Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.7/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht N.V.
8.5/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht N.V.
8.3/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.8/10
Nakomen van afspraken
7.4/10

Verschillende afspraken niet nagekomen/ afgezegd. Communicatie naar klant onder de maat. Om de panelen op het dak te krijgen heeft me drie vrije dagen gekost.

Veel bellen/ mailen

Monteurs goede kennis.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Communicatie naar klant in het bedrijf goed nagaan.
Afspraken nakomen.

De installatie door de heer ANTON zo goed gegaan dat we woorden tekort komen. Kortom, PERFECT.

Kunt u dit toelichten?

Gebrek van een contactpersoon c.q. telefoonnummer. Elke keer iemand anders en elke keer misverstand en weer een andere adviseur. Zelfs een week voor installatie belde iemand anders om langs te komen voor advies en offerte. Dit kan niet . Dit is geen bedrijfsvoering.

Wat vond u goed gaan?

Perfecte monteur (Anton). Hij heeft gouden handen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Een groep klanten bij een adviseur en niet allemaal adviseurs. Dus, persoonlijk en klantgericht op situatie van een klant.

John Schreuder

Kunt u dit toelichten?

Niet flex van aanbod naar aanbod oud medewerker: 3 aug eerste aanmelding en plaatsing 23 oktober; mail afspraak plaatsing. ochtend 9 uur en install rond 13.00 uur

Marinus van Werven

De levering is niet goed uitgevoerd.
Ik heb wel zonnepanelen, maar geen omvormer, dus ik kan nog niets

Kunt u dit toelichten?

Gewoon op meerdere plaatsen offerte op vragen en dan kiezen

Wat vond u goed gaan?

Alleen het plaatsen van de panelen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Asl er uwer zijds iets niet duidelijk , dan vragen

Werk nog niet afgemaakt

Kunt u dit toelichten?

Moeilijk om een installatie afspraak te k rijden op acc. Termijn

Verkoop traject

Maak het af ! Nazorg!

Timofei

Ik moet effe wachten kijk hoe de service in de komende maanden zijn dan ken ik het aanbieden .tot nu is de service 100 %

Kunt u dit toelichten?

Lange wachttijden. maar ik ken het begrijpen vakantie en druk

Wat vond u goed gaan?

De vriendelijke mensen en de service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Uit leggen om meer zonnepanelen te nemen voor de toekomst ik had er nog 2 er bij kunnen nemen voor straks als de gas er af ga

Timofei

Ik moet eerst weeten hoe het werkt

Kunt u dit toelichten?

Te lang voor het installeren .ik begrijp het was druk en vakantie tijd

Alles service

Weet ik niet

Prima gedaan. Ik zou alleen niet weten of andere bedrijven het beter of slechter doen.

Kunt u dit toelichten?

Ergens in het bestelproces ontstond een rare radiostilte en stond er ineens een 45kg wegende rol kabel op mijn stoep. Na bellen werd eea goed opgepakt.

Wat vond u goed gaan?

Op de dag zelf kreeg ik gemotiveerde, vermoedelijk vakkundige en zeer vriendelijke monteurs over de vloer. Dat kan ik waarderen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Bewaak het proces (communicatie met de klant) tussen bestelling en levering wat beter

H.J Brinkema

Ik was er van uit gegaan dat je hebt een groot orgaan en die adviseren voor een goed product, het product is wel goed werkt ook wel maar de montage viel me erg tegen heb me klachten ook ingediend...

Kunt u dit toelichten?

de geplaatste zonnepanelen lagen ook bij me buurman op het dak meerdere keren aan gegeven denk er om een geschakelde woning, ook door gegeven aan Volta solar en die kon dat zien via de BAG Viewer maar de installateur niet, daarom had een een tekening van het huis en aan de installateur laten zien had een voorgevoel. (jaren loodgieter geweest)

Wat vond u goed gaan?

via mail goed te praten en foto over sturen hoe dingen gemaakt worden.
vond alleen heel lang duren had het al in juni aan gevraagd materialen al 4 juli werd bezorgd bij installateur Jansen en kreeg het pas in 14 september om te worden installeren.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht N.V. er zijn geen monteurs van energie wacht geweest was ik wel van uit gegaan staat ook in de reclame filmpjes.
Heb het aan gevraagd bij essent, dan tussen persoon energiewacht, dan de dealer voltasolar die het legplan maakte wat niet paste en vervolgen een technisch exspert Jansen die langs komt om te plaatsen wat betreft op het dak totaal verkeerd gaat.
De installatie binnen werd netjes verzorgd door de electricien van dat bedrijf.

M.A. de Wit

Snelle installatie, aanbieding met service pakket en prijstechnisch interessant.

Eigenlijk alles

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Wellicht eerder de rekening en de app ter beschikking stellen