1955 beoordelingen
Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht CV ketels
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht CV ketels
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.5/10

1955 Reviews

J.W.G. Kersjes

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht CV ketels wel/niet aanbevelen?

Is goed bevallen en zeer vriendelijke installateur

Wat viel u in positieve zin op?

de netheid van de monteur

ensing

Niet

de betrouwbaarheid is goed

Wat viel u in positieve zin op?

de kundigheid van instalateur ende manier van werken

P. Kuijper

Ga zo voort!!

We hebben de ketel nog maar kort in bedrijf, de tijd zal leren of hij aan de beloften en eisen gaat voldoen. Niets dan lof voor de monteurs die hun werk keurig en goed hebben gedaan; ook een kompliment voor de monteur die een kleine lekkage heeft gerepareerd.

vakbekwaamheid en vriendelijkheid

bruins

goed en vakkundig geholpen

Wat viel u in positieve zin op?

het ging zoals wij mochten verwachten.

H.Korteschiel

Doe na een maand nog even een after-sale belletje, hoe de ketel bevalt en of er nog vragen zijn.

Er van uit gaande dat alle CV ketels goed zijn, was het aanbod van de energiewacht de beste.
Het vervangen van de ketel is door deskundige, vriendelijke monteurs gebeurd, de CV ruimte is prima achtergelaten.
Tot op heden (plaatsing nw CV ketel vanaf 17-05-2019) is ok.

Wat viel u in positieve zin op?

Op tijd gestart conform de afspraak. Netjes werk afgeleverd. Vriendelijk en voorkomend.
De rommel goed opgeruimd.

heel prettig om CV ketel te huren met daarbij het onderhoud en eventuele gebreken inbegrepen.kom je niet voor onaangename kosten te staan

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle regeling met het plaatsen van de CV ketel
Dat alle bijkomende onderdelen keurig werden vervangen

Klaas Ottens

Op dit moment nog geen

Eerlijk en deskundig advies

Wat viel u in positieve zin op?

Klantvriendelijkheid en deskundige uitleg en vakkundige nette plaatsing

Willy van der Meer

Meer ketels op de website. Heb me voor ketelkeuze bediend van de informatie en prijzen op de website van Feenstra. Dat zou niet nodig moeten zijn.

Heb nog maar een week ervaring, dus wel kort. Benadering v energiewacht was positief. Daarom zou ik aanbevelen

Persoonlijke benadering

Elianne Brugman

Geen, ik ben erg tevreden

Goede en snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Klaas-Jan kwam op mij betrouwbaar en vakkundig over.

Wat viel u in positieve zin op?

zeer vriendelijk personeel en werken lekker door.
goede vakkennis en kundigheid.