Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Ventilatie
Kennis en professionaliteit
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Ventilatie
Nakomen van afspraken

Dát ze goed moeten navragen welke ventilatie kanalen schoongemaakt moeten worden. Wij werden nl verkeerd ingepland. Maar gelukkig na belletje van de monteur naar planning kon het toch doorgaan.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht Ventilatie wel/niet aanbevelen?

Vriendelijke monteurs, legde goed uit wat ze gingen doen. En ruimde alles prima op.

Snelle vakkundige werk

Wat viel u in positieve zin op?

leuk personeel erg vriendelijk en gaan meteen aan de slag.

Alles word goed en vakkundig afgehandeld

wij hebben goede ervaring met energiewacht,vandaar dat wij jullie bij derden aanbevelen.

snel en vakkundige instalatie

Specifieker prijs doorrekenen. Na eerste schouw was commentaar: O simpele klus. Idee dat ik meer betaal omdat het eenheidsprijs is.

Ik vraag mij af of het echt zin heeft gehad. Waren de kanalen wel zo vuil na 14 jaar.

Snelheid van werken

nee

niks

Marianne

- Een logpapiertje voor op de box, dat helder is wanneer (en met welke evt bijzonderheden) de box geplaatst/gereinigd/vervangen is.
- Informatiefolder over de ventilatiebox, do's en dont's,...

Zelf reinigen is niet mogelijk en erg belangrijk dat de circulatie van lucht in een zo schoon mogelijk circuit plaatsvindt.

Wat viel u in positieve zin op?

de vriendelijkheid van het personeel

Behulpzame sociale nette mensen.

Snel en vakkundig

Vriendelijke mensen