Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep Service & Onderhoud
7.9/10
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep Service & Onderhoud
8.3/10
Uitleg die u kreeg over het gedane onderhoud
7.5/10
Duidelijkheid van de verstrekte informatie

Bavo

Mijn CV installatie werd afgekeurd.
Bij een nieuwe ketel. Op de afvoer. Dus geen onderhoudsbeurt, geen aanbieding voor herstel en wel €58,- afrekenen. En Ik heb nog niets!
Mijn...

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht Groep Service & Onderhoud wel/niet aanbevelen?

Kromme werkwijze bij eerste keuring

Niets

Lijkt solide!

correctheid

Jansen

0 0

De eerste kennismaking is positief de tijd moet uitwijzen of het consistent is

Wat viel u in positieve zin op?

Op tijd gekomen en de gewenste informatie en advies

Sebastiaan Bouwmeester

De tijd vlakken dat de monteur komt zou korter mogen . Blokken van 2 uur zou mooier zijn

Monteur had de tijd , en legde alles goed uit

Jan Kelder

Blijf de klant ten alle tijden centraal stellen

alles onder 1-dak

de klant gerichtheid

Wolter Bekker

goed

Wees eerlijk en transparant over de voorwaarden die u stelt om een ketel in onderhoud te nemen. dat voorkomt vervelende verrassingen achteraf.

In de voorwaarden staat niet duidelijk omschreven dat indien de CV ketel wordt afgekeurd voor onderhoud, er meteen voorrijkosten à €56 worden berekend. Dit vond ik een onaangename verrassing. Zou duidelijker benoemd moeten worden voordat u een onderhoudscontract afsluit onder mooie voorwaarden.

Wat viel u in positieve zin op?

de monteur was een kundige man, die prima uitlegde waarom de ketel niet in onderhoud kon worden genomen. Hij heeft ons echter ook niet gemeld dat we voorrijkosten moesten betalen.

Ida Tabak

Niets

Zeer klantvriendelijk en meteen bereid de spullen te halen die vervangen moesten worden aan mijn cv ketel

Wat viel u in positieve zin op?

klantvriendelijk en op tijd aanwezig

Steenbruggen

?