ENGIE

Vluggen

Het stoort mij dat ik niet het hele jaar door mijn maandtarief kan aanpassen!

Zie bovenstaande

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review!
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review!
U geeft aan dat u het storend vindt dat uw termijnbedrag niet tussentijds is aan te passen. Ik informeer u dan ook graag dat dit wel degelijk mogelijk is. Uw termijnbedrag heeft u dan ook niet vaststaan voor de looptijd van uw overeenkomst.
U kan uw termijnbedrag in uw MijnENGIE omgeving wijzigen naar het door uw gewenste bedrag. Wanneer u deze te laag zou afstemmen dan loopt u het risico dat u moet gaan bijbetalen op uw jaarafrekening. Ik zou u dan ook willen adviseren om vooraf een termijnbedragcheck te doen in uw MijnENGIE omgeving, om te kijken wat het advies rondom uw termijnbedrag is.
Natuurlijk zijn wij ook altijd meer dan bereid om op uw verzoek uw termijnbedrag te wijzigen. Hiervoor mag u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar. Ook mag u dit via mail verzoeken. U mag uw verzoek dan richten aan klantenservice.nl@engie.com.
Wij vinden het jammer dat u ons niet aanbeveelt. Ik zou u dan ook graag telefonisch willen benaderen om uw ongenoegen bij u weg te nemen. Wellicht kunnen wij u nog van service voorzien. Zou u hiervoor uw klantgegevens en/of telefoonnummer willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank!
Ik wil u voor nu nog een mooie dag toewensen!

Weerink

Zeer tevreden.

geen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)

de weerd

Prima energie leverancier

carlo van den broek

Fijne leverancier en zeer duidelijk.

weet zo snel niets.

Goedemorgen Carlo,
Wat fijn dat u zo tevreden bent met ENGIE. Bedankt voor het delen van uw review!

M. Dekkers

Oppassen geblazen

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat er iets is voorgevallen waardoor u niet tevreden bent over ons. Kunt u mij uw gegevens sturen naar: socialmedia.nl@engie.com en hierbij ook vast uitleggen wat er gebeurd is? Dan kijk ik graag mee of ik iets voor u kan betekenen.
Bij voorbaat dank!
Pauline - ENGIE Webcare

B.Benschop

Redelijk gunstige tarief

Goedemorgen,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!
Ik wens u nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE...
Goedemorgen,
Ik wens u nog een fijne dag!
Pauline - ENGIE Webcare

jeroen kappert

Albert

Engie is voor een vertrouwde energie leverancier, goede prijs en makkelijk te bereiken. Elke maand een energierapport over de vorige maand. Ik heb nog geen andere leverancier gevonden die... Engie is voor een vertrouwde energie leverancier, goede prijs en makkelijk te bereiken. Elke maand een energierapport over de vorige maand. Ik heb nog geen andere leverancier gevonden die voordeliger is, zal ook moeilijk gaan om onder de kosten van Engie te komen en zou het lukken, dan is het een centen kwestie.

Voor mij is het prima

Goedemiddag Albert,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE als uw energieleverancier! Dat vinden wij erg leuk en uiteraard zijn wij ook blij met u als klant van ons.
Hartelijke...
Goedemiddag Albert,

Appelhof

nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review met ENGIE!

Nijenhuis Antiekservice

Meer dan 50 jaar de energieleverancier van ons(eerder Rendo)

100% goed

Goedemorgen!
Bedankt voor het delen van uw positieve review en wat mooi dat u al zolang klant bij ons bent! Dat wordt natuurlijk zeer gewaardeerd.
Charnella - ENGIE...
Goedemorgen!