Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht NEST
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.3/10
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht NEST

Toen ik belde/mailde voor een afspraak zat er nog veel tijd tussen afpraak maken en afspraak hebben (vanwege drukte)

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een Nest thermostaat van Energiewacht NEST wel/niet aanbevelen?

Ervaren installateur. Zeer betrokken.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige man die van zijn werk houdt.

None.

I did not buy a Nest thermostat, so I cannot recommend it. I got a Honeywell T6.

Wat viel u in positieve zin op?

Installation was clean and fast. Mechanic was very polite.

Cromwell

Goed werk.

het doet wat je er van mag verwachten.

ik heb volgens mij de Honeywell liric T6

Ries

Meer kleuren, ik wilde eigenlijk een zwarte

Super sexy strak apparaatje, veelzijdig

van Glabbeek

Ik zou het niet accepteren als Nest tegen mij zou zeggen dat 3 graden afwijking moet kunnen

Omdat Nest het normaal vindt dat er een afwijking van 3 graden als mogelijkheid wordt geaccepteerd.
De oude thermostaat was wel nauwkeurig en de prijs van dat ding was maar 50 euro.Deze dure thermostaat kost incl installatie 300 euro.Het probleem ligt niet bij de energiwacht maar bij Essent/Nest

Zie boven

Wat duidelijkere uitleg over functioneren Nest.

Comfortabel en spaarzaam.

Meer installateurs voor Nest installatie aannemen. Wachttijd voor installatie is meer dan een maand en daarmee te lang.

Goede service van de jonge installateur uit Leiden!

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijke en vrolijke installateur.

Wordt klantvriendelijk

Slechte service

Wat viel u in positieve zin op?

De lange levertijd, de boete als je niet thuis bent en de 4 uur afspraak periode