Melding van de storing
Nakomen van afspraken
7.6/10
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
7.8/10
Vriendelijkheid van de medewerker van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de storing
7.8/10

Mejino

Ze hebben hun best gedaan om me op dezelfde dag te helpen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

ze hebben hun best gedaan om me op dezelfde dag te helpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

kan ik even niets bedenken

Chris Dijkema

Vermelding van mogelijke kosten voordat er gerepareerd ging worden

afspraak heelsnel gemaakt, vlotte afwikkeling van het probleem

goede bereikbaarheid, snelle afspraak gemaakt

zo gaat het goed

Gjs

Accuratie vlotte afhandeling

Gewoon goed

Prijsopgave!! Ook achteraf

Jo Stafford

De laatste medewerker naar veel belletjes en afspraak heeft een oplossing gevonden

Veel problemen

40minuten wachttijd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Efficiency en communicatie beter ter maken

Meulen

De in mijn ogen, de deskundigheid van deze monteur.

Na melding van storing werd er gelijk actie ondernomen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Dat er na al die jaren die ik bij U in de service ben nog nooit een
monteur geweest is die deze installatie fout heeft gemeld.

M. van der Heijden-Melsert

Dat de tweede monteur wel zo vriendelijk was het bewuste onderdeel te installeren.

Slecht bereikbaar en communicatie werkt langs elkaar heen. Monteurs zijn niet te spreken over Energiewacht.

Storing gemeld en er kwam wel snel een monteur, dat wel. Echter de storing kon niet worden verholpen aangezien het onderdeel niet in voorraad was en moest worden besteld. Dit zou bijna een week... Storing gemeld en er kwam wel snel een monteur, dat wel. Echter de storing kon niet worden verholpen aangezien het onderdeel niet in voorraad was en moest worden besteld. Dit zou bijna een week duren. Al die tijd zouden wij zonder warm water zitten. Uiteindelijk heeft mijn man dezelfde dag bij de groothandel het onderdeel gekocht en gelukkig kunnen laten installeren door één van jullie monteurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Beter communiceren en ieder geval zorgen dat er een telefoon wordt opgenomen als de monteur iemand probeert te bereiken.

Ron Pierse

Monteur heeft het probleem in 1 keer verholpen

Ik doe geen aanbevelingen, geef hooguit mijn mening als daar om gevraagd wordt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Sneller reageren op meldingen via mail

W.Lindijer

Vriendelijkheid

Monteur kwam afspraak voor controle ketel. Een dag later ging de ketel echt kapot!

Afspraken worden niet altijd nagekomen.

Afspraken nakomen!

Adrie Huesman

Al gemeld

Goede snelle service volgens afspraak

Via telefoon, dit ging vlot

Tijdvak is vrij groot, 4 uur

H.J. van Nieuwkerk

De service- en oplossingsgerichtheid van de monteur die op 19/06. de slechte onderhoudsbeurt met als gevolg lekkende CV kraan, kwam herstellen

Op 15/06 is bij mij CV ketel onderhoud uitgevoerd. Dit is slecht uitgevoerd met als gevolg lekkende CV Kraan. Na drie dagen van niet worden teruggebeld door Energiewacht, eindelijk met spoed op... Op 15/06 is bij mij CV ketel onderhoud uitgevoerd. Dit is slecht uitgevoerd met als gevolg lekkende CV Kraan. Na drie dagen van niet worden teruggebeld door Energiewacht, eindelijk met spoed op 1906 monteur langs geweest om lekkende kraan te herstellen. Deze monteur heeft de slechte onderhoudsbeurt hersteld. Deze man heeft een top service geleverd. Dit kan ik niet zeggen van de service van Energie wacht zelf. Slechte communicatie tussen afdelingen onderling en de klant niet terugbellen. Vanwege deze slechte service heb ik op dit moment dan ook geen reden om Energiewacht aan te bevelen.

Zie bovenstaand verhaal en ik krijg bovendien nog een factuur van arbeidsloon om de lekkende CV Kraan te herstellen. Terwijl dit is veroorzaakt door de monteur van 15/06 zelf???? Hier begrijp ik... Zie bovenstaand verhaal en ik krijg bovendien nog een factuur van arbeidsloon om de lekkende CV Kraan te herstellen. Terwijl dit is veroorzaakt door de monteur van 15/06 zelf???? Hier begrijp ik niets van.

de klant altijd terugbellen, dit gebeurde pas na 3 keer bellen
de klant altijd terugbellen, dit gebeurde pas na 3 keer bellen
- ik heb telefonisch bij Energiewacht aangegeven dat de onderhoudsbeurt d.d. 15/06 slecht is uitgevoerd met als gevolg lekkende CV kraan. De monteur die op 19/06 dit kwam herstellen heeft dit ook geconstateerd. Tot op heden niets van Energiewacht vernomen maar wel de rekening gekregen van arbeidsloon om kraan te vervangen, Hoe kan dit?