Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken

Red Fish

Stop met oplichten en wees klantvriendelijk

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht Groep wel/niet aanbevelen?

Zijn arrogante oplichters

Er is niets positief

Cor

Absoluut goed Luisteren naar de klacht en medewerkers tijdens het telefonische onderhoud inzage geven welke problemen er staan en zijn genoteerd over een bestaande klacht.

Onbekwaam en brutale monteur / klusjes mannen. Na 4 keer te zijn geweest nog steeds GEEN warmte in huis.

Helemaal niets

Ondanks de drukte en het coronavirus binnen 2 uur geholpen en probleem opgelost. We zitten er weer warm bij!

Vakkennis en vriendelijkheid

Jeffrey

Stoppen

Domme standaard e-mail antwoorden.

Na een bestelling van mijn nieuwe ketel bij cv-totaal had ik aanvankelijk gekozen voor een service contract.
Maar toen ik de factuur ontving zag...
Domme standaard e-mail antwoorden.

Maar toen ik de factuur ontving zag ik dat ik volledige garantie op de ketel heb, dus de eerste 2 jaar geen contract nodig. Ook op aanraden van vrienden die al slechte ervaringen had met deze partij.
Netjes binnen de termijn het service contract herroepen en vervolgens per e-mail de vraag of ik het zeker weet, heel vervelend. Nogmaals geantwoord en 2 weken later wordt er doodgewoon €12,11 afgeschreven. Ten eerste had ik netjes geannuleerd en ten tweede was het afgesproken bedrag €11,03 per maand.
Zo’n Firma zou ik ook wel willen. Gratis geld.
Ik heb het bedrag meteen terug geboekt.

Ik kan iedereen afraden met deze firma in zee te gaan.

Niets

Communiceer met de verschillende afdelingen

Onvriendelijke en onbekwaam

Wat viel u in positieve zin op?

Vrouw van de receptie was vriendelijk

Henk Voerman

Nooit aan beginnen

Klote organisatie

Niets

Freek

Fatsoenlijke mensen aan nemen

Trek de hele bijlmerbajes leeg en je hebt een hok vol personeel bij energiewacht, wat een uitschot !

Niks

Meer beschikbare informatie voor de telefonisten (ze hebben geen inzicht in precies welke monteur bij iedere afspraak moet zijn).

Monteur is twee keer niet komen opdagen. Geen telefoontje of mail gehad. Medewerker aan de telefoon kan niks doen behalve een nieuwe afspraak inplannen. Heb ik natuurlijk weer geen garantie dat er... Monteur is twee keer niet komen opdagen. Geen telefoontje of mail gehad. Medewerker aan de telefoon kan niks doen behalve een nieuwe afspraak inplannen. Heb ik natuurlijk weer geen garantie dat er iemand komt. Ondertussen betaal ik 15 euro per maand.

Wat viel u in positieve zin op?

Website komt professioneel over?

D.l

Kom jullie toezeggingen na en hou je aan de afspraken.

Ze komen afspraken niet na en je wordt niet geïnformeerd

Weinig

Daniel