruik

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn dat je onze app gebruikt voor het dagelijkse inzicht in je verbruik. We vinden het erg belangrijk om dit elke dag aan je te laten zien.
Ik wens je een mooie dag!

Ed

Goede service leuke prijzen

Geen idee.Voor mij is alles bij ENGIE oke

Goedemorgen Ed,
Goedemorgen Ed,
Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat je onze service goed vindt en dat je tevreden bent over onze prijzen. Mocht je wel een keer verbeterpunten voor ons hebben dan horen we het natuurlijk graag.

Langendoen

Goede service

Niks

Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het delen van deze review en de goede beoordeling!

Petra Schreuder

Persoonlijke benadering en advies aan het einde van een contract.

Goedemorgen Petra,
Bedankt voor het delen van deze review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden en dat je ons aanbeveelt aan anderen!
Wij kunnen ons voorstellen dat het verlengen van jouw...
Goedemorgen Petra,
Wij kunnen ons voorstellen dat het verlengen van jouw contract ingwikkeld kan zijn. Als je vragen hebt over een verlengaanbod of graag advies wilt, neem dan zeker contact op met onze klantenservice!

rehatta

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review en positieve beoordeling!

Ria ter Maat

Ik ben zeer tevreden,duidelijke site met overzicht en gebruik.

Nee

Goedemorgen Ria,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en onze website duidelijk vind!

Wies Schadenberg

Prettige benadering.

Geen.

Goedemorgen Wies,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je onze benadering als prettig ervaart. Ook leuk dat je ons aanbeveelt aan anderen!
Ik wens je een...
Goedemorgen Wies,
Ik wens je een fijne dag.

Hoften

Goedemorgen!
Bedankt voor het delen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen :)

P. Haakmeester

Het is fijn om alles op de app te vinden hoeveel je per dag verbruik. Daardoor kan je precies doen wat nodig is.

Soms vind ik het vreemd, dat als ik weinig gebruik toch meer moet betalen die dag. Misschien door bepaalde apparatuur.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze review! Wat fijn om te lezen dat je graag onze app gebruikt zodat je inzicht krijgt in je verbruik.
Natuurlijk is het wel vervelend dat je op...
Goedemorgen,
Natuurlijk is het wel vervelend dat je op sommige dagen hogere kosten ziet terwijl jouw verbruik minder is. Dat zou natuurlijk niet moeten kunnen dat je bij een lager verbruik, meer betaalt. Wellicht is het goed om op die dagen echt even goed naar het verbruik in kWh/m³ te kijken ten opzichte van de andere dagen. Zodat je ziet of je verbruik echt daadwerkelijk minder is of niet.
Natuurlijk betaal je ook iedere dag vaste kosten. Dus ook al heb je geen verbruik, zullen je kosten nooit op nul staan. In de app vind je hier ook meer uitleg over, over welke kosten wij precies meenemen in de berekening.
Mocht je hier vragen over hebben of wil je advies, neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

Carolien

Zeer tevreden

Goedemorgen Carolien,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Hopelijk kunnen we voor jou groeien naar een 10 :)
Ik wens je...
Goedemorgen Carolien,