Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep
8.5/10
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.5/10
Nakomen van afspraken
7.6/10
Reactiesnelheid op mijn aanvraag
8.3/10

Henk Poolman, Hazelaarlaan 32, Rouveen.

Uw offerte is goed. Zelf heb ik te weinig geïnvesteerd : graag zou ik met meer buren willen deelnemen, maar er is kennelijk te weinig animo. Door een grotere hoeveelheid af te nemen, dacht ik ( met...

Kunt u dit toelichten?

Solistisch wil ik liever niet te werk gaan, maar met de (hele) buurt kunnen we n.m.m. meer.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Alle bewoners benaderen van de Hazelaarlaan te Rouveen, vanaf perceel nr. 26 tot ca. 56.
De bewoners vanaf nr. 2 - 24 willen misschien ook wel (gezamenlijk) zonnepanelen.

De prijs was te hoog. Van ongeveer 5 aanbidders waren jullie het duurst. Twee partijen kwamen bij ons thuis om de offerte samen te stellen en de situatie ter plekke te beoordelen. Dat komt beter over.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Scherpere prijzen en direct aanbieden om een consulent langs te sturen. Enkel A-merk zonnepanelen leveren die de top van de huidige markt vormen.

Op de site werd door het invullen van de postcode een bedrag van 3500 getoond. De offerte was 5400 dus geen vergelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Zorg dat de info op de website en aanbieding elkaar dekken. ook al aan de medewerker toegelicht

J. Franken

Prima offerte , alleen ontbrak het ons aan meerdere optie.s / regelingen .

Via internet snel gefixt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Ik zou er toch n telefoontje aan besteden voordat er n offerte word gemaakt. En wel om de reden , wensen van de klant , o.a. groote opp. dak . google klopt niet altijd

Wim Rengelink

Vriendelijke benadering en redelijke vlotte respons. Informatie verstrekking minder uitvoering dan van de concurrent. Beperkte keuze uit te leveren modellen.

Zie eerdere antwoorden

Offerte snel ontvangen, helder en overzichtelijk

Kunt u dit toelichten?

Klein misverstand; ik heb niet afgezegd maar heb iets meer bedenktijd nodig. Ik zou over een paar weken opnieuw contact met uw organisatie hebben, om dan pas aan te geven of ik wel/niet zonnepanelen via uw organisatie aanschaf.

Werd snel en vakkundig geholpen.

Kunt u dit toelichten?

Na de aanvraag ter info, werd ik snel teruggebeld en kreeg ik een offerte toegestuurd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

De offerte is vlot toegezonden en is voldoende duidelijk.

Kunt u dit toelichten?

Men heeft goed begrepen wat mijn wensen zijn.

Weet ik zo niet.

Zeer overzichtelijk en uitstekend gedetailleerd.

Kunt u dit toelichten?

Het was een kwestie van de gegevens invullen en binnen de kortste keren een offerte gekregen.
Het was voor mij een informatieve offerte. Dat had ik ook aangegeven, omdat ik nog heel erg twijfel aan de terugverdientijd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

het vak: "Welke van de hiernaast getoonde aspecten enz." zou het antwoord "Overige" kunnen staan. Mijn antwoord heb ik nu in het vak "Kunt U dit toelichten" geplaatst.

Van Dijk

Nvt

Kunt u dit toelichten?

Als laatste in de rij van degene aan wie ik een offerte had gevraagd.
Goh, ik was die hele Energiewacht al vergeten.

Eerder reageren dus