Karlijn hellwich

Klanten beter informeren

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, mevrouw Hellwich. U geeft hierin aan dat e.e.a. niet naar verwachting is verlopen. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het... Hartelijk dank voor uw beoordeling, mevrouw Hellwich. U geeft hierin aan dat e.e.a. niet naar verwachting is verlopen. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij hebben uw reactie intern doorgezet en er zal spoedig contact met u worden opgenomen m.b.t. de vragen die u nog heeft.

Buren

Communiceer vriendelijk met klanten, voor beiden fijner

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Buren. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern opnemen, zodat hier lering uit... Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw Buren. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze communicatie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern opnemen, zodat hier lering uit getrokken wordt. Onze excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over onze monteur. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

p hoekman

Nog ff snel de rekening sturen en aub helpen met de btw teruggave

Communiceer afspraken met de monteurs

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat onze onderlinge communicatie beter kan. Wij zullen dit intern opnemen, zodat hier lering uit getrokken wordt. Wat vervelend dat het installatieproces... Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat onze onderlinge communicatie beter kan. Wij zullen dit intern opnemen, zodat hier lering uit getrokken wordt. Wat vervelend dat het installatieproces niet vlekkeloos is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de monteurs. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe zonnepanelen.

snippe

Dat de buitendienst hun afspraken nakomen

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, mevrouw Snippe. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het nakomen van de gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en... Hartelijk dank voor uw beoordeling, mevrouw Snippe. U geeft aan niet tevreden te zijn over een aantal punten, met name het nakomen van de gemaakte afspraken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen dit intern met de betrokken medewerkers opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de monteurs. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.