Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep
8.5/10
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.5/10
Nakomen van afspraken
7.6/10
Reactiesnelheid op mijn aanvraag
8.3/10

Henk Poolman, Hazelaarlaan 32, Rouveen.

Uw offerte is goed. Zelf heb ik te weinig geïnvesteerd : graag zou ik met meer buren willen deelnemen, maar er is kennelijk te weinig animo. Door een grotere hoeveelheid af te nemen, dacht ik ( met...

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Alle bewoners benaderen van de Hazelaarlaan te Rouveen, vanaf perceel nr. 26 tot ca. 56.
De bewoners vanaf nr. 2 - 24 willen misschien ook wel (gezamenlijk) zonnepanelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Solistisch wil ik liever niet te werk gaan, maar met de (hele) buurt kunnen we n.m.m. meer.

De prijs was te hoog. Van ongeveer 5 aanbidders waren jullie het duurst. Twee partijen kwamen bij ons thuis om de offerte samen te stellen en de situatie ter plekke te beoordelen. Dat komt beter over.

Scherpere prijzen en direct aanbieden om een consulent langs te sturen. Enkel A-merk zonnepanelen leveren die de top van de huidige markt vormen.

Op de site werd door het invullen van de postcode een bedrag van 3500 getoond. De offerte was 5400 dus geen vergelijk

Zorg dat de info op de website en aanbieding elkaar dekken. ook al aan de medewerker toegelicht

J. Franken

Prima offerte , alleen ontbrak het ons aan meerdere optie.s / regelingen .

Ik zou er toch n telefoontje aan besteden voordat er n offerte word gemaakt. En wel om de reden , wensen van de klant , o.a. groote opp. dak . google klopt niet altijd

Via internet snel gefixt

Wim Rengelink

Vriendelijke benadering en redelijke vlotte respons. Informatie verstrekking minder uitvoering dan van de concurrent. Beperkte keuze uit te leveren modellen.

Zie eerdere antwoorden

Offerte snel ontvangen, helder en overzichtelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Klein misverstand; ik heb niet afgezegd maar heb iets meer bedenktijd nodig. Ik zou over een paar weken opnieuw contact met uw organisatie hebben, om dan pas aan te geven of ik wel/niet zonnepanelen via uw organisatie aanschaf.

Werd snel en vakkundig geholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Na de aanvraag ter info, werd ik snel teruggebeld en kreeg ik een offerte toegestuurd

De offerte is vlot toegezonden en is voldoende duidelijk.

Weet ik zo niet.

Wat viel u in positieve zin op?

Men heeft goed begrepen wat mijn wensen zijn.

Zeer overzichtelijk en uitstekend gedetailleerd.

het vak: "Welke van de hiernaast getoonde aspecten enz." zou het antwoord "Overige" kunnen staan. Mijn antwoord heb ik nu in het vak "Kunt U dit toelichten" geplaatst.

Wat viel u in positieve zin op?

Het was een kwestie van de gegevens invullen en binnen de kortste keren een offerte gekregen.
Het was voor mij een informatieve offerte. Dat had ik ook aangegeven, omdat ik nog heel erg twijfel aan de terugverdientijd.

Van Dijk

Nvt

Eerder reageren dus

Wat viel u in positieve zin op?

Als laatste in de rij van degene aan wie ik een offerte had gevraagd.
Goh, ik was die hele Energiewacht al vergeten.