Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
8.5/10
Nakomen van afspraken
8.5/10

Alles

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Verkoop van de ketel is prima verlopen installatie iets minder.

Nvt

Met name de installatie door Van Mossel is echt uitstekend verlopen. Petje af.

Ik ben uitstekend geholpen.

Kunt u dit toelichten?

Alles is voor me geregeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Het adres van jullie vestiging in Groningen is moeilijk vindbaar op internet.

Behulpzaamheid

Geleverd wat er werd gevraagd, echter zou ik een totaal advies krijgen ook over isolatie maar de adviseur wist alleen wat van de ketel. Tevens wist de eerste installateur de ketel niet goed in te stellen waardoor er een volgende een dag later terug moest komen van de storingsdienst. (De installateur was wel erg vriendelijk,oplossingsgericht en behulpzaam.

Kunt u dit toelichten?

Het garantieformulier is nooit ingevuld door de installateur.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De garantie toelichten en het formulier invullen. Ik ga er nu vanuit dat dit niet nodig is aangezien ik het formulier kreeg zonder handtekening.

Inplannen, voorlichting, bevestiging en uitvoering.

Duidelijk en gemakkelijk in te plannen voor afspraken. Alles bevestigd via de mail.

Kunt u dit toelichten?

Duidelijk mondeling toegelicht door adviseur.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Duidelijkheid en snelheid in alle opzichten.

L. Schaap

Van begin tot eind ging alles goed

Wij hebben goede ervaring met jullie. goede voorlichting en de uitvoerende werkzaamheden goed uitgevoerd

Kunt u dit toelichten?

vertegenwoordiger kwam snel, was duidelijk. dus beslissing was snel gemaakt.

De snelheid van het inplannen van de installatie en de installatie zelf.

Persoonlijk advies in een gesprek op het huisadres erg prettig.
Het aanpassen van de offerte koste enige moeite die niet nodig had geweest.
Na installatie is er niets toegelicht over de werkzaamheden en is er niets verteld over de werking van de ketel.
Ik zal dus ook niet zo snel iemand jullie aanbevelen.

Kunt u dit toelichten?

Bij het telefonisch wijzigen van de offerte was het niet nodig om in allerlei informatie te verstrekken waar een klant geen behoefte aan heeft.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Na de installatie was het erg prettig geweest als er een en ander werd toegelicht over de uitgevoerde werkzaamheden. Ook het toelichten van enige informatie over de ketel, het bijvullen van water en eventuele handelingen waren nuttig geweest. Ik vind dit een gemiste kans. Het is te begrijpen dat bij drukte dit wordt uitbesteed door externe bedrijven maar er wordt aan informatie verstrekt.

Alles

Het is natuurlijk nog maar kort dat we hem hebben en tot nog toe geen problemen.

JP Sinot

Het ging allemaal heel erg goed,zowel het installeren als de uitleg

Hele goede uitleg en super hoe Feiken de boel heeft aangelegd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Misschien mogen de medewerksters aan de telefoon iets vriendelijker zijn

Alles ging goed. Wel veel rommel op moeten ruimen na de installatie.

Vanmiddag rond 12.30 heb ik de Toon thermostaat op 19 graden gezet toen ik weg ging. Om 16.00 begint het Comfort programma dat de temperatuur naar 22 graden brengt. Pas om 18.50 was het 22 graden in de woonkamer. In geen van de andere kamers wordt gestookt. Is het normaal dat het bijna 3 uur duurt om de temperatuur 3 graden te verhogen?

Kan ik echt niet bedenken. Wat ik ervan zag was dat de stagiair niet alleen kon werken en de ander wel kennis van zaken had, maar steeds achter de feiten aanliep als de stagiair iets niet goed had...

Ik ben blij met de ketel. De installatie ervan was een traumatische ervaring, en ook dat hij tijdens mijn afwezigheid ivm een studiereis 10 dagen na installatie al een error gaf en uitging.

Kunt u dit toelichten?

Ik ben fantastisch geholpen door de man die de offerte uitbracht.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De man die langs is geweest en een offerte opstelde, en ervoor zorgde dat ik snel een combiketel kreeg was zeer aardig...