Energiewacht

Energiewacht Ook benieuwd naar feedback over de webshop Energiewacht? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1127
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Energiewacht met 8.6/10. Gebaseerd op 1127 ervaringen.
Reactie-
snelheid op uw aanvraag
Gemak inplannen afspraak
Klantgericht-
heid medewerker
Deskundigheid adviseur
Zeer goed (9/10)
Levertijd van uw nieuwe ketel
Staat van oplevering ketel
Vakmanschap installateur

JA Gerth
Voldoende (6/10)
JA Gerth

nee

Beter de instellatie bekijken zodat wordt bekeken hoeveel radiatoren er zijn ( extra radiatoren) ,en aan de hand daarvan
de ketel bestellen.
Dit verhaal omdat het niet overal goed warm wordt.

Score voor Energiewacht:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Over het algemeen prima.

Klachtoplossing!!!!
Prima installateur!

In één keer goed zou nog beter zijn.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn al jaren klant..
onze geiser bleek bij de jongste controle (na 20 jaar) aan vervanging toe (deze geiser was al via jullie geplaatst..
het advies was matig en daarom hebben wij een second opinion aangevraagd. deze bevestigde de energiewacht offerte als beste maar adviseerde een zwaardere ketel te nemen. deze vraag voorgelegd aan de adviseur. deze bleef volharden in zijn advies en verzekerde ons "voldoende water". .
niet dus!!!.
de oplossing (na het indienen van een klacht/claim) is van zéér grote klasse! we hebben nu de iets zwaardere ketel. hebben alleen het prijsverschil bijbetaald en we hebben voldoende water!!.

W. Admiraal
W. Admiraal

vlot - zakelijk

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Storing cv - reparatie wel mogelijk, maar prijzig, daarom aanbeveling om een nieuwe cv aan te schaffen. de oude cv was inmiddels 19 jaar oud.

L.Patti Waellapea
L.Patti Waellapea

Het sterke punt is dat de vertegenwoordiger ons ook de zonnepanelen kon aanbieden.

Het zou fijn zijn als de Energiewacht rechtstreeks bij SNN zou kunnen declareren.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hadden al een onderhoudscontract met energiewacht zodoende kwamen we hier ook terecht voor een nieuwe ketel en ook voor de zonnepanelen.

Energiewacht 1 beoordeling

De cv-ketel werd geplaatst door een bedrijf uit emmen. het maken van de afspraak was snel geregeld, de communicatie daarna niet: vakantietijd betekent dat energiewacht alleen reageert met automatische afwezigheidsberichten - zonder datum waarop er wel antwoord komt. de beoordeling van reactiesnelheid en gemak van het plannen van een afspraak heeft daarmee te maken..
het was onmogelijk om tevoren wat informatie over dat bedrijf te vinden omdat het een website met malware heeft. dat geeft een vervelende indruk vooraf. mijn mail daarover aan energiewacht werd afgedaan als iets van "het komt wel goed". ik voel me daardoor niet serieus genomen..
de monteurs van het bedrijf uit emmen zijn vast heel deskundig, maar vooral de leider van het team is slecht in communicatie. als ik (vrouw) een vraag stelde gaf hij mijn man antwoord. onacceptabel!.

Goed advies

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Altijd snel aanwezig als we nodig warm water of verwarming moeten hebben.

Goed (8/10)

dat jullie gewoon doen wat er gevraagd wordt en dat de adviseur beter luistert naar wat hij zelf voorstelt in ons geval dus zou de instalatiekosten dus de komende twee jaar bij de huur van de ketel in zitten

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Afspraken met de adviseur wordt niet uitgevoerd afspraak was dat wij de instalatie kosten bij de huur in zouden hebben en dat gebeurt nu dus niet ik heb gezegd dat ik ander rekening nummer heb wordt er gewoon van de oude geld afgehaald beetje jammer ik zou een gewijzigd email krijgen ik zit er nog op te wachten helaas gaat het nu al fout ik stuur bericht en krijg totaal geen respons terug allemaal erg jammer.

Goed.

Uitstekend (10/10)

Snelle hulp bij storingen, er wordt altijd een oplossing geboden, zeer klantvriendelijk.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel klantvriendelijk geholpen door de monteur toen onze ketel stuk ging door blikseminslag. daarna kreeg ik snel een prima aanbod voor een nieuwe ketel. ketel is snel en heel mooi geplaatst, alles werkt weer prima. ik beveel inmiddels energiewacht bij iedereen aan.

Ervaring

Goed.

Bedrijfsinformatie

Energiewacht. Al 25 jaar het zonnetje in huis. Betrouwbare service in warmte en comfort.
Adres
Amerikaweg 22