Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Nakomen van afspraken
8.5/10
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht N.V.
Reactiesnelheid bij storing
7.7/10
Uitleg die u kreeg over het onderhoud
8.3/10

Prijs is ok en prettige dienstverlening aan de telefoon.

Kunt u dit toelichten?

In principe was het snel geregeld. De medewerker was alleen vergeten om 2 vinkjes aan te zetten: berichtgeving via sms ivm afspraak en wij kregen de 1e 3 maanden gratis, maar dat was alleen voor de WTW aangezet en niet voor de ketel. Al met al heeft me dit dus meer tijd gekost om dit recht te zetten.

Wat vond u goed gaan?

Snelle regeling en prettige benadering aan de telefoon.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Zie mijn opmerking boven. Iets meer aandacht erbij om alles goed in te vullen en aan te vinken.
En zorg dat er een mogelijkheid is van nvt in deze enquête. Ik heb nu een 5 ingevuld bij reactiesnelheid storingen, maar hier hebben we nog nooit mee te maken gehad dus ik vul dan liever in: nvt.

Vooralsnog zeer tevreden

nog ff afwachten

tot nog toe alles

Tom Dijk

Eenvoudig af te sluiten tegen een redelijk tarief.
Monteur was erg vriendelijk en werkte netjes.

Kunt u dit toelichten?

Eenvoudig af te sluiten via de website, snelle reactie omtrent de acceptatie

Wat vond u goed gaan?

Afspraak nagekomen, heldere uitleg van de monteur mbt defect gevonden aan de ketel.
Bij de reactiesnelheid bij storing uitstekend gekozen maar heb hier geen ervaring mee.

Goede service, bekwaam personeel

Was snel geregeld

Wat vond u goed gaan?

Tot nu toe ging alles prima

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Aangeven dat er kosten zijn indien deze er zijn

De monteur die het onderhoud deed, had alle onderdelen die vervangen dienen te worden op voorraad in zijn auto.
Er hoefde dus geen vervolg afspraak gemaakt te worden.

Kunt u dit toelichten?

Via de telefoon, ging dat heel soepel. Vervolgens via de mail de bevestiging van de afspraken

Wat vond u goed gaan?

Goede uitleg wat de monteur gedaan heeft bij het periodieke onderhoud.

Ga vooral zo door!

Het contact met Energiewacht is helder en duidelijk. Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als de monteur. En de service is goed. Zeer klantvriendelijk

Kunt u dit toelichten?

via internet was het makkelijk om een contract af te sluiten

Wat vond u goed gaan?

het aanvragen van het contract, de afspraak en het nakomen van de afspraak met de monteur. De monteur gaf een uitstekende uitleg over de stand van zaken mbt mijn ketel

ga zo door

Hou op

Kunt u dit toelichten?

De opgestuurde contracten kwamen niet overeen met wat ik online had afgesloten. Dat maakte dat ik lang aan de telefoon heb gehangen om dit recht te trekken.

Wat vond u goed gaan?

Kennis en professionaliteit en reactiesnelheid bij storing kan ik niet beoordelen. Maar moest iets invullen.

D.Mulder

Is duur

Kunt u dit toelichten?

ik was aan het werk en kwam iemand voor de geizer en die zij maar zo dat de kachel niet goed was,dus vrouw en kinderen in paniek en daarom heb ik het gedaan,er is iemand van jullie geweest en die zij valt wel mee en dat is ook zo.maar jullie hebben mij er nu wel bij en kost mij 200 euro extra in de 2 jaar boven de badgiezer die ik al had.Anders was het 40 euro en de 4 jaar.Het voelt wel iets veiliger nu,dat ik altijd kan bellen maar ik heb nog nooit problemen gehad.Daarom duur want met 3 kwartier zijn ze weer weg.

afspraak

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.

Niet zo overdrijven,om op die mannier extra werk binnen te halen is niet leuk,hij zei zelfs dat de kachel niet meer aan kon en de motor is stuk.Hij is direct op gang,ik ben elektromonteur.

J.S. van Zanen

Ik heb nog te weinig ervaring met energiewacht service & onderhoud om eerlijk te kunnen beoordelen.

Kunt u dit toelichten?

De telefoniste stond me vriendelijk te woord en heeft alles duidelijk uitgelegd

Wat vond u goed gaan?

de afspraken werden nagekomen.

A Boer

Het bevalt mij prima bij de energiewacht goeie en snelle service

Kunt u dit toelichten?

geen moeite , 1 telefoontje en het is geregeld!!

tot nu toe alles