Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken

Particulier

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede voorlichting, het gemak van goede service bij storingen

Service

supheert

Bij het ingebruik nemen van een nieuwe cv ketel alle stekkertjes controleren als deze nog wel goed vast zitten, wij hadden namelijk daar last van waardoor de cv ketel eerst niet goed werkte, moest... Bij het ingebruik nemen van een nieuwe cv ketel alle stekkertjes controleren als deze nog wel goed vast zitten, wij hadden namelijk daar last van waardoor de cv ketel eerst niet goed werkte, moest bellen voor een storing, de monteur kwam s,avonds en die vond een los zittende stekker, deze heeft hij weer vast gezet en probleem opgelost, scheelt voor jullie veel tijd en voor de klant veel ergenis.

Ik zou energiewacht aanbevelen om dat ze goed opgeleide monteurs hebben .En komen de gemaakte afspraken na.

vak bekwame monteur.

Zoethout

Ga zo door

Het is een prima ketel qua prijs/kwaliteit verhouding! Goede voorlichting gehad

Betrokken- en deskundigheid

G minnes

Wel aanbevelen goede service

Vriendelijke monteurs

Groen

Voor offertes : benader de klant persoonlijk, want goede communicatie is zo belangrijk en kijk ter plaatse hoe de situatie is zodat de monteur niet voor onaangename verrassingen komt te staan en... Voor offertes : benader de klant persoonlijk, want goede communicatie is zo belangrijk en kijk ter plaatse hoe de situatie is zodat de monteur niet voor onaangename verrassingen komt te staan en daardoor de klant ook niet.

Door de slechte communicatie, afspraak gemaakt voor installatie en op de dag zelf blijkt dat de monteur niet op het dak kan waardoor er weer een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Dat betekende... Door de slechte communicatie, afspraak gemaakt voor installatie en op de dag zelf blijkt dat de monteur niet op het dak kan waardoor er weer een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Dat betekende dat ik weer een dag vrij moest plannen.
Ook ontving ik zo maar een offerte van het merk ketel wat ik had terwijl ik een ander merk wilde. Misschien een tip om dit eerst met de aspirant koper te overleggen. En om telefonisch de juiste persoon te krijgen lukte mij ook niet.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur heeft zijn werk vlot en goed gedaan.
Over jullie service bij onderhoud en storingen ben ik heel tevreden.
Dat was voor mij de reden om van een andere installateur over te...
De monteur heeft zijn werk vlot en goed gedaan.
Over jullie service bij onderhoud en storingen ben ik heel tevreden.
Dat was voor mij de reden om van een andere installateur over te stappen naar jullie. Dit heeft niet zo veel te maken met de installatie van de nieuwe cv ketel maar ik wilde jullie dit toch laten weten.

jrvdwoude

alles goed geregeld

nvt

J.J.Ottens

Overleg met de klant belangrijk.

Goede service en je kunt kopen en/of huren.

Uitleg van monteur.
Overleg monteur met klant.
Voor montage overleg met mij.

Wia Muusers

Nota gelijk afgeven

Uitstekende service

Nemen alle rijd

Melissa Bakker

Allemaal snel en duidelijk geregeld

Allemaal duidelijk

energiewacht cv-ketels

Nvt

Goede service, vriendelijke medewerkers.