Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken

A.Gadellaa-Holthof.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Heb goede ervaring met service van Energiewacht.

De correcte behandeling.

m.g. siebers

Op deze weg doorgaan!

de plaatsing van onze nieuwe verwarmingsketel is tot onze uiterste tevredenheid gebeurd!

Wat viel u in positieve zin op?

goede informatie van de verkoper en uiterst tevreden over het verrichte werk door de monteur!

Bert turksema

Zo het niet zo weten

Heb er alleen ben er tevreden over

Goede service

Van der Velde

Wachttijden telefooncentrale verkorten (geen kwartier) en snellere plaatsing van een apparaat, zeker bij lekkage

tevreden over monteurs/wachttijd voor afspraak plaatsing (3 weken) duurt te lang als je een lekkende gasboiler hebt/lange wachttijden bij telefooncentrale , 2x een kwartier wachten aan de telefoon... tevreden over monteurs/wachttijd voor afspraak plaatsing (3 weken) duurt te lang als je een lekkende gasboiler hebt/lange wachttijden bij telefooncentrale , 2x een kwartier wachten aan de telefoon en dan (per ongeluk) weggedrukt worden

vriendelijke en behulpzame monteurs

mulder

dat doe ik niet

weet ik niet

Scholte

Ga zo door

Zeer goed en snel voorzien van een nieuwe cv ketel

Netheid van werkzaamheden

husers

Geen tips

goede service

eenvoudige bedienijg

Dimmendaal

De prijs.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteur de werkplek schoon heeft achter gelaten.

Snippe

Ik heb geen tips.

Omdat het goed is nooit geen problemen gehad.

Alles is goed geregeldgeen

Pedro Gils

In de offerte wordt een thermostaat aangeboden en later de keuze dat is niet logisch

Deskundige medewerkers. 24-7 bereikbaar en betaalbaar abonnement

Wat viel u in positieve zin op?

Alles vlot en duidelijk verlopen