Consider having buy-now-pay-later options for financing

De monteurs zijn onverrichter zake weer weggegaan omdat er een gaslek zou zijn, welke ze niet konden vinden.
Protocol zou zijn dat deze ketel niet geplaatst zou mogen worden zolang die...
Protocol zou zijn dat deze ketel niet geplaatst zou mogen worden zolang die gaslekkage er zou zijn. Ik moest de gasleidingen vervangen.
Ik heb vervolgens Pot Slochteren laten komen (mijn loodgietersbedrijf) om hiernaar te kijken. Ook Pot Slochteren kon de lekkage niet opsporen. Deze medewerker constateerde wel een drukverlaging van 0,3 milbar gedurende 3 minuten meten. Extra navraag bij collega's gaf een bevestiging dat deze drukverlaging binnen de marges zou zijn als wat normaal geacht mocht worden. Een telefoontje van mij naar naar Enexis omtrent deze drukverlaging gaf eveneens een bevestiging van "binnen de marges".

Nu weet ik niet welke drukverlaging de Energiewacht medewerkers Björn en en Robert hebben gemeten maar ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor plaatsing op 2 december a.s. en aangegeven dat de drukverlaging er nog steeds is, maar dat dit geen belemmering meer mag zijn voor plaatsing.
Inmiddels heb ik wel de onderhoudsfactuur binnen en de plaatsingsfactuur.
Ik wil dat de onderhoudsfactuur ingaat op de dag dat het oude abonnement stopt, op de datum van vervanging (2 dec.) en een credit-nota voor de lopende periode van de oude ketel (AWB).

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de plaatsing van de CV-ketel niet meteen zoals gepland plaats kon vinden, vanwege de metingen door onze medewerkers. Onze excuses voor het ongemak.... Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de plaatsing van de CV-ketel niet meteen zoals gepland plaats kon vinden, vanwege de metingen door onze medewerkers. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels is de ketel alsnog bij u geplaatst op 2 december en is op dezelfde datum het contract ingegaan. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Goede servicemonteur, ondanks slecht te bereiken.