Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep NEST
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep NEST

Ep Hoen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een Nest thermostaat van Energiewacht Groep NEST wel/niet aanbevelen?

Ronald Borst

Na installatie binnen een week nog eens vragen of het naar tevreden werkt. Als ik nu bel wordt ik doorverwezen naar NEST

De thermostaat werkt totaal niet naar tevredenheid. Kachel brand dag en nacht en veel te warm. Ketel communiceert niet met thermostaat. I

Vriendelijke bekwame monteur

Koster

Betere voorlichting

Thermostaat geplaatst en verder weinig tekst en uitleg gegeven,
Via internet kom je er wel achter!

Installeren

Bakker

Afspraken goed na gekomen. Netjes geïnstalleerd. Vriendelijke monteur.

Zie vraag1

Agnes Knol

Geen. Ga zo door!

Top thermostaat. Mooi design en zeer functioneel, makkelijk te bedienen.

Kundige monteur.

gemak

Meer info en een werkend apparaat plaatsen

Ik ben al een maand bezig om dit apparaat in te stellen. Helaas gaat deze thermostaat een eigen leven leiden ook met 4x contact te hebben met jullie. Er is zelfs een monteur langs geweest maar ook dit heeft niet geholpen.

Poppelier

Beleefde en aardige mensen, goede service en men gaat door toomde installatie en de Nest goed werkt.

Meer aandacht voor uitleg.

Wat viel u op in positieve zin?

Met name de installatie de uitleg kan beter omdat ik er uiteindelijk zelf achter kwam hoe het instellende van het schema werkte.

Haasjes

Onze nest hebben via een aktie an essent

Een duidelijke beschrijving van het product over het instellen

Wat viel u op in positieve zin?

De instalatie de uitleg had ik iets meer van verwacht

De NEST Learning werkt Uitstekend , echt leren onze routine,gewoonte enzovoorts om de juiste/ vaste temperatuur voor ons te regelen.

NVT

Wat viel u op in positieve zin?

De hele installatie proces en uitleg over de gebruiksaanwijzing.