Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep Service & Onderhoud
Nakomen van afspraken
7.7/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep Service & Onderhoud
8.3/10
Uitleg die u kreeg over het gedane onderhoud
7.7/10
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.5/10

F.Hofmann

Zou het niet weten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht Groep Service & Onderhoud wel/niet aanbevelen?

Lijkt mij betrouwbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Niet teleur gesteld wat wij er van verwachten.

Goede afspraak mogelijkheden, goede servicemonteur en klantvriendelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

Klantvriendelijkheid en kennis van zaken.

Geef de nieuwe klant de mogelijkheid om bij afsluiten via internet, het abonnement niet direct in te laten gaan, maar bijvoorbeeld met een maand. Je zit altijd met een opzegtermijn bij de oude...

Pluspunt prijs. Minpunt: je kunt blijkbaar via de site niet aangeven wanneer je het abonnement in wilt laten gaan. Ik heb dus een 1,5 maand dubbele 'lasten' gehad. Ergens is dat niet eerlijk.

Zie eerste blokje

Betere communicatie vanuit telefonisten. Er zou een monteur in de ochtend komen, die kwam in de middag. Er werd volgehouden dat het s ochtends zou zijn, zonder excuses, ook al was het al 13.30

Tot nu toe goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijk over inspectie en risico's

P.Woudstra

Geen tips omdat ik van een c.v. weinig verstand heb

Omdat dit niet vaak ter sprake komt en een ieder moet het maar zelf regelen. Ik weet ook niet hoe goed en betrouwbaar jullie zijn en het is net welke monteur komt er bij je langs.

Wat viel u in positieve zin op?

Precies om acht uur stond hij voor de deur

Hetty Heldoorn

Niet alleen attent zijn naar nieuwe klanten, maar ook naar oude trouwe mensen!!

Goede vlotte service

deskundigheid

Geen. Ga zo door.

Wat viel u in positieve zin op?

Heeft mij gewezen op de garantie die ik had op de warmtewisselaar die ik had bij Nefit.

Wel aanbevelen.

klant vriendelijkheid