Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
8.5/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
8.5/10

Osseweyer

Neem extra personeel aan en lever weer goeie service. En pak de telefoon sneller op.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Onderhoud wordt niet gepleegd. Laatste servicebeurt was in 2017 en nu is de ketel kapot. Nieuwe onderdelen zijn besteld en geleverd, maar worden niet in het weekend geïnstalleerd. Dat wordt dan maandag. Kennelijk vindt men dit niet spoedeisend. Nochtans zitten wij van 1 tot en met 6 januari zonder warm water en cv. Ik was 10 jaar geleden een fan van Energiewacht maar ik vrees dat ze nu uit hun krachten zijn gegroeid.

Monteurs zijn OK.

R.Goudriaan

vriendelijke monteurs en prima service!!!!

Wat viel u in positieve zin op?

geen klus is te veel werk ondanks slechte plaats ketel nu herplaats op betere plek!!

Ilona Eichhorn

Zie boven

We hebben een erg moeilijk proces gehad. Uiteindelijk zijn we goed geholpen en is er iemand op zaterdag gekomen om het te fixen maar hieronder het proces:
- 2 dagen na installatie begaf de ketel het
- De monteur die langskwam gaf aan dat het aan de leverancier lag
- Er is ons meerdere keren beloofd dat de leverancier contact op zou nemen maar dit gebeurde steeds niet. Uiteindelijk hebben we zelf een afspraak geregeld.
- De leverancier gaf aan dat het aan de installatie lag
Kortom we dagen in de kou gezeten en afspraken zijn niet nagekomen.

We zijn erg tevreden over de laatste persoon die geholpen heeft en de installateur die op zaterdag is langs gekomen

zie boven

Omdat er verschillende zaken lang elkaar heen liepen waren de ketels op het juiste tijdstip geplaatst. Te weinig afstemming in werkvoorbereding en uitvoering. Verkeerd materiaal aan de monteur... Omdat er verschillende zaken lang elkaar heen liepen waren de ketels op het juiste tijdstip geplaatst. Te weinig afstemming in werkvoorbereding en uitvoering. Verkeerd materiaal aan de monteur geleverd en ook onvoldoende gegevens over een extra pomp niet goed gecommuniceerd met uitvoerende monteur. Onnodig tijdverlies.

Kwaliteit versus kosten.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede monteur, heeft problemen goed opgelost.

wel oke

niets

B van Slochteren

Snel, deskundig, service

Contact

Ga zo door

personeel zeer prettig in omgang

vriendelijkheid

henk

Gewoon zo door blijven gaan

wel aan bevelen omdat de ketel goed en snel is geplaatst en goed werkt

goed en snel werken

Pool

Ik heb goede ervaringen maar er zijn waarschijnlijk ook andere goede aanbieders!

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en rustig, niet gehaast!

1. Stuur een bevestiging van de opdracht. Ik heb voor drie verschillende CV's een offerte gekregen. Ik heb via de website daarvan één gekozen. Ik heb echter geen bevestiging van de ontvangst en... 1. Stuur een bevestiging van de opdracht. Ik heb voor drie verschillende CV's een offerte gekregen. Ik heb via de website daarvan één gekozen. Ik heb echter geen bevestiging van de ontvangst en keuze gekregen (wel een telefoontje om een afspraak te maken).
2. Men heeft de lange oude pijp en een groot deel van de oude CV ketel, na een aantal dagen nog steeds niet opgehaald (het nu Kerstmis). Het kantoor in Rotterdam heeft ook niet teruggebeld na daarover gebeld te hebben.

Goed aanbod. Installatie is professioneel gedaan door iemand met hart voor de klant. Goed onderhoudsservice

Goede monteur, professioneel, klantvriendelijk,