Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Nakomen van afspraken
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.5/10

E. Zeiler

Plaatsing van de ketel, maar de uitleg van de monteur van het installatiebedrijf was summier

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ik heb vertrouwen in hun oordeel

Kunt u dit toelichten?

VVE werkte bepaald niet mee, het wachten op de offerte voor aanpassing van de rookkanalen duurde lang

Eigenlijk alles

Prima en vlotte service

Kunt u dit toelichten?

Ik kon goede afspraken maken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De punctualiteit. Is echt een sterk punt.

Zie bovenstaande bij "Goed". Jammer dat de ketel 's avonds, dezelfde dag van de installatie, al niet bleek te werken. Daarom bovenstaande beoordeling van de vakbekwaamheid van de betreffende...

Ging met name om de adequate en tijdige reactie op mijn offerte/adviesaanvraag via internet. Verder was te merken, dat de adviseur keek wat passend is voor onze situatie d.w.z. ook zaken afraadde.

Kunt u dit toelichten?

bij adviesgesprek werd merk en type ketel overeengekomen en datum voor installatie bepaald

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

In tegenstelling tot adviesaanvragen bij andere besrijven, was Energiewacht snel en adequaat in zijn reactie. Houd dit vast.

Alles

Kunt u dit toelichten?

Ze waren er zo snel mogelijk

S. Wiltjer

Ondanks onverwachte problemen bij de monteurs bleven zij vriendelijk en deden alle moeite om noodvoorziening aan te leggen. Zij waren nog lang bezig om ons niet in de kou te laten zitten. Zij...

vriendelijke adviseur met een duidelijke uitleg van mogelijkheden, wensen en prijzen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Het is allemaal mensenwerk. Uw monteurs leveren goed werk en dat is bovenop de aanschaf van de ketel toch belangrijk.
Misschien een extra schouderklop voor hen?

De desbetreffende monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. De weg naar het product toe verdient geen schoonheidsprijs voor de Energiewacht.

Kunt u dit toelichten?

Er werd herhaaldelijk een onduidelijke/ verkeerde offerte verstuurd waarna we zelf herhaaldelijk opnieuw contact moesten zoeken en door de desbetreffende medewerker onvriendelijk te woord gestaan werden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Adviseurs meer up-to-date kennis. Meedenken met de klant i.p.v. voor de klant. Uitgaan van wat de klant wil, niet uitgaan van wat je als adviseur zelf in je hoofd hebt.

Uitleg en begeleiding installatie

goede feedback en prima installatie

Totaal plaatje

Voelt vertrouwd aan

Vakmanschap

Het uitleg van de laatste monteur van Energiewacht die op bezoek was aan de Menkemaheerd. Ik vond hem professioneel, kan goed uitleggen, respectvol. bereid om in actie te komen, behulpzaam.

De CV ketel die ik tot kort geleden had, was langer goed dan verwacht. Ik vond vooral heel fijn dat een monteur een tijd geleden, crisis periode, al verteld had dat ik een CV ketel zou moeten aanschaffen. Op dat moment was het financieel gezien niet mogelijk. Toen werd iets vervangen in de CV ketel. Wat ik ook waardeer is het uitleg van de laatste monteur. Hij is heel goed met het uitleggen hoe een CV ketel werkt, enz. Toen heb ik een beslissing kunnen nemen aan de hand van zijn uitleg. Dit stel ik zeer op prijs.

Kunt u dit toelichten?

Weinig dankzij de laatste monteur die op bezoek was in mijn woning.

A.Meendering

De ketel is niet geplaatst door e-wacht maar door een extern bedrijf en die hebben heel goed werk geleverd en waren heel netjes al met al een goed bedrijf.

omdat energiewacht een bedrijf is die een naam hoog heeft te houden en geen enkele belang heeft bij een negatieve bericht .waar het bij andere veelal kleinere bedrijven wel eens aan schort.maar er zijn natuurlijk wel meerdere goede bedrijven.

Kunt u dit toelichten?

de adviseur van e-wacht ging er te snel van uit dat een hr ketel bij ons niet mogelijk was, daar dit wel het geval was dat dit wel kon.daardoor moest ik op de tweede aanbieding wachten voordat er een ketel geplaatst kon worden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

eerst goed kijken en dan een beslissing nemen niet te gauw oordelen en goed naar de klant luisteren wat wel heel belangrijk is.