Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht Groep CV Ketels
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht Groep CV Ketels
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.3/10

Zeer Tevreden Klant

Alles, vanaf het moment dat ik belde, de monteur langs kwam en ons uit legde hoe te handelen tot de nieuwe ketel kwam.
En dat hij alles geregeld had, en in werking heeft gezet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht Groep CV Ketels wel/niet aanbevelen?

Zeer tevreden over hoe snel ze ons geholpen hebben, toen de boiler in de cv-ketel stuk ging.
Goede uitleg gehad over de keuze van ons nieuwe cv-ketel.
En ondanks de drukte voor de kerstdagen, toch nog binnen 7 dagen een nieuwe geplaatst.
SUPER, nogmaals hartelijk dank.

Niks, zo door gaan.

Het Landman

Alles.

Keurig werk wordt er geleverd en precies op de afgesproken tijd voor de deur zeer vriendelijk en zeer bruikbare tips van de monteur.

Geen zo doorgaan.

Monteurs, waren efficiënt en hebben een keurig gemonteerde installatie afgeleverd.

Zo doorgaan

Willem Dijkstra

Ging snel en vlot

Goede en snelle maar zeker vakkundige service

Wat viel u in positieve zin op?

Ja, mag ik nog een factuur? Neem aan dat de ketel niet gratis is. We zijn onderhand al een paar weken verder :)

Het geheel

Hou uw prijzen scherp

A. Allon

Afvoering oude ketel en de vervanging is zeer correct gedaan. De ervaring bleek ook uit het monteren van de ketel.

Het moment dat de ketel vervangen moest worden , omdat de boiler lek was, krijg je onverwacht gevoel van schrik.
maar nu ben ik gerust gesteld van een goede ketel van kwaliteit en vermogen

Alles terzake

praktische en heldere toelichting bij aanschaffing

n.v.t

Eigenlijk alles wel

Afspraak voor installatie was snel gemaakt en correct uitgevoerd.

dirk bakker

Nakomen van afspraken