Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.5/10

Bij offerte maken ook op dak kijken welke Rookgasafvier er bij moet. Monteur moest naar Wasco om de juiste op te halen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Netjes aangelegd, redelijke prijs, kwaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie duurde wat langer dan verwacht, het was 18:30 toen de monteur klaar was, maar het werd niet afgeraffeld.

Tegemoetkoming als een ketel stuk gaat tijdens onderhoud.

Nog niet zeer te spreken over eerste service -ketel ging stuk tijdens onderhoud en daarna moest ik snel een nieuwe ketel maar ik moest boos worden voordat de urgentie helder was. Ik had dus ook geen keuze meer in wel/niet energiewacht.

Nvt

J. V dellen

Offerte mag nog iets duidelijker. Moest er wel achteraan bellen om het duidelijker te krijgen

Ze komen altijd snel als er iets is

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur de de eerste keer kwam was heel erg vriendelijk. De tweede keer weet ik niet bij de inatallatie daat was uk niet bij

JH van den H

Zie mijn negatieve commentaar

Geleverd met defecte thermostaat. Moet zelf het initiatief nemen. Na een week nog geen reactie, maar wel de rekening. Bij het bellen naar de klantenservice 3x verbroken bij het doorverbinden. Uiteindelijk een particuliere installateur aan de lijn die van niets weet en klaagt dat de Energiewacht zijn nummer vaker misbruikt

De man was aardig

Vergeet nooit dat de klant koning is en communiceer duidelijk ook vooral als de situatie kritisch wordt. Dat doen jullie nu NIET (genoeg)

Niet, na 5 weken wachten is er niemand komen opdagen, er werd niet afgebeld. Later allerlei smoesjes. Servicecontract opsturen /starten zonder installatie, ook rekening sturen zonder installatie. Helaas treurig te noemen.

Wat viel u in positieve zin op?

Het voortraject was veelbelovend que offerte en info

de Raad

De offete was duidelijk en de installatie is op tijd en keurig verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

De adequate vervanging van de beoogde monteur, die zelf door een auto-ongeluk niet kon komen.

Ko Huizing

GEEN

goede service en advies in kopen ketel

Gemoedelijkheid

Van der beek

Heb 1 suggestie.heb een paar maand geleden een veelste dure nieuwe expansie vat laten plaatsen.beetje jammer waarvoor ik nog graag een oplossing tegemoet zie

Kan ik Nog niet aanbevelen .heb hem slechts net 1 dag

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijke en vakbekwaamde mannen over de vloer gehad.wie goed doet goed ontmoet.mogen altijd een keer langs komen een bakkie halen.

Osseweyer

Neem extra personeel aan en lever weer goeie service. En pak de telefoon sneller op.

Onderhoud wordt niet gepleegd. Laatste servicebeurt was in 2017 en nu is de ketel kapot. Nieuwe onderdelen zijn besteld en geleverd, maar worden niet in het weekend geĆÆnstalleerd. Dat wordt dan maandag. Kennelijk vindt men dit niet spoedeisend. Nochtans zitten wij van 1 tot en met 6 januari zonder warm water en cv. Ik was 10 jaar geleden een fan van Energiewacht maar ik vrees dat ze nu uit hun krachten zijn gegroeid.

Monteurs zijn OK.

R.Goudriaan

vriendelijke monteurs en prima service!!!!

Wat viel u in positieve zin op?

geen klus is te veel werk ondanks slechte plaats ketel nu herplaats op betere plek!!