Bekwaamheid van de installateurs van Energiewacht
6.8/10
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
6.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
5.6/10

Herman

Goede communicatie is cruciaal om klanten tevreden te houden!!!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Oktober 2021 een hybride warmtepomp gekocht. Nog steeds niet geleverd. Energiewacht laat niets van zich horen. Navraag bij Daikin en Intergas gedaan. Wellicht commercieel getint de van hun ontvangen... Oktober 2021 een hybride warmtepomp gekocht. Nog steeds niet geleverd. Energiewacht laat niets van zich horen. Navraag bij Daikin en Intergas gedaan. Wellicht commercieel getint de van hun ontvangen telefonische informatie, maar hun achterstand was maximaal 6 maand geweest!!! Het centrale nummer van Energiewacht weer gebeld. Door een dame vriendelijk te woord gestaan en mij werd toegezegd dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld...... Helaas het bleef stil. De adviseur duurzaamheid maar weer gebeld. Zijn toelichting klinkt niet onlogisch. Ik heb aangegeven dat NIET communiceren met klanten echt niet acceptabel is!!!!!

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers van Energiewacht.

Elly Bontekoe-de Jong

Wees alert mbt de communicatie

Nou ja, ik zou graag inhoudelijk reageren, maar na meer dan 7 maanden WACHTEN is de pomp nog steeds niet geleverd.

NIETS

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling, mevrouw Bontekoe. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan... Bedankt voor uw beoordeling, mevrouw Bontekoe. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie m.b.t. de levering van de warmtepomp. Door de wereldwijd grote tekorten aan warmtepomponderdelen, waardoor fabrikanten tijdelijk geen warmtepompen kunnen uitleveren, hebben ook wij helaas te maken met leveringsproblemen. Wij houden onze klanten via mailings op de hoogte van de stand van zaken en inmiddels hebben wij ook persoonlijk contact met u gehad. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip voor deze overmachtsituatie.

Sneller leveren; we hebben namelijk nog geen warmtepomp gekregen

veel vertrouwen in de Energiewacht

nog geen ervaring mee

Ik wacht al een jaar op de warmtepomp

Wees eerlijk naar de klant. Geef geen valse beloftes af. Geef mensen duidelijkheid.

Ik zou energiewacht niet aanbevelen omdat ze niet onjuiste informatie geven bij een verkoop gesprek. Vertellen dat installaties binnen een bepaalde periode kunnen worden geïnstalleerd. Zodra er... Ik zou energiewacht niet aanbevelen omdat ze niet onjuiste informatie geven bij een verkoop gesprek. Vertellen dat installaties binnen een bepaalde periode kunnen worden geïnstalleerd. Zodra er getekend is wordt je aan het lijntje gehouden is de installatie niet leverbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Tot op heden nog geen positieve ervaring opgedaan, helaas.

De adviseur had direct moeten aangeven dat het niet leverbaar is

Momenteel niet leverbaar

Niks

Niets

Prima adviseur

Niets

Niet beloven dat iets in voorraad is als het er niet is.

Wel aanbevelen maar je moet je afspraken nakomen.

Goede vakman

Alkema

Nee, kan hem nog niet beoordelen, nog te kort in gebruik

Ervaren installateurs

Levertijd kon niet nagekomen worden

Netjes geïnstalleerd en oude ketel afgevoerd

Netheid

Andrew

Kom met voorinfornatie indien er extra werkzaamheden nodig zijn

Wel aanbevelen maar tot nu toe konden werkzaamheden niet worden uitgevoerd vanwege verplaatsen omvormer. Dit was niet voorzien

Nvt

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling, Andrew. U geeft aan niet tevreden te zijn over het vooraf geven van goede informatie m.b.t.. het verplaatsen van de omvormer. Omdat deze niet verplaatst was, konden de... Bedankt voor uw beoordeling, Andrew. U geeft aan niet tevreden te zijn over het vooraf geven van goede informatie m.b.t.. het verplaatsen van de omvormer. Omdat deze niet verplaatst was, konden de werkzaamheden niet op de afgesproken datum uitgevoerd worden. Erg vervelend dat u hiervan hinder heeft ondervonden. In verband met garantie kan de omvormer echter helaas niet door ons verplaatst worden; dit moet gedaan worden door het bedrijf dat het geplaatst heeft. Dit is door onze adviseur met u besproken.