de Jonge

Er bleek bij ons een draadje los te hangen, wij hebben daar de installateur van het apparaat laten komen. Die heeft het weer verholpen.

Correcte afhandeling

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

goede afspraken, en nagekomen. nette mensen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Er waren drie bezoeken nodig om het probleem doormiddel van vernieuwing (inlaatcombi prescor hr 1/2 kneltrechter) te vervangen.

Apol

Betere afspraken maken en niet uitbesteden aan andere bedrijven (zoals bureau Edens)

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, mevrouw Apol. Wij hebben uw reactie intern doorgestuurd met het verzoek contact met u op te nemen en een nieuwe afspraak te maken. Onze excuses voor het ongemak.

S. Meerman

Aan het management van de salesafdeling: ga vandaag nog het proces verbeteren m.n. trouble shooting en aansturen van de uitvoerenden (planners). Ga direct in gesprek met de klant als er iets niet... Aan het management van de salesafdeling: ga vandaag nog het proces verbeteren m.n. trouble shooting en aansturen van de uitvoerenden (planners). Ga direct in gesprek met de klant als er iets niet deugt!

Reactie Energiewacht Airco:

Bedankt voor uw beoordeling, meneer Meerman. U geeft aan niet tevreden te zijn over meerdere punten, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij gaan dit intern bespreken. Onze excuses voor het ongemak.