K.G.Smit

Redelijk goed

Uitleg omtrent bepaalde voornemens of bv contractaanpassingen kan zeker verbeterd worden met goede onderbouwingen en zonodig snelle verwijzingen naar een persoonlijk contact voor verdere... Uitleg omtrent bepaalde voornemens of bv contractaanpassingen kan zeker verbeterd worden met goede onderbouwingen en zonodig snelle verwijzingen naar een persoonlijk contact voor verdere verduidelijking

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review en feedback. Mocht je echt specifieke suggesties voor ons hebben hiervoor dan mag je deze gerust naar ons toesturen per mail via socialmedia.nl@engie.com
Wellicht kunnen we hier dan iets mee!
Ik wens je voor nu een hele fijne dag.

Kees Verhoef

Slecht eerlijk gezegd. Telefonisch goed te woord gestaan en geholpen. Maar vind het persoonlijk heel slecht dat nieuwe klanten beloond worden met 7 cent extra korting per eenheid. Ik, jarenlang... Slecht eerlijk gezegd. Telefonisch goed te woord gestaan en geholpen. Maar vind het persoonlijk heel slecht dat nieuwe klanten beloond worden met 7 cent extra korting per eenheid. Ik, jarenlang klant, krijg dat niet want ik ben al ‘binnen’?

Zie hierboven, spreekt denk ik voor zich.

Goedemorgen Kees,
Dankjewel voor het delen van jouw review. Allereerst fijn om te lezen dat je telefonisch goed geholpen bent.
Natuurlijk begrijp ik het heel goed dat je het graag andersom...
Goedemorgen Kees,
Natuurlijk begrijp ik het heel goed dat je het graag andersom had gezien wat betreft de tarieven voor nieuwe en bestaande klanten. Ik ga er vanuit dat mijn collega je telefonisch heeft uitgelegd hoe dit komt dus ik denk niet dat ik hier nog veel aan kan toevoegen.

Henrix

Tot nu toe positief

als bestaande klant redelijk laat geïnformeerd over de prijs per 1 januari. Ik word door heel nederland gebombardeerd met nieuwe prijzen en ik kan van jullie hier geen info over krijgen omdat mijn... als bestaande klant redelijk laat geïnformeerd over de prijs per 1 januari. Ik word door heel nederland gebombardeerd met nieuwe prijzen en ik kan van jullie hier geen info over krijgen omdat mijn kontrakt in maart afloopt. Hierdoor werd mijn keus zeer beperkt. Op deze manier weet ik niet of ik de volgende keer nog verleng bij Engie.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! Wat fijn om te lezen dat je tot nu toe positief bent.
Goedemorgen,
Wanneer je toe bent aan contractverlenging dan sturen wij jou ongeveer een maand voor de einddatum een verlengaanbod toe. Maar, mocht je eerder een aanbod willen ontvangen dan kun je vanaf zes maanden van tevoren telefonisch contact opnemen hierover. Wellicht is dit handig om te weten voor een volgende keer.

Bakker

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je ervaring met ENGIE goed is.

Rang

Na 27 minuten in de wacht heeft een medewerkster ons uitstekend en geholpen met het wijzigen van ons variabel contract in een vast contract

meer bezetting op de telefoonlijn

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze mooie review! Allereerst excuses voor de lange wachttijd momenteel. We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te woord te staan.
Wel fijn om te lezen dat je uiteindelijk goed geholpen bent en dat je weer een aanbod voor een vast contract hebt ontvangen. :)

D.de Beer

Tot nu toe goed. Duidelijke app, snel contract toegestuurd

Wachttijden aan de telefoon

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Wat fijn dat je tot nu toe tevreden bent met ons en dat je onze app ook gebruikt. Hopelijk kunnen we dit ook zo houden :)...
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review!
Excuses voor de drukte in de lijn momenteel. We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te woord te staan.

KK IJsselsteijn

Ik heb geen problemen ervaren met Engie.
Eerst een 3-jarig contract gehad en nu ingegaan op het nieuwe aanbod.

X

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je bij ons blijft en tevreden bent met de service en dienstverlening.
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig...
Goedemorgen,
Ik wens je nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!

Albert

Na 17 minuten wachten werd de verbinding verbroken, zeer frustrerend.
Na 17 minuten wachten werd de verbinding verbroken, zeer frustrerend.
De reden van bellen was dat ik nog steeds op DUBBEL tarief sta terwijl ik me via Gaslicht.com voor ENKEL tarief aanmeldde.
Op 25 oktober zou dit na contact met de klantenservice weer ENKEL moeten zijn maar ik zie vandaag dat ik nog steeds op DUBBEL tarief sta. Ik ga nu maar een mail sturen, de bereikbaarheid is zeer slecht!

Betere bereikbaarheid en als ik dan kies om wel lang te wachten de verbinding niet verbreken!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik zie dat je tarief na het eerste contact is gecorrigeerd. Dit wil zeggen dat je per de start van je overeenkomst wordt afgerekend op enkel tarief. Indien jij ergens ziet staan dat het dubbel is wil ik je vragen hier een screenshot van te maken en te sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Voor wat betreft het verbreken van de verbinding heb ik direct een melding uitgezet. Excuses voor het verloop en de communicatie.

E. Martijn

Een vraag gesteld aan Engie; duidelijk en vriendelijk behandeld.

nee

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening!

Jenot Rossell

Nergens persoonlijk contact

Gebruik geen chat bots

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Zojuist heb ik geprobeerd je te bereiken, helaas kreeg ik je niet te pakken. De virtuele assistent zorgt ervoor dat je naar de juiste plek wordt gestuurd. Voor sommige vragen kunnen/mogen wij je namelijk niet via de chat helpen. Dit voorkomt irritant heen en weer contact voor jou als klant. Indien je de vragen van de virtuele assistent hebt doorlopen krijg je of het advies om te bellen of wordt je doorverbonden met een collega.
Mocht je hier nog vragen over hebben neem gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op 088-4446666.