Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht N.V.
Uitleg die u kreeg over het onderhoud
Reactiesnelheid bij storing
7.7/10
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Nakomen van afspraken
8.5/10

Huls Cor

Wel omdat het super is verlopen

Kunt u dit toelichten?

Een Telefoontje en het was geregeld

Eigenlijk alles

Geen, ga zo door!!!

Was al jaren abonnee geweest naar volle tevredenheid

Geen website werkt goed

Snelle reactie en afspraak

G.Kuiper

Veel onduidelijkheden bij de aanmelding. Na aanmelding telefoontje dat de prijs hoger uit viel !

Kunt u dit toelichten?

Mijn gegevens ingevuld op de site van de Energiewacht, kreeg achteraf te horen dat mijn adres bij een andere lokatie hoorde. Maar had inmiddels als een schriftelijk afspraak ontvangen.

Wat vond u goed gaan?

De mannen die de onderhoudsbeurt uitvoerden kwamen deskundig en vriendelijk over.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Kijk eens goed naar de aanmelding !
En hoe kun je reactiesnelheid bij storing invullen, als je daar geen ervaring mee hebt.
Dat is ook de reden van die dikke onvoldoende !

Omdat het belangrijk is om zo een vontract te hebben. En een 7 omdat we niet eerder met een ander bedrijf i zee zijn geweest, dus geen vergelijk.

Kunt u dit toelichten?

We kregen een uitnodiging opgestuurd. Met een contract om zelf in te vullen.
Alleen niet mogelijk om direct een nieuw contract af te sluiten bij het ontbinden van de vorige ivm verhuizing. Dat was wel jammer.

Wat vond u goed gaan?

Alles duidelijk en volgens afspraak.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Liever geen afspraken maken "tussen 12 en 18". Dit is echt behoorlijk beperkend voor de klant !!
En wanneer de monteur zegt morgen terug te komen voor iets, dan is het jammer als dat niet gebeurd.....

G.Kuiper

Het ging fout bij de aanmelding. Ik heb via de site een aanmeldingsformulier ingevuld. Ik werd vanuit Zwolle gebeld met de mededeling dat het het tarief op de site hoger zou worden dan werd...

Zie bovenstaande.
Vanuit Assen kreeg ik een aantal formulieren in PDF en een aanmeldingsformulier in RTF.
Ik heb gebeld om mij ook dat laatste formulier in PDF te sturen, omdat ik RTF niet kan openen.
Dat formulier zou de volgende dag verstuurd worden, niks gehoord.Het zou handiger zijn om een formulier te sturen dat via de computer ingevuld kan worden en dan met een klik verstuurd kan worden.

Wat vond u goed gaan?

De beide onderhoudsmonteurs waren heel correct en duidelijk in de uitleg!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Zorg er voor dat de aanmelding duidelijker en beter verloopt !
Het was verwarrend en onduidelijk.

Zekerheid veiligheid

Kunt u dit toelichten?

Intersites van E-Wacht en Energiewacht is erg verwarrend. Site van E-Wacht staat een aanbieding betreffende het onderhouds contract. Kijk je bij de voorwaarden dan blijkt de aanbieding te zijn verlopen. ( ruim een jaar) Meermalentelefoonisch contact bracht uiteidnelijk helderheid

Wat vond u goed gaan?

snelheid reactie, bekwaanheid service monteur.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Site op orde brengen!! U vraagt in deze enquete naar de ervaring op een reactie bij storingen. Dat gaat niet want wij hebben
pas het contract gesloten.

Goede kwaliteit.

Kunt u dit toelichten?

Er zou binnen 2 weken een afspraak worden gemaakt. Na 2 maanden zelf maar gebeld en de volgende dag waren ze er.

Wat vond u goed gaan?

Telefonisch contact en onderhoudsmonteur zeer kundig. Storing heb ik nog niet gehad, vandaar 4 sterren.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Belofte van maken eerste afspraak nakomen.

In de maand augustus van dit jaar is een 12-jarig contract (huurkoop en periodiek onderhoud) geëindigd. Kort daarvoor werd ik gebeld met de vraag of ik het onderhoudscontract wilde voortzetten voor...

Kunt u dit toelichten?

Ik werd gebeld, zie toelichting vorige vraag

Wat vond u goed gaan?

Tot augustus van dit jaar geen klachten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Het gevoel wegnemen dat je belazerd wordt

Weet niet

De Energiewacht is over het algemeen een betrouwbaar bedrijf. Reparaties worden in de regel vrij snel en goed uitgevoerd, goede ervaringen mee in het verleden, al ging het de laatste afspraak...

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Dat wat afgesproken is voor het einde van het gesprek herhalen, is nu niet gedaan, waardoor een fout erin geslopen is.