Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht NEST
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.3/10
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht NEST

van Glabbeek

Ik zou het niet accepteren als Nest tegen mij zou zeggen dat 3 graden afwijking moet kunnen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een Nest thermostaat van Energiewacht NEST wel/niet aanbevelen?

Omdat Nest het normaal vindt dat er een afwijking van 3 graden als mogelijkheid wordt geaccepteerd.
De oude thermostaat was wel nauwkeurig en de prijs van dat ding was maar 50 euro.Deze dure thermostaat kost incl installatie 300 euro.Het probleem ligt niet bij de energiwacht maar bij Essent/Nest

Zie boven

Wat duidelijkere uitleg over functioneren Nest.

Comfortabel en spaarzaam.

Meer installateurs voor Nest installatie aannemen. Wachttijd voor installatie is meer dan een maand en daarmee te lang.

Goede service van de jonge installateur uit Leiden!

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijke en vrolijke installateur.

Wordt klantvriendelijk

Slechte service

Wat viel u in positieve zin op?

De lange levertijd, de boete als je niet thuis bent en de 4 uur afspraak periode

Ideaal

Geen idee

G van Zalingen

Snellere levering

Ik heb er nog te kort mee kunnen werken om er een goede beoordeling over te geven. de installatie was snel en professioneel gedaan. alleen vanaf het moment van aanvraag en van installatie zat een lange tijd, dat vond ik wat minder.

Wat viel u in positieve zin op?

goede service van de servicemonteur.

Zeer gebruiksvriendelijk en geavanceerd

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle en vakbekwame installatie door een ervaren installateur.