Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.5/10

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Prima snelle service

Prettige en snelle monteurs

F.Th.N.Mulder

Lagere prijzen, ha ha.

De service, vakmanschap en de beleefdheid van de installateurs was top.

reeds hierboven vermeld

Nvt

Klant vriendelijk goede service

Gewoon top service

De klantadviseur die de offerte heeft uitgebracht heeft cruciale fouten gemaakt. Wat resulteerde in dat wij onvriendelijk en onredelijk zijn behandeld.

De netheid van de installatie van de cv ketel.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en bekwame monteurs.

Duidelijke uitleg en snelle plaatsing

Vriendelijkheid

Jolanda Raspe

Als je de hoofdkraan weer opendoet van het water en het begint te lekken: waarschuw dan even. Ik kom nu zwemmen

Snelle service, goede ketel

Makkelijk geregeld

J.Leenders

Goede uitleg van de voor en nadelen van de nieuwe ketel ten opzichte van de valiiant geiser.

Uitleg van de werking, voordelen, nadelen van de ketel.

Wat viel u in positieve zin op?

De aan dacht is er, maar geen uitleg.

Kops

Kom de afspraken na. Ik moest zelf steeds bellen/mailen voor de offerte, mijn bestelling en de levering.

Goede prijs, goede installatie.

De monteur.

Robert Al

Op basis van onze ervaring heb ik geen suggesties, dik tevreden.

Goed advies tijdens offerte gesprek en zeer vakkundige en vriendelijke monteur voor het plaatsen van de ketel.

vakkundigheid en enthousiasme monteur

Kom afspraken na, en reageer sneller op klachten

Onbeschofte levering thuis, waar nog steeds geen reactie op is gekomen. En bij montage, bleek dat er niks op papier stond, waardoor er nogmaals een monteur moest langskomen om de e-twist te monteren.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was vakbekwaam, vriendelijk, en heeft de cv netjes gemonteerd.