Laat onervaren monteurs eerst meelopen met ervaren monteurs

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

Wesselink

Positieve maar ook negatieve ervaringen

Reactie Energiewacht Airco:

Wat vervelend dat de storing in de ketel niet direct verholpen kon worden. Het kan helaas voorkomen dat een storing wat lastiger te traceren is. Onze excuses hiervoor. Wij hebben vernomen dat het... Wat vervelend dat de storing in de ketel niet direct verholpen kon worden. Het kan helaas voorkomen dat een storing wat lastiger te traceren is. Onze excuses hiervoor. Wij hebben vernomen dat het inmiddels is opgelost.

Goede ervaringen in de loop der jaren

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw feedback,
wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

H.H Tenkotte

Goede service

Goedemiddag
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.
Uw verbeterpunt zullen wij meenemen.
Hartelijk bedankt voor uw review.

Feikens

Kennis verbeteren.monteur zei dat afvoer ( materiaal) oude ketel niet meer mocht nu zelfde geplaatst bij nieuwe ketel .. Rara

Goedemiddag
Dit berust op een miscommunicatie, de rookgasafvoer dient correct te zijn gebeugeld volgens de Rogafa regels. Daar is nu rekening mee gehouden met de installatie van uw nieuwe cv....
Goedemiddag
Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

Dat de adviseur zorgt voor gehele goede afhandeling van de verkoop van de cv ketel!! Inclusief een afspraak maken voor plaatsen, niet dat wij na 4 weken maar eens moeten vragen hoe of het zit??

Reactie Energiewacht Airco:

Dank u wel voor uw feedback. Dit is inderdaad niet de werkwijze zoals wij die voor ogen hebben richting de klant. Onze excuses hiervoor.