Weegink

Nvt

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Weegink. Onze excuses dat er iets niet goed is gegaan met uw eerste afspraak. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Geen sterren meer

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dan voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent over de manier van werken van onze monteurs. Wij zullen uw verbeterpunt m.b.t. het geven... Hartelijk dan voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent over de manier van werken van onze monteurs. Wij zullen uw verbeterpunt m.b.t. het geven van sterren intern doorsturen. Heel veel wooncomfort toegewenst van uw nieuwe CV-ketel.

H.A. van der Horst

Ben tevreden

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Van der Horst. Er is inmiddels contact geweest met Remeha en zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak voor een... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Van der Horst. Er is inmiddels contact geweest met Remeha en zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak voor een fabrikantbezoek.

Ik heb reeds tientallen jaren een onderhoudsabonnement bij de GEAS / Energiewacht. In 2019 heb ik door Energiewacht een nieuwe ketel laten plaatsen. Ik kreeg daarop 2 jaar garantie, en hoefde dus in... Ik heb reeds tientallen jaren een onderhoudsabonnement bij de GEAS / Energiewacht. In 2019 heb ik door Energiewacht een nieuwe ketel laten plaatsen. Ik kreeg daarop 2 jaar garantie, en hoefde dus in die periode niets te betalen. Nu heb ik opeens een storing, en wordt mij doodleuk verteld dat ik geen abonnement meer heb. Hierdoor moet ik nu opeens allerlei kosten betalen.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u voor een onverwachte verrassing kwam te staan na de storing aan uw CV-ketel. Een onderhouds- en servicecontract wordt afgesloten op een toestel en... Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u voor een onverwachte verrassing kwam te staan na de storing aan uw CV-ketel. Een onderhouds- en servicecontract wordt afgesloten op een toestel en is dus toestel-gebonden. Als u een nieuwe ketel aanschaft, gaat na afloop van de garantie niet ineens het oude contract weer in. Wanneer u op uw nieuwe CV-ketel een abonnement wenst af te sluiten, neemt u dan s.v.p. opnieuw contact met ons op.

Ik neem een dienst van u af. En nu maakt u ongevraagd gebruik van mijn e-mail adres om mij een enquete te sturen. En elk bedrijf stelt op dit moment bovenstaande vraag. Doodmoe word je ervan.... Ik neem een dienst van u af. En nu maakt u ongevraagd gebruik van mijn e-mail adres om mij een enquete te sturen. En elk bedrijf stelt op dit moment bovenstaande vraag. Doodmoe word je ervan. Vroeger kon je gewoon iets afnemen zonder dat je daarna opgevraagd lastig gevallen werd. Alsof de wereld tegenwoordig aan elkaar hangt van beoordelingen. Echt stop ermee.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Dank voor uw reactie. Wij gebruiken reviews om onze kwaliteit te kunnen meten. Door naar de ervaringen van onze klanten te vragen kunnen we daar waar nodig onze service verbeteren. Uiteraard bent u... Dank voor uw reactie. Wij gebruiken reviews om onze kwaliteit te kunnen meten. Door naar de ervaringen van onze klanten te vragen kunnen we daar waar nodig onze service verbeteren. Uiteraard bent u niet verplicht deel te nemen.

Klant niet achterlaten met een onvolledige installatie. Werd achtergelaten zonder thermostaat, zou dezelfde dag nog worden nageleverd. Is niet gebeurd.