Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken

Jagt

Geen tips

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wel aanbevelen

Wat viel u in positieve zin op?

In alle opzichten was het positiev

Ralph

goede service en goede prijs

R.P. Muntinga

Ik vraag me af wat het nut is van een servicecontract terwijl er 2 jaar fabrieksgarantie op de ketel zit?

prima service, meedenkende monteurs

Niet

Tevreden

Vriendelijkheid (gewoon)

J Lingbeek

Prima en zeer gemotiveerde monteur

Wat viel u in positieve zin op?

De zeer positieve instelling van de monteur

D.Steffan

Onderhoudsmonteur leverde alle gegevens, vervolgens toch een adviseur. Waarom die tweede stap? Mijns inziens onnodig.

Prima ketel. Energiewacht is regiogebonden, zelf afkomstig uit ‘het wilde westen’.

Altijd goede service.

H.Bremmers

Iets meer van de advieseur over gang van zaken, snap niets vd sterren en halve sterren

prettige mensen, prima service

vriendelijkheid en kennis

Meijer

Ga zo door

goede ervaring

goed en netjes gewerkt

Brandsma

Niet gelijk een rekening sturen als iets nog niet geleverd is, dit komt doordat mn hoofdkraan nog vervangen moet worden. maar ik ben niet blij dat nu al een brief wordt gestuurd alsof het in kan en... Niet gelijk een rekening sturen als iets nog niet geleverd is, dit komt doordat mn hoofdkraan nog vervangen moet worden. maar ik ben niet blij dat nu al een brief wordt gestuurd alsof het in kan en kruiken is.

ik heb m nog niet

Wat viel u in positieve zin op?

kan ik nu nog niet zeggen