Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep
8.1/10
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.9/10
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
7.5/10

Fijn, professioneel contact en goed advies

Alles was prima geregeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

De communicatie tussen de plaatser en energiewachtgroep. Hier was een misverstand waardoor plaatsing langer op zich liet wachten.

P. Lautenbach

Installatie door de firma Centraal was bijzonder slecht, nog nooit zo'n knullige installatie gezien. Na een klacht en opgestuurde foto's werd aangeboden om opnieuw langs te komen. Had intussen...

Kunt u dit toelichten?

Na de online bestelling is alles keurig volgens planning verlopen.

Wat vond u goed gaan?

Bestellen, afspraak en planning.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Betere monteurs of andere installateur en beloftes nakomen.

Alles is keurig geregeld. Een tegengekomen probleem werd soepel opgelost.

Kunt u dit toelichten?

Volgens een email bevestiging zou er binnen 10 dagen telefonisch contact worden opgenomen voor de installatiedatum. Helaas werd dat niet gehaald.

Wat vond u goed gaan?

Alles, behalve de niet nagekomen afspraak.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Meer duidelijkheid mbt wel of geen afstandsbediening. Blijkbaar kan het kiezen voor "geen afstandbediening" niet altijd gezien de aansluitingen.

Snelle montage en heldere uitleg

Kunt u dit toelichten?

Het bestellen van de ventilatie via de mail verliep wat vetraagd, we kregen geen reactie op de mail, na telefonisch contact verliep het vlot

Top!

Kunt u dit toelichten?

Installatie werd niet geheel conform afspraak gedaan.

Zeer snelle service. Aardige installateurs.

Kunt u dit toelichten?

Makkelijk bestelt via de site. Klein detail: de e-mails zijn niet geschikt voor mobiel.

Wat vond u goed gaan?

Snelheid van bestellen naar installeren.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Er werd geadverteerd met ventilator die automatisch zou aanslaan bij douchen (veel vocht/damp). Dit blijkt niet zo te zijn maar misschien na een update. Eigenlijk niet mee adverteren dus.

De nieuwe mechanische ventilator maakt gelukkig veel minder geluid dan de oude. Daar ging het me ook om. Toch maakt de nieuwe een bromgeluid. Volgens mij kan dit nog worden opgelost door (geluids)isolatie. Maar ik weet niet hoe dit moet of dat ik energiewacht hiervoor kan ingeschakelen. Dat zou ik zeer waarderen als ik daarmee nog geholpen word.

Nee.

Alles werd geregeld.

De hele gang van zaken.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

De monteur dient wel de stekker van de cv-kachel weer terug te plaatsen. We zaten even met koud water.

Goede service

Een telefoontje was voldoende

Alles

J.w. Bil

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Houd bij het versturen van een betalingsherinnering rekening met de vakantie periode. Of pas de betaaltermijn aan naar 4 weken.