Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Nakomen van afspraken
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht N.V.
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht N.V.
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.3/10

Ziet er goed uit. Prima installatie

Wat vond u goed gaan?

Uitgebreid advies en deskundige montage. Nu afwachten of het in de winter werkt.

B.B.H. Geitenbeek

Het meet nauwkeuriger de temperatuur. Het gemak om de thermostaat vanaf afstand te bedienen. Energiezuinig want uit te zetten indien verwarming niet nodig is.

Kunt u dit toelichten?

Op de dag dat ik de bestelling had geplaatst werd ik al gebeld door de leverancier voor een afspraak.

Wat vond u goed gaan?

De rustige en vlotte manier van werken.

Martin

Ik zou een nest aanbevelen omdat het fantastisch apparaat is maar dit heeft NIETS met de energiewacht te maken.

Er hing al een nest V2 dus was eitje

Wat vond u goed gaan?

Vriendelijke monteur en vlekkeloze installatie zoals ik verwacht had

M Heinen

Lijkt mij een geweldig apparaat

Kunt u dit toelichten?

Online kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was. Twee keer.
Na een telefoontje wel

Alles ging perfect

Geen. Is perfect

Doll

Op onze ketel werkt het dus niet

Kunt u dit toelichten?

Eccent en energiewacht maken er samen een potje van,problemen worden niet opgelost ,ook niet na inschakelen van een 3 de partij

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Vooral de klanten afdeling van nest is zeer zeer nalatig geweest en zeer klant onvriendelijk, helaas zijn jullie daar net als ons de dupe van ,alleen wij 200 euro lichter en probleem niet opgelost zoals eigenlijk zou moeten

Murat Akdeniz

Mooi en overzichtelijk

Alles is overzichtelijk

Wat vond u goed gaan?

Monteur was op tijd en wist wat hij moest doen en snelheid van installatie

Vooral zo doorgaan

Stéphanie Vaassen

Heel gebruiksvriendelijk en ziet er erg mooi uit! Daarbij kunnen onderdelen (bijv rookmelders) aangesloten worden.

Kunt u dit toelichten?

De installateur van Energiewacht wist echt alles.

Wat vond u goed gaan?

Erg vriendelijke man en regelde alles heel snel en duidelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Vooraf was bekend dat er bij ons een extra onderdeel geplaatst moest worden. Toch werd ik op de dag zelf gebeld dat het onderdeel besteld moest worden terwijl ik die dag vrij had genomen. Gelukkig was hij er enkele dagen daarna. Heel snel dus! Alleen jammer dat ik op de dag zelf van de eerste afspraak pas gebeld werd. Verder prima.

Kan er nog weinig over zeggen op de korte termijn dat ik hem heb. Bovendien is het niet echt koud meer,dus nog geen verwarming gebruikt.

Kunt u dit toelichten?

Kreeg deze via ESSENT aangeboden bij een 5 jarig contract. De thermostaat is vlot geplaatst.

Wat vond u goed gaan?

Alles lijkt naar behoren te functioneren. Heb nog geen week programma ingesteld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

De monteur er op wijzen dat er beloofd is dat deze niet weg gaat voor alles duidelijk zou zijn. Verwijzen naar een website is wel erg makkelijk. Ook wat meer geduld en vriendelijkheid wordt door klanten zeer op prijs gesteld.

A. Schriever

Dit is al mijn tweede nest. problemen met de eerste. was bijna toe aan de ouderwetse handthermometer

Kunt u dit toelichten?

uiteindelijk heeft de monteur het kunnen activeren

Wat vond u goed gaan?

de betreffende monteur was erg service- en klant gericht en heeft me uitstekend geholpen

Nvt

Kunt u dit toelichten?

De eerste afspraak tussen 8 en 13 uur en na bellen van onze kant te horen gekregen we komen niet ivm ziekte.

De installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht N.V.?

Beter communiceren en indien een klant boos is ivm ineens afzeggen van jullie kant het serieus nemen en niet aangeven kan ik ook niks aan doen