Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Aardige monteurs

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Goede service

Ik zou het niet weten

Kennis monteur

zo door gaan

De zorgvuldigheid en de informatie, en de bereikbaarheid per telefoon

Ga zo door!

M.A. Molina

Geduldigheid om vragen te beantwoorden.
Stelt ook vragen voor duidelijkheid voordat te beginnen met de servicebeurt.

Goede service en goede contact mogelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Te herinneren om de nieuwe servicebeurt datum door te geven

Maat

Deskundig

service is goed maar het maken van afspraken en nakomen is slecht. tot 2 x toe kwamen ze niet en het kantoor snapte er niets van. Had fijn geweest als ze hadden gebeld dat de monteur niet kom komen!

planning beter organiseren

Vriendelijkheid van de monteurs.

Te weinig onderhoudsmomenten en geen goede service voor geisers. Mijn geiser is door jullie monteur kapot gemaakt en vervolgens door dezelfde monteur afgekeurd. De monteurs hebben niet eens... Te weinig onderhoudsmomenten en geen goede service voor geisers. Mijn geiser is door jullie monteur kapot gemaakt en vervolgens door dezelfde monteur afgekeurd. De monteurs hebben niet eens gereedschap bij zich om eventueel terplekke iets te repareren!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Betere onderhoud van geisers en vaker onderhoud voor de prijs die er wordt betaald.

Meer.M.M.H.G. Heukelom

Geen idee

Omdat toen u mijn kontrakt van comfort partners overnam niet alle gegevens qua cv type Remeha tzerra en de wtw met filters had.
Toen de monteur kwam had hij geen filters bij zich.
Verder...
Toen de monteur kwam had hij geen filters bij zich.
Verder wat ik gewend aan een jaarafrekening per post en niet op mijn mobiel!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Ik wil graag alles per post, mijn ogen zijn slecht en daardoor digitaal niet goed.

Anker

Netheid van de monteur en vakkennis

gvandebospoort@kpnmail.nl

De werk zin

ik beveel niks aan

Vriendelijke mannen

Goed geregeld en goed personeel

Niks