Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.3/10
Nakomen van afspraken
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.5/10

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Kunt u dit toelichten?

Afspraken .goed nakomen van derden.

altijd goed .service ,je hoeft maar te bellen of ze zijn er.

n.v.t.

O. J. Dob

Communicatie betreffende wensen qua comfort Met de heer Spijker en uitstekende installatie door REMAR!

Klasse Service.
Kwaliteit.
Goede, correcte montage.
Scherp aanbod!

Correcte communicatie met de heer Cees Spijker

H A Verbrugh

Vakbekwame adviseurs, vriendelijke goed monteurs, maar er lijkt gebrek aan tijd en goede afstemming in het bedrijf, waardoor onnodig dingen mis gaan bij de levering; dat kost allemaal tijd en geld

de cv ketels zelf zijn niet van Energiewacht - die zijn Nederlandse fabrikanten als Nefit, Remeha, Atag - , de levering, montage en onderhoud wel.

Kunt u dit toelichten?

er zijn een aantal zaken bij de aanschaf en levering niet geheel volgens plan verlopen:
1] de origineel bestelde Nefit ketel bleek niet meer leverbaar, zodat er opnieuw een adviesgesprek nodig was. Het werd vervolgens een Remeha ketel.
2] de afspraak voor plaatsing van de Remeha ketel werd op een laat moment via een voicemail bericht gemeld, zodat we de geplande ochtend van levering tevergeefs wachten tot we om ± 10:00 werden gebeld door Energiewacht met de vraag of we onze voicemail wel hadden afgeluisterd, nee dus..!
3] tegen de verwachting in kon de installatie niet binnen één dag worden gerealiseerd, de vernieuwing van de schoorsteendoorvoer en de buitentemperatuurmeter vonden een paar dagen later plaats.
4] de initiële afstelling van de cv ketel bleek niet in orde waardoor de warmwatervoorziening veel te wensen overliet qua capaciteit en waterdruk; dat probleem werd bij het tweede bezoek snel opgelost door de monteur die overigens ons niet wilde ["mocht" zei hij] vertellen wat er mis was gegaan bij het eerste bezoek [sic]
5] bij het tweede bezoek bleek dat de geoffreerde, geleverde en geïnstalleerde thermostaat van Remeha (het nieuwste model: eTwist) niet ontworpen was om te werken met een regeling op basis van zowel binnen als buitentemperatuur [sic]; er moet nog een andere, ouder model (i Sense) geleverd en geïnstalleerd worden.
6] bij het tweede bezoek bleek ook dat de monteurs onvoldoende uitgerust waren - m.n. geen hoogwerker - om de nieuwe doorvoer door de schoorsteen aan te leggen, er volgt dus nog een derde bezoek om dat karwei te doen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

wijs per opdracht één 'regisseur' aan, maak hem/haar als regisseur integraal eindverantwoordelijk voor het uitvoeren van de opdracht, en geef hem/haar dan ook voldoende bevoegdheden om zijn/haar taak waar te maken, inclusief het maken van afspraken met en behandelen van vragen van de klant. De klant moet één aanspreekpunt hebben!

E van Werven

Het project werd correct uitgevoerd

Betrouwbare indruk verkregen

Kunt u dit toelichten?

Het moet voor de energiewacht prettig zijn weer een klant te krijgen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Wat ik miste was de voorinformatie wie de ketel zou leveren en installeren,daar zou ik wel graag een stem in gehad willen hebben

Deskundigheid van monteur. Snelheid van installatie.

L.Claassens

Alles

Snel plaatsing, goede uitleg en prettige monteur.

Kunt u dit toelichten?

Na de uitleg van de vertegenwoordiger, is de afspraak gemaakt voor plaatsing binnen een redelijke termijn.
De plaatsing is deskundig en goed verlopen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De belofte is waargemaakt.

Spoed een ketel

Snelle levering.

Ik vind de aansluitkosten van de cv-ketel veel en ook veel te hoog.

Kunt u dit toelichten?

We hadden met spoed 1 nodig omdat we geen warm water en geen verwarming hadden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Waarom sluit energiewacht de ketel niet zelf aan maar een extern bedrijf. Hier zijn de kosten zo hoog dat je de ketel zelf betaald en ook nog huur moet betalen. Je krijgt het gevoel dat je gewoon bedonderd word.

De installatie, alles is opnieuw gelegd en aangesloten

Gesprek met de adviseur was duidelijk en helder en samen tot de juiste uitgekomen.

Kunt u dit toelichten?

Nadat de offerte uitgebracht is en deze voor akkoord terug is gestuurd is het allemaal snel gegaan. Afspraak was zo gemaakt en de installatie is snel en vakkundig uitgevoerd.