Duidelijkheid van de verstrekte informatie
5.5/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht N.V.
6.4/10
Kennis en professionaliteit
5.3/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
5.7/10
Nakomen van afspraken
5.8/10
Reactiesnelheid op mijn aanvraag
6.5/10

HELAAS GEEN REACTIE VAN ENERGIEWACHT ONTVANGEN!!

nee

nee

G.Lahuis

Ik heb nooit een offerte gekregen hoewel telefonisch wel is toegezegd dus irriteerd het mij dat ik deze mail wel krijg maar de offerte niet.

Kom uw belofte na.

Niels

Via de website heb ik een offerte aangevraagd, daarbij wat vragen gesteld en mijn mobiele nummer opgegeven.
Vervolgens is contact gezocht via de vaste telefoon, zijn er wat extra vragen door...

Kunt u dit toelichten?

De eerste offerte ging gemakkelijk, er is alleen weinig gedaan met de ingevulde gegevens.
Op het verzoek om de offerte te verklaren (waarom er gekozen is voor minder dan 2/3 van het gewenste vermogen), en antwoorden op mijn vragen te geven, is geen reactie gekomen. Vanuit dat oogpunt was het toch wel moeilijk om een offerte te krijgen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Gebruik de gegevens die aangeleverd worden via de aanvraag van de offerte. Neem contact op met de klant en vraag of de offerte naar wens is. Naast het gebrek aan communicatie (wat geen professionaliteit uitstraalt, en dus ook niet goed is voor het vertrouwen van de klant), is ook de prijs van de offerte aan de hoge kant, daar had nog een paar honderd euro af gemoeten. Maarja, tot dat stadium zijn we niet gekomen... gemiste kans van Energiewacht.

JO Havinga

Er is alleen aandacht voor de aanschaf van zonnepanelen als de oplage groot is. In mijn geval ben ik op zoek naar een besparing, niet volledig zelf voorzienend te zijn. Mijn dak mag dan misschien...

Kunt u dit toelichten?

Er komt wel een reactie, ik ben gebeld, maar uiteindelijk geen aanbod.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Als het echt om het milieu gaat, laat dat dan ook zien

We hadden graag het grote plaatje meegenomen zien worden in het gesprek. Nu ging het enkel om het verkopen van een CV ketel en een zonneboiler terwijl relevante zaken als isolatie en vermogen van de...

zie bovengenoemde tekst.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Advies komt voor verkoop. Met goed advies, is men ook eerder bereid te investeren.

A Poortinga

Tevreden over de snelheid van de offerte.
Maar niet over de inhoud.
Het kost mij meer wat ik nu betaal.
Verder de voorwaarde van verwijdering binnen 10 jaar kosten 60 euro per...

Kunt u dit toelichten?

Blijkt uit meerdere aanbieders op mijn aanvraag.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Stuur bij een offerteaanvraag altijd iemand langs voor persoonlijke contact

Gewoon goed genoeg, maar helaas niet wat we zochten: een all-in pakket voor panelen in het veld.
Het plaatsen van zonnepanelen zal zeker nog wel gebeuren, maar pas ergens volgend jaar.

Kunt u dit toelichten?

De GROTE MOEITE zat hem in de vertraging door Essent die ons eerst naar een bedrijf in Limburg verwees dat geen medewerker langs wilde laten komen om de situatie te beoordelen. Toen Essent er eindelijk achter kwam dat ook de Energiewacht zonnepanelen kon plaatsen ging het snel genoeg. Dus vandaar een score in het midden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Zorg ervoor dat Essent jullie eerst noemt als er mensen om informatie over zonnepanelen vragen, zeker in het gebied waar dat Limburgse bedrijf (SolarVolta of zoiets) niet langs wil/kan komen.

R.van der Schaar

In de eerste plaats : mijn offerte aanvraag betrof een zonneboiler (geen panelen die heb al eerder bij u gekocht, idem een warmtepomp)

Kunt u dit toelichten?

De installatiekosten die uw organisatie op de proforma offerte in rekening bracht waren veel hoger dan elke andere organisatie/aanbieder.
Volgens NEN7120 zijn de gemiddelde installatiekosten te stellen op €.775,00 (onze situatie op zolder is ideaal en vraagt geen aanvullende technische aanpassing)
Gemiddelde netto prijs uw zonneboiler : €.2475,00 + gemiddelde installatie kosten volgens NEN7120 €.775,00 -/- subsidie €.505,00 is totaal €.2745,00. Uw proforma factuur €.3740,00 is 36% boven de gemiddelde all-in prijs,

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

De arbeidskosten beter calculeren nu veel te hoog

harry willems

Wel uitgebrid maar erg optimistisch t.o.v. zonlokatie (oost en west)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

betere bepaling van stand v.d.zon t.o.v. lokatie