Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.9/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Ventilatie
Kennis en professionaliteit
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Ventilatie
Nakomen van afspraken

J. Fokkema

Betere afstemming werktijd :geen andere klussen tussendoor

nette werkers

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht Ventilatie wel/niet aanbevelen?

Prima service en medewerkers die meedenken

uitstekende service en vakbekwaamheid

Vooralsnog te vrede met de werking van het geplaatste systeem

Wat viel u in positieve zin op?

De dienstverlening van de monteurs bij mij thuis.

Stef

Meer duidelijkheid verschaffen over het in rekening brengen van WTW onderhoud, terwijl je alleen de reiniging van kanalen hebt besteld.

De mensen van energiewacht lieten veel vuil achter in de woning. Ook hier en daar zwarte vingerafdrukken op witte muren en trappen. Nog 2 uur bezig geweest om alles schoon te krijgen.
Daarnaast heb ik gevraagd om de service: kanalen reinigen.
De service die is uitgevoerd: kanalen reinigen. (30min werk)
De rekening die ik krijg: WTW onderhoud en reiniging en kanalen reinigen, 235 euro.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren zeer bekwaam en vriendelijk.

Prettige manier om te reinigen

Aelbrechtskade

Ik kreeg een korting van € 60, omdat ik al abonneehouder ben bij jullie. Als ik meerdere bewoners mee zou laten doen dan kregen die deelnemers € 30 korting. Tot mijn verbazing kreeg ik dan ook € 30...

Rob van den Brink

Bij het niet na kunnen komen van afspraken, nadat de klant op een eerdere dat 5 uur voor niets heeft zitten te wachten de klant informeren/bellen.
De planning beter afstemmen op het veldwerk!

Alles conform afspraak en kundig personeel met goede initiatieven en adviezen.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer klantgericht personeel op de werkvloer

Zorg dat de afspraak goed wordt weg gezet en zeg erbij dat degene die thuis is minimaal 18 moet zijn

Vanaf 6 juni bezig geweest met afspraak plannen maar de eerste keer kwamen de geiser schoonmaken

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur nam mij serieus

Geef mensen meer tijd om de afspraak te verzetten. Wees bereikbaar buiten kantooruren (of in ieder geval iéts erbuiten).

Snel, makkelijk, aardig personeel. Alleen vervelend dat er pas 2 dagen voor een afspraak ingepland is, een mail verschijnt met de mededeling dat het voor over 2 dagen gepland staat. Kort dag.

Wat viel u in positieve zin op?

Houding en kunde van het personeel, snelheid van levering en reparatie, gemak van communicatie.

In eerste instantie werd de ventilator niet helemaal correct geïnstalleerd (2 en 3 van schakelaar omgedraaid, sensor doet het niet). Had mede te maken met een kleine storing in de verbinding met de...

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle service, afspraken op zeer korte termijn.