Bert

Omdat ik nu voor de 2e keer zelf moet regelen dat jullie onderhoud moeten plegen.
In het contract staat dat jullie dit zouden doen.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, Bert. We zijn inderdaad te laat geweest bij u voor onderhoud. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Paul E de Jong

Duidelijkheid aan mij wie bij het uitbesteden van de plaatsing aan een ander bedrijf (Meijer Solar Heerenveen) waarvoor verantwoordelijk is. Mijn belevenissen op een rijtje:
Een week voor...
Een week voor plaatsing kreeg ik bericht van energiewacht dat een bepaald onderdeel niet beschikbaar was en dat plaatsing dus beter kon worden uitgesteld.
Meijer Solar kwam 12 oktober 18 panelen etc plaatsen en gaf aan dat alle onderdelen wel beschikbaar waren. Ze gaven aan dat de app binnen 2 week door Energiewacht zou worden toegezonden.
Toen die 26 oktober er nog niet was, gaf energiewacht mij aan dat die geleverd moest worden door Meijer Solar.
Toen ik die app kreeg bleek dat 4 van de 18 panelen niet werkten.
Ondanks twee bezoeken van Meijer Solar op 3/11 en 10/11 (van ruim een uur), waarbij alles goed zou zijn gekomen, bleken de volgende ochtend die 4 panelen nog steeds niet te werken.
Ook schakelde die weken 2 keer de aardlekschakelaar uit en viel dus enkele dagen alle stroomlevering uit. En nog steeds branden de onderste 2 lampjes op de emphase rood.
Meijer Solar gaf aan dat ik bij Energiewacht moest zijn.
Ondanks telefonisch verzoek op 10/11 en 14/11 bij Energiewacht om afspraak, heb ik nog steeds geen bericht wanneer er iemand komt.
Op 15/11 heb ik Energiewacht aangegeven de rekening niet te betalen tot duidelijk is dat alle 18 panelen werken. Men gaf aan dat ik uitstel van betaling krijg tot in ieder geval eind december.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer De Jong. Wat vervelend om te lezen dat de installatie van uw zonnepanelen niet helemaal naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Wij zetten uw klacht... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer De Jong. Wat vervelend om te lezen dat de installatie van uw zonnepanelen niet helemaal naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Wij zetten uw klacht nogmaals intern door met het verzoek zsm contact met u op te nemen.

Zorg dat afspraken gewoon door kunnen gaan bij ziekte. Schandalig dat je klanten, die speciaal voor de monteur thuis blijven , belt met de mededeling ja sorry we komen niet, de monteur is ziek.... Zorg dat afspraken gewoon door kunnen gaan bij ziekte. Schandalig dat je klanten, die speciaal voor de monteur thuis blijven , belt met de mededeling ja sorry we komen niet, de monteur is ziek. Slechte service!!

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw afspraak kort voor aanvang vanwege ziekte is afgezegd. Onze excuses voor het ongemak. Helaas kunnen wij in geval van ziekte niet anders dan kort van... Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw afspraak kort voor aanvang vanwege ziekte is afgezegd. Onze excuses voor het ongemak. Helaas kunnen wij in geval van ziekte niet anders dan kort van tevoren afzeggen en is dit niet zomaar op te vangen door een andere monteur te sturen; deze capaciteit is er tot onze spijt niet. Momenteel heeft de gehele branche last van krapte op de arbeidsmarkt,

bauke posma

Praat en luister naar met je klanten. meer inhoudelijke kennis bij mensen op kantoor

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Posma. Wij gaan ervan uit dat deze gebaseerd is op het feit dat de warmtepomp niet in oktober is geplaatst, zoals eerder de bedoeling was. Helaas zijn er... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Posma. Wij gaan ervan uit dat deze gebaseerd is op het feit dat de warmtepomp niet in oktober is geplaatst, zoals eerder de bedoeling was. Helaas zijn er leveringsproblemen, waardoor de installatie is uitgesteld naar januari. Onze excuses voor het ongemak. De enquête heeft u inderdaad per abuis te vroeg ontvangen. Wij zullen dit intern doorgeven.

Geas/EW heeft een goede naam en is een vertrouwde partner

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Uit uw reactie kunnen wij onvoldoende afleiden wat er mis is gegaan. Ook in ons systeem staan geen bijzonderheden. Mochten wij nog iets voor u kunnen... Hartelijk dank voor het invullen van de review. Uit uw reactie kunnen wij onvoldoende afleiden wat er mis is gegaan. Ook in ons systeem staan geen bijzonderheden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, neemt u dan gerust contact met ons op, dan helpen wij u graag verder.

Stefan Hardick

Een gemaakte afspraak waar ik een mail van had werd niet nagekomen. Hele ochtend voor niks gewacht.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Hardick. Wat vervelend dat u voor niets heeft gewacht op de ochtend van de onderhoudsafspraak. Onze monteur is echter wel bij u geweest en heeft meerdere malen... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Hardick. Wat vervelend dat u voor niets heeft gewacht op de ochtend van de onderhoudsafspraak. Onze monteur is echter wel bij u geweest en heeft meerdere malen bij u aangebeld, maar er werd op dat moment helaas niet opengedaan. Inmiddels zijn we opnieuw bij u geweest en heeft het onderhoud plaatsgevonden. Wij gaan ervan uit dat alles verder naar wens is verlopen. Mocht u desondanks nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.