Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Nakomen van afspraken
8.5/10
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Uitleg die u kreeg over de installatie

Mevrouw Dewi Sahara

Aanleg en aansluiting van de gehele installatie.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u CV-Ketels van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede communicatie, zowel met de werkplanner e uitvoerder. Snelle levering en uitvoering van de werkzaamheden.

Kunt u dit toelichten?

's morgens gebeld en 's middags stond de werkplanner voor de deur.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Klant vriendelijkheid en professionaliteit.

Advies en levering. Over het gebruik van de installatie kan ik nog weinig zeggen

Kan niet beoordelen of anderen beter of goedkoper zijn. Voor ons is de koppeling met onderhoud praktisch. Dat geeft 1 verantwoordelijke.

Kunt u dit toelichten?

Wij zijn snel bediend zowel in het advies als in de levering

De monteur heeft alles goed aangesloten en alles werkte na afloop. Dat is toch het belangrijkste.

Prima ketel voor een goede prijs. Monteur heeft goed werk geleverd met aansluiten.
Dat gezegd hebbende zat ik opeens vast aan een nieuw abonnement wat absoluut niet duidelijk was aangegeven.

Kunt u dit toelichten?

Ik heb een hekel aan telefonisch contact met bedrijven dus vulde ik een webformulier in. Vervolgens kreeg ik de melding dat ik zou worden teruggebeld. Toen moest ik foto's maken van de installatie, en toen kreeg ik een mail dat ik moest opbellen voor een afspraak.

Als ik gewoon een webformulier met de foto's op had kunnen sturen met een voorkeur voor een dag, dan had het hele proces in 1 stap voltooid kunnen worden.

Dat gezegd hebbende is het hele proces verder wel soepel verlopen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Wees duidelijker in de afspraak. Als ik aan een nieuw contract vast ga zitten, meld dat dan.

Alles

Goed advies en uitvoering

Kunt u dit toelichten?

alles werd voor ons geregeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De snelheid waar alles mee geregeld wordt en de klantvriendelijkheid van de medewerkers

J.A.Rooijakkers

Ik vond alles snel en vakkundig geinstalleerd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Geen want alles was perfect

Alles

Goede prijs kwaliteits verhouding, keus tussen koop en lease, vakkundige montage

Kunt u dit toelichten?

Na controle en advies controleur nog dezelfde dag een offerte gekregen. Na vakantie kon snel een afspraak naar mijn voorkeur worden gemaakt

J.B.W Wolterinck

Goede en vakbekwaame monteur

Goede service en betrouwbaar

H. Meulmeester

Gewoon alles!

Snel warm zelf 1 verdieping lager dan de ketel. Helaas nog geen verwarming aan gezet omdat het een hittegolf was, Dus daarom kan ik dit nog niet toelichten.

Kunt u dit toelichten?

Via BCC overgestapt naar Essent omdat wij ontevreden waren over Eneco vooral een speciale medewerker die ons geen advies kon geven over aanschaf van een nieuwe ketel. En via Essent terecht gekomen bij Ewacht en het duurde helemaal niet lang en de nieuwe ketel was geĆÆnstalleerd. Heel snel en kundig.

Gewoon zo doorgaan.

Huur