Melden van de storing
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
7.2/10
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

Monteur was kundig

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

We hadden vrijdagmiddag om 16.45 een melding gemaakt bij Energiewacht. Allereerst kon ze ons lidmaatschap niet vinden. Toen gaf ze aan dat er vanavond iemand langs zou komen. Ik heb mijn afspraak... We hadden vrijdagmiddag om 16.45 een melding gemaakt bij Energiewacht. Allereerst kon ze ons lidmaatschap niet vinden. Toen gaf ze aan dat er vanavond iemand langs zou komen. Ik heb mijn afspraak afgezegd, want er werd geen tijdsblok aangegeven. Om 21.00 of zo werd ik gebeld dat het niet meer ging lukken vrijdagavond. Mijn afspraak niet door laten gaan, en de ketel niet gemaakt. Ze zou wel voor de volgende ochtend een melding maken dat we voor (!) 13 uur geholpen zouden zijn. Nou niet dus. Wij zelf gebeld om 12.30 uur of zo, waar hij bleef. Toen belde de monteur zelf dat hij er met een uurtje zou zijn en met de opmerking dat hij zei dat hij las dat we in de ochtend geholpen wilden worden. Nee we willen zo snel mogelijk geholpen worden. We zitten ondertussen als 20 uur te wachten. Nou nee dus, hij kwam uiteindelijk om iets van 15.30. En wij de hele tijd maar wachten. Er zei ook nog iemand dat er vrijdagavond een foutje was gemaakt, een ander zei dat het niet meer ging lukken...... welke was t? Ik vel me niet serieus genomen.
Toen de monteur er eenmaal was, werden we goed geholpen

zie boven, drie keer moeten bellen, fouten worden niet toegegeven, een monteur die een verkeerde tijdsinschatting maakt, echt ik vond t niet klantgericht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

spreek de waarheid, geef tijdsindicaties, kom je afspraken na en neem me serieus

Duidelijkheid van medewerker

Er was een kleine storing waar iets voor moest worden besteld....... en daarna niets meer gehoord of gezien ......

Gemakkelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Geef duidelijk aan hoe en wanneer een actie wordt afgemaakt.

J.L.A. van Galen

Dat ondanks wat problemen alles toch voor elkaar kwam

Prettig om een groot bedrijf te hebben voor onderhoud. Dan ben je niet afhankelijk van 1 of 2 personen (niet thuis of met vakantie etc.)

Goed bereikbaar, niet "er zijn nog x wachtenden voor U" Of "U moet langer wachten dan normaal"

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Beter opletten naar de gegevens van de monteur. In mijn geval was de melding dat hij terug moest komen voor de volgende dag niet verwerkt. Dus weer een dag langer wachten.

S. Schuitevoerder

Correcte en snelle afhandeling.

Vriendelijk aan de telefoon, snelle doorschakeling en bezoek monteur binnen drie dagen.

Zie hierboven.

Geen.

John van den Hoogen

Vriendelijkheid monteur

Snelle service, maar de monteur kon mij niet vertellen wat de kosten waren van de nieuwe ventilator voor mijn cv ketel. Toen ik 2 weken later de factuur kreeg werd ik verrast door een zeer hoog... Snelle service, maar de monteur kon mij niet vertellen wat de kosten waren van de nieuwe ventilator voor mijn cv ketel. Toen ik 2 weken later de factuur kreeg werd ik verrast door een zeer hoog bedrag. Ik ben niet blij met deze werkwijze.

Als iets wordt gedaan met betrekking tot informeren over verwachte kosten van reparatie ben ik tevreden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Vooraf indicatie geven van te verwachte kosten van een reparatie

Nette en aardige werklui, maar schiet niet op dat ze bevestigen wat ik al gemeld had en dat ik weer een nieuwe afspraak moet maken...

De in maart 2022 gerepareerde aansluiting blijkt toch nog te lekken. Dit gemeld. Heb snel een afspraak en komen ze met 2 man sterk en dan maken ze een foto en zeggen dat er weer een nieuwe afspraak... De in maart 2022 gerepareerde aansluiting blijkt toch nog te lekken. Dit gemeld. Heb snel een afspraak en komen ze met 2 man sterk en dan maken ze een foto en zeggen dat er weer een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. Dit was ook de vorige keren het geval. Heel irritant.

Met wat ik de afgelopen paar jaar heb meegemaakt met energiewacht; abonnement niet nakomen waarvoor betaald moet worden, zelf er achteraan moeten gaan voor controle, beperkte tegemoetkoming, foute... Met wat ik de afgelopen paar jaar heb meegemaakt met energiewacht; abonnement niet nakomen waarvoor betaald moet worden, zelf er achteraan moeten gaan voor controle, beperkte tegemoetkoming, foute facturen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Stuur doeners ipv kijkers en dat het probleem in 1x verholpen wordt. Ik ga er vanuit dat er geen extra kosten komen voor het niet voldoende verholpen probleem uit maart 2022.

Marcel

Dat er na 3 weken snel actie werd ondernomen door de medewerker aan de helpdesk van Energiewacht

Storing gemeld. Medewerker kwam binnen en wist zonder te kijken al te vertellen wat er moest gebeuren. Er moest iets worden vervangen. Enkele maanden geleden werd ook al vrij snel toegestuurd naar... Storing gemeld. Medewerker kwam binnen en wist zonder te kijken al te vertellen wat er moest gebeuren. Er moest iets worden vervangen. Enkele maanden geleden werd ook al vrij snel toegestuurd naar het vervangen van een onderdeel - dat kost minder tijd dan zaken goed uitzoeken en proberen te fixen (kosten liggen bij Energiewacht), materiaal vervangen is relatief eenvoudig en kosten liggen bij klant).
Nu bestelde de medewerker in nieuwe driewegklep met de mededeling deze binnen 1 a 2 dagen te komen installeren. Vervolgens 3 weken niets van Energiewacht gehoord. Na mijn telefoontje stond dezelfde medewerker binnen 2 dagen op de stoep.
Bestelde driewegklep bleek echter niet de juiste. Hij ging bellen en loog in 1e instantie over het feit dat de verkeerde klep was geleverd. In de loop van het gesprek gaf hij toe dat hij de verkeerde had besteld. Via via regelde hij de goede, die is hij gaan ophalen diezelfde dag.
Vervolgens lukte het hem niet om te installeren. Iemand gaan bellen, die hem is komen helpen.
Na 3 uur uiteindelijk klep geïnstalleerd. Glas water omgegooid, niets over gezegd. In 1e instantie lekkage, onder ketel, niets over gemeld (hoorde ik ze over praten.
Kortom een en al slordigheid, gebrekkige communicatie en desinformatie

Zie hierboven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Sneller, duidelijker, eerlijker communiceren. Enige controle op bekwaamheid en integriteit van onderaannemers

Fs

Niets

Niets

Niet omdat ik sinds jullie ons onderhoud van onze ketel alleen maar problemen heb en sommige monteurs de ketel ook helemaal niet kennen

Makkelijk melden en konden snel komen

Nvt

Service is prima, maar laatste ervaring met monteur was zeer beneden peil.

Service is doorgaans prima. Laatste ervaring met monteur was beneden peil.

Nvt