Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.1/10
Nakomen van afspraken
8.3/10

Thea Vellinga

Alles

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Energiewacht Groep wel/niet aanbevelen?

Uitstekende service, prima ketel, correcte medewerkers

Kunt u dit toelichten?

Binnen een paar dagen geregeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

E.e.a. verliep conform afspraak en verwachting, aardige en kundige monteurs.

Alles onder een dak.

Kunt u dit toelichten?

Goede communicatie via WhatsApp.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Jullie zitten op de goede weg.

de jong

Alles, wij zijn heel blij met onze nieuwe cv ketel

Goede service, aardige monteurs, snelle levering en alles netjes achter gelaten

Hebben geen aanmerkingen over de afhandeling en plaatsing. Tot nu toe zeer tevreden.

Hadden goede ervaringen met Energiewacht groep, onderhoudt van onze oude ketel al jaren bij hen en altijd prima verzorgd.
Daarom wel aanbevelen.

Kunt u dit toelichten?

Na onze aanmelding is de afhandeling vlot in behandeling genomen en de CV kon snel geleverd en geplaatst worden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Beetje verwarring wekte bij ons het mailtje over de onderhoudsmonteur, terwijl we al bericht hadden over datum en tijd van de plaatsing en de herinnering daarna, hadden het idee dat er 2 mensen zouden komen. Misschien mailtje onderhoudsmonteur schrappen.

DJ fam:Nauta

Toch enkele schoonheidsfoutjes tw: 1 koppeling lekte, was niet vast gedraaid, klem om afvoer buis condens water naar syphon zat niet vast, heb ik zelf gedaan en de opening van het rookkanaal in de...

Goede ketels en service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht Groep?

Bij opleveren even alles rustig nalopen zodat de boven genoemde foutjes niet meer voor komen

Alles

duidelijke afspraken en scherpe prijs

korte lijnen en doelgericht

nvt

J. Klopman

Advies en installatie

Installateur weet waar hij mee bezig is. Voortreffelijk opgelost

Internet en adviseur thuis

wiersma

Alles

goede service en hij werkt perfect.

Kunt u dit toelichten?

donderdags overeenkomst getekend en vrijdag werd hij al geleverd en geĆÆnstalleerd.

Alles!

Goede informatie.

Perfect!

Nvt

Vooral de installatie van de ketel was top! die 2jongens wisten echt wat ze aan het doen waren en hebben alles vernieuwd en aangepast op de nieuwe ketel. Plus goed en eerlijk advies naar de klant...

De installatie ging zeer professioneel

Kunt u dit toelichten?

Enkel foto's Door mailen oude installatie en aantal telefoontjes